Cześć, dziś odbierając motocykl po wymianie opon mój mechanik zwrócił mi uwagę na urwaną obudowę śruby w gaźniku po lewej, poniżej zdjęcia:
Ogólnie słychać jakby coś dmuchało, jak przytknie się palcem to ucicha, można posłuchać na filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=oUWCoIQPvek
Wg. serwisówki powinna znajdować się tam śruba "pilot screw" u mnie jak widac nie ma tam nic. Gaźnik do wymiany czy czymś to zalepić i na razie tak jeździć?
Edit:
Poczytałem trochę serwisówkę i to wydaje się dość poważny problem, czy to, że motocykl ciężko pali na zimnym może być tym spowodowane?
Odpowiedz do tematu
: Gaźnik - obudowa śruby regulacji
Ostatnio zmieniony przez Skandal89 2020-05-30, 09:20, w całości zmieniany 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Skandal89 2020-05-30, 09:20, w całości zmieniany 2 razy
:
problem raczej jest powazny - ta sruba odpowiada za sklad mieszanki.
dziwne ze ci chodzil i nie zauwazyles tego wczesniej.
Jak u mnie kiedys wydmuchnelo ta srube(nawet slyszalem w czasie startu jak zadzwonilo - udalo mie sie wrocic i srube znalazlem) to podczas jazdy do domu 5 km musialem wciaz utrzymywac obroty manetka bo caly czas falowaly.
jak urwalo ci gwint w srodku to obawiam sie ze gaznik trzeba wymienic... Zatkanie palcem nie ustawi mieszanki, niestety. Bedzie pewnie strzelal w gaznik albo w wydech.
dziwne ze ci chodzil i nie zauwazyles tego wczesniej.
Jak u mnie kiedys wydmuchnelo ta srube(nawet slyszalem w czasie startu jak zadzwonilo - udalo mie sie wrocic i srube znalazlem) to podczas jazdy do domu 5 km musialem wciaz utrzymywac obroty manetka bo caly czas falowaly.
jak urwalo ci gwint w srodku to obawiam sie ze gaznik trzeba wymienic... Zatkanie palcem nie ustawi mieszanki, niestety. Bedzie pewnie strzelal w gaznik albo w wydech.
:
Szczerze mówiąc to nie zauważyłem bo po prostu nie jeździłem sporo czasu i nawet mi do głowy nie przyszło, że jest coś nie tak, ojciec kilka lat temu był na regulacji i ustawianiu gaźników i wydaje mi się, że albo wtedy ktoś to tak ustawił, albo to urwał. W każdym razie motocykl oprócz tego, że w zimne dni ciężko go odpalić zachowuje się w zasadzie normalnie, na niższych biegach faktycznie przy hamowaniu silnikiem strzeli w wydech.
:
Jeżeli nie widać śruby regulacyjnej składu mieszanki to jest zaślepka. A to że obudowa w tym miejscu trochę wyłamana to nie taką straszną sprawa.
Wydłub zaślepkę i wimień oring na śrubie regulacyjnej
Wydłub zaślepkę i wimień oring na śrubie regulacyjnej
:
:
U mnie na wyjętym gaźniku i bez duszki regulacyjnej wygląda to tak
Jest tam drobny gwint i trzeba się wypatrzeć, żeby go zobaczyć
Jest tam drobny gwint i trzeba się wypatrzeć, żeby go zobaczyć
:
Przyjrzałem się dokładnie i na moje szczęście gwint jest głębiej, śrubę znalazłem za 75zł więc nie tak źle biorąc pod uwagę, że gaźnik znalazłem za 700 :
:
to jest koszt do zaakceptowania
Skandal89 napisał/a: |
śrubę znalazłem za 75zł więc nie tak źle biorąc pod uwagę, że gaźnik znalazłem za 700 : |
to jest koszt do zaakceptowania
:
To tak przy okazji podpytam, idzie jakoś samemu ogarnąć tą regulację składu mieszanki?
:
Tak wkrec do końca i wykręć o tyle obrotów ile wskazuje serwisowka. To wszystko. Nią się nie kreci tylko ustawia i ma być Ok
:
witam ponownie, będę zamawiać dyszę tylko chciałbym się upewnić czy to ta odpowiednia?
https://allegro.pl/oferta/dysza-regulacji-mieszanki-honda-vt-700-c-vt700c-8114449330
https://allegro.pl/oferta/dysza-regulacji-mieszanki-honda-vt-700-c-vt700c-8114449330
:
Czy to takie fatalne zdjęcie?
Czy tak fatalne wykonanie?
Czy tak fatalne wykonanie?
:
Odpowiedz do tematu
widać, że ktoś zdjęcie tak wyciął, w każdym razie zdjęcia nie kupuję