Gaźnik - obudowa śruby regulacji
Odpowiedz do tematu

: Gaźnik - obudowa śruby regulacji
Cześć, dziś odbierając motocykl po wymianie opon mój mechanik zwrócił mi uwagę na urwaną obudowę śruby w gaźniku po lewej, poniżej zdjęcia:







Ogólnie słychać jakby coś dmuchało, jak przytknie się palcem to ucicha, można posłuchać na filmie:

https://www.youtube.com/watch?v=oUWCoIQPvek

Wg. serwisówki powinna znajdować się tam śruba "pilot screw" u mnie jak widac nie ma tam nic. Gaźnik do wymiany czy czymś to zalepić i na razie tak jeździć?

Edit:

Poczytałem trochę serwisówkę i to wydaje się dość poważny problem, czy to, że motocykl ciężko pali na zimnym może być tym spowodowane?

Ostatnio zmieniony przez Skandal89 2020-05-30, 09:20, w całości zmieniany 2 razy
:
problem raczej jest powazny - ta sruba odpowiada za sklad mieszanki.
dziwne ze ci chodzil i nie zauwazyles tego wczesniej.
Jak u mnie kiedys wydmuchnelo ta srube(nawet slyszalem w czasie startu jak zadzwonilo - udalo mie sie wrocic i srube znalazlem) to podczas jazdy do domu 5 km musialem wciaz utrzymywac obroty manetka bo caly czas falowaly.
jak urwalo ci gwint w srodku to obawiam sie ze gaznik trzeba wymienic... Zatkanie palcem nie ustawi mieszanki, niestety. Bedzie pewnie strzelal w gaznik albo w wydech.

:
Szczerze mówiąc to nie zauważyłem bo po prostu nie jeździłem sporo czasu i nawet mi do głowy nie przyszło, że jest coś nie tak, ojciec kilka lat temu był na regulacji i ustawianiu gaźników i wydaje mi się, że albo wtedy ktoś to tak ustawił, albo to urwał. W każdym razie motocykl oprócz tego, że w zimne dni ciężko go odpalić zachowuje się w zasadzie normalnie, na niższych biegach faktycznie przy hamowaniu silnikiem strzeli w wydech.

:
Jeżeli nie widać śruby regulacyjnej składu mieszanki to jest zaślepka. A to że obudowa w tym miejscu trochę wyłamana to nie taką straszną sprawa.
Wydłub zaślepkę i wimień oring na śrubie regulacyjnej


:
Nie widać zaślepki ani śruby, ani nawet gwintu za bardzo do którego można by śrubę wkręcić.


:
Napisz do Marudy 8-)

Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
:
U mnie na wyjętym gaźniku i bez duszki regulacyjnej wygląda to tak



Jest tam drobny gwint i trzeba się wypatrzeć, żeby go zobaczyć

:
Przyjrzałem się dokładnie i na moje szczęście gwint jest głębiej, śrubę znalazłem za 75zł więc nie tak źle biorąc pod uwagę, że gaźnik znalazłem za 700 : :mrgreen:

:
Skandal89 napisał/a:
śrubę znalazłem za 75zł więc nie tak źle biorąc pod uwagę, że gaźnik znalazłem za 700 : :mrgreen:

to jest koszt do zaakceptowania

:
To tak przy okazji podpytam, idzie jakoś samemu ogarnąć tą regulację składu mieszanki?

:
Tak wkrec do końca i wykręć o tyle obrotów ile wskazuje serwisowka. To wszystko. Nią się nie kreci tylko ustawia i ma być Ok

:
witam ponownie, będę zamawiać dyszę tylko chciałbym się upewnić czy to ta odpowiednia?

https://allegro.pl/oferta/dysza-regulacji-mieszanki-honda-vt-700-c-vt700c-8114449330

:
Czy to takie fatalne zdjęcie?
Czy tak fatalne wykonanie?

:
widać, że ktoś zdjęcie tak wyciął, w każdym razie zdjęcia nie kupuję 8-)

:
Spytaj tu, może mają oryginał
https://salonoem.pl/

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group