/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulce bębnowe - jak często wymieniać
Autor Wiadomość
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-08-11, 09:59   

przeczytaj jeszcze raz serwisówkę:

rear break drum inside diameter (VT1100C)
standard - 180mm
maximum - 181mm,
przy czym okładziny 5mm standard, 2mm minimum i do wymiany.

jak Ci szczęki bez okładzin nie wydarły śr. wew. do 181mm to czego więcej chcieć - jedziesz kolejne 35 lat ;)


p.s.
w ACE tarcza z tyłu jest i nie powiem żeby hamowała po ludzku, mogłoby być lepiej...
a bęben podejrzewam o jeszcze słabsze hamowanie niż tarczę..

wg mnie tylny ma zadanie tylko "dohamować", przytrzymać na postoju, pomóc w zakręcie w razie niespodzianki i wyprostować moto..
za główny hamulec nadal uważam przedni zwłaszcza w naszych maszynach.
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
bogdi 
aby do przodu :)


Motocykl: vt600-NC700x i skutery dwa
Wiek: 59
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 1052
Skąd: Kiełczów
Wysłany: 2020-08-11, 12:01   

bęben podejrzewam o jeszcze słabsze hamowanie niż tarczę.. w niektórych modelach nie odczuwalna różnica, tarcza jest "lepiej dozowalna"
 
 
Panoramiks 
Sławek


Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 1707
Skąd: Sanok
Wysłany: 2020-08-11, 20:50   

Ja nie mogę narzekać. Bęben z tyłu całkiem dobrze u mnie hamuje. Ale może to kwestia ciężkości prawej nogi :)
_________________
NIL MORTIFI SINE LUCRE
 
 
Jeżol 


Motocykl: VT1100C (1986)
Wiek: 39
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 301
Skąd: P-ń
Wysłany: 2020-08-11, 23:24   

MARQ napisał/a:
przeczytaj jeszcze raz serwisówkę:

Dzięki :koso: , w tym właśnie był szkopuł... jak pisałem w danej chwili nie miałem dogodnej możliwości sprawdzenia w serwisówce :mrgreen:

Tak czy inaczej, tym rozwiałeś wszelkie wątpliwości i przywróciłeś pozytywny tor jazdy 8-) :
MARQ napisał/a:
rear break drum inside diameter (VT1100C)
standard - 180mm
maximum - 181mm,
przy czym okładziny 5mm standard, 2mm minimum i do wymiany.


MARQ napisał/a:
jak Ci szczęki bez okładzin nie wydarły śr. wew. do 181mm to czego więcej chcieć - jedziesz kolejne 35 lat ;)


Nie wydarły :chytrusek: , a jak za 35 lat nadal będę śmigać, to pozostanie mi oddawanie głębokich pokłonów :thx:
MARQ napisał/a:
wg mnie tylny ma zadanie tylko "dohamować", przytrzymać na postoju, pomóc w zakręcie w razie niespodzianki i wyprostować moto..
za główny hamulec nadal uważam przedni zwłaszcza w naszych maszynach.
no i ja też podobnie do tego podchodzę. Oczywiście jak ktoś chce tyłem pozarzucać prawo lewo, to jak najbardziej, ale chyba większa frajda lżejszym sprzętem :ride:

Jeszcze raz dzięki i LWG
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM