Przebiegi naszych VT600
Odpowiedz do tematu

:
na przeglądzie zwrócono mi uwagę (w motocyklu, który kupiłem), że opony przekroczyły 10 lat i proponują abym zrobił wymianę bo nie otrzymam przeglądu (diagnosta motocyklista), może też się " doucza" na stronach oponiarskich i przeczytał ten tekst Okres użytkowania ogumienia nie powinien przekraczać 10 lat, nawet jeśli guma wydaje się w dobrym stanie, a bieżnik ma jeszcze rowki o dużej głębokości - przepisy wymagają zaledwie 1,6 mm w niektórych krajach unii zakazane (ponoć) jest poruszanie się motocyklem z oponami starszymi niż 10 lat (to akurat w Niemczech potwierdzone), nie analizowałem ustawy, tylko przekazuję dalej, może to być interpretacja, tak samo jak z bocznymi światłami odblaskowymi
ps: nie podejmuję ryzyka i kupiłem nowe

:
Może jednak się dowiedz na podstawie jakich przepisów diagnosta tak twierdzi, bo że lepiej i spełnienie marzeń sprzedawców to oczywiste.

:
Ten motor przechodził przegląd na końcu lipca na terenie Niemiec, ale w bazie amerykańskiej na podst. ich przepisów. Widocznie u nich to dopuszczalne. W każdym razie już szukam nowych opon. Pogoda sprzyja teraz przejażdżkom, ale cały czas z tyłu głowy mam wiek tych gum. Co z tego, że bieżnik jest ok, skoro guma twarda jak kamień...
Pozdrawiam

Lepiej słabo jechać niż dobrze chodzić pieszo
:
Jeśli chodzi o wytrzymałość sprzętu dużą rolę odgrywa sposób użytkowania i serwisowania motocykla. Co prawda nie mam 600 ale mam 500, na poprzedniej sam zrobiłem 100 tys.km w 9 lat a jak ją sprzedawałem "na pewno" miała już 173 tys jak nie więcej. Obecna Hanka mam blisko 112 tys km kupiona ze stanem licznika 83 tys km. Także przebiegi 150 czy 200 nie są wyzwaniem w myśl jak dbasz tak masz..

:
Witam.
Kupiłem w maju Shadow 600 z 95r. z przebiegiem 89tyś.km
Opona z tyłu z 2002 roku (od razu wymieniłem) z przodu 2016 ok.
Już zrobiłem 5tyś.km
Pozdrawiam

:
Jak ktoś myśli poważnie o bezpieczeństwie to raczej na oponach nie oszczędza. Nie jestem zwolennikiem wydawania kasy jak wariat, ale opona ponad 10-letnia w zakręcie np. chwilę po deszczu... no mnie nikt nie przekona, że ma takie same właściwości jak nowa, nawet jeśli ma całkiem ładny bieżnik.
Jeździłem cały weekend (było tutaj ponad 20 st.) i było ok, ale jak tylko dzisiaj ciut deszcz popadał to już "włączyła" mi się blokada psychiczna by jeździć w tych samych zakrętach z taką samą prędkością co w weekend.
Innymi słowy: jak dziecko chce się cieszyć kupioną zabawką to trzeba ciut kasy z kieszeni wyciągnąć ;-)

Lepiej słabo jechać niż dobrze chodzić pieszo
:
U mnie 67 tysięcy ,szwajcar z 1993 roku :-P

XV 535,XVS 650 Classic,RS XV 1700 Silverado, XVS 950 MS, Shadow 600 ,DL 650 V-Strom,Custom DS650,znów XVS 950 ,V-Star 1100 Classic Silverado,Diversion XJ600 ,Shadow 600,Honda CBF 600S , American Dream Honda Shadow 600, FZS 600 Fazer
:
Witam.
Trochę z innej beczki.
Wczoraj z ciekawości sprawdziłem swój przebieg w historiapojazdu.gov.pl i okazało się, że mam o 1000 mil więcej niż na liczniku :shock:
Kuriozalna sytuacja.

Kanat
:
A mojego motocykla w historiapojazdu.gov to wogóle nie ma. To jest ciekawa sytuacja.

:
Hydrant napisał/a:
A mojego motocykla w historiapojazdu.gov to wogóle nie ma. To jest ciekawa sytuacja.


To jak cie zatrzymają za prędkość to im pokaz ze niema takiego motocykla :mrgreen:
w koncu nie mogą wystawić mandatu na coś czego niema :toast:

:
Ale już miałem kontrolę przeprowadzoną bez dowodu rejestracyjnego i wszystko było O. K.

:
Hydrant napisał/a:
Ale już miałem kontrolę przeprowadzoną bez dowodu rejestracyjnego i wszystko było O. K.


wszystkie są :), tylko nie mamy pełnego vin, trzeba dopisać jakieś cyferki, aby wypełnić cały nr

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group