Odpowiedz do tematu
:
1 warstwowa.
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
raz są to poeci, raz szpicle.
:
Witam,
Odkopię temat. Jestem na etapie serwisu silnika mojej Hondy rocznik 1986 "na stole" (wymiana łańcuszków, sprawdzenie szczelności głowicy przedniego cylindra), przy okazji chciałbym upewnić się, że odpowiednio są ustawione regulatory hydrauliczne.
Proszę o wsparcie w ustaleniu ilości podkładek pod "regulator hydrauliczny". Zależy mi na informacji jak wykonać taki pomiar (przebiegu całego pomiaru wykonany przez kogoś z forum). Wprawdzie w serwisówce jest opisane jak to wykonać, lecz nie do końca jestem przekonany czy dobrze zrozumiałem.
Posiadam czujnik zegarowy, specjalną podstawę magnetyczną.
Za każdą informację będę wdzięczny.
Pozdrawiam
Marcin
Odkopię temat. Jestem na etapie serwisu silnika mojej Hondy rocznik 1986 "na stole" (wymiana łańcuszków, sprawdzenie szczelności głowicy przedniego cylindra), przy okazji chciałbym upewnić się, że odpowiednio są ustawione regulatory hydrauliczne.
Proszę o wsparcie w ustaleniu ilości podkładek pod "regulator hydrauliczny". Zależy mi na informacji jak wykonać taki pomiar (przebiegu całego pomiaru wykonany przez kogoś z forum). Wprawdzie w serwisówce jest opisane jak to wykonać, lecz nie do końca jestem przekonany czy dobrze zrozumiałem.
Posiadam czujnik zegarowy, specjalną podstawę magnetyczną.
Za każdą informację będę wdzięczny.
Pozdrawiam
Marcin
:
Podpinam się pod temat kolegi :) według serwisówki trzeba wszystko poskładać żeby dokonać pomiaru i później z tabelki dobrać ilość podkładek 0,05 mm. Tylko czy później przy rozbieraniu (żeby dołożyć podkładki) nie "popsują" się uszczelki w silniku de facto świeżo założone ??
:
grubość podkładki oczywiście 0,5mm pytanie odnośnie kasatora jeżeli da się go docisnąć na 2mm nie wielką siłą to jest do wymiany czy może być zapowietrzony?
walek81 napisał/a: |
Podpinam się pod temat kolegi :) według serwisówki trzeba wszystko poskładać żeby dokonać pomiaru i później z tabelki dobrać ilość podkładek 0,05 mm. Tylko czy później przy rozbieraniu (żeby dołożyć podkładki) nie "popsują" się uszczelki w silniku de facto świeżo założone ?? |
:
Czy w jakiś sposób czyściłeś "kasator" przed próbą dociśnięcia? (np. naftą albo w myjce ultradźwiękowej?)
:
oczywiście myłem w nafcie
zemnebedeusz napisał/a: |
Czy w jakiś sposób czyściłeś "kasator" przed próbą dociśnięcia? (np. naftą albo w myjce ultradźwiękowej?) |
:
Moim zdaniem 2mm to dużo za dużo. Spróbuj coś takiego i sprawdź ponownie: https://www.youtube.com/watch?v=BEbFzwIpQ6Q
:
Napisałem mu wiadomość na pw ale nie odczytał
:
już odczytałem i niebawem zadzwonie kasatory wymyłem i po napełnieniu olejem wydają się działać poprawnie zobaczę jak będzie w praktyce a tym czasem dziękuję za pomoc
Maruda napisał/a: |
Napisałem mu wiadomość na pw ale nie odczytał |
:
Odpowiedz do tematu
To czy działają poprawnie sprawdza sie na nafcie a nie oleju