impulsator, ślimak, prędkościomierz .... VT 750C2 ACE
Odpowiedz do tematu

: impulsator, ślimak, prędkościomierz .... VT 750C2 ACE
Witajcie, od dziś przesiadka z hanki 125 na 750 1998 ACE :) miodzio i o czymś takim marzyłem ale, niestety nie działa prędkościomierz. Kilometry też stoją w miejscu, może to i dobrze bo nie nabiję a dużo jeżdżę ale z z drugiej strony nawet nie wiem czy faktycznie ma to przejechane ;) ale do rzeczy. ślimak kręci więc raczej ok, impulsator... do bani: rozkręciłem i rdza, opornik w dwóch częściach itd. jak już szukałem po necie to znalezienie takiej części graniczy z cudem, mówię o używanej bo nową za 180USD znalazłem. szukam pomysły na mój problem, pierwszy to jeździć z nawigacją i widzę prędkość, ale co kilometrami ? drugi wymiana ? no właśnie ale czego całego prędkościomierza itd... macie jakieś pomysły? dziękuje za pomoc

Ostatnio zmieniony przez franke 2019-09-03, 20:39, w całości zmieniany 2 razy
:
A wymiana linki nie wystarczy?

:
A wymiana linki nie wystarczy? CzY masz czujnik halo

:
Skorupek napisał/a:
A wymiana linki nie wystarczy? CzY masz czujnik halo

to nie linka. ślimak ok, impulsator to płytka która jest opłakana. pozostałe części ok. tak czujnik

:
najlepiej jakbyś miał oscyloskop - lub nawet miernik impulsów - sprawdził co wychodzi z czujnika i czy szukać problemu w czujniku czy w liczniku.

Maruda od urodzenia :omg:
:
Marlboro napisał/a:
najlepiej jakbyś miał oscyloskop - lub nawet miernik impulsów - sprawdził co wychodzi z czujnika i czy szukać problemu w czujniku czy w liczniku.

na bank czujnik, wygląda strasznie i jeden opornik w dwóch częściach

:
no jak opornik w 2 częściach :D to trzeba naprawiać. Możesz podesłać foto tego czujnika?

Maruda od urodzenia :omg:
:
Marlboro napisał/a:
no jak opornik w 2 częściach :D to trzeba naprawiać. Możesz podesłać foto tego czujnika?

sorry ale właśnie zaniosłem do elektronika. okazuje się że tam więcej: rdza, brakuje dwóch rezystorów no i jeden w dwóch częściach. powiedział ze postara sie polepić, ale zaproponował kupić nowy bo kiepsko to wygląda. Jak go dostane to zrobię zdjęcie.

Ale zastanawia mnie czy można wsadzić ślimaka z innej maszyny albo czy czujnik/impulsator z innej maszyny Shadow 750 będzie działał. to w końcu 3 kable i trochę elektroniki. próbował ktoś ?

potrzebowąłmbym też pilnie schemat tego impulsatora !? kto ma ??

:
franke napisał/a:
Marlboro napisał/a:
no jak opornik w 2 częściach :D to trzeba naprawiać. Możesz podesłać foto tego czujnika?

sorry ale właśnie zaniosłem do elektronika. okazuje się że tam więcej: rdza, brakuje dwóch rezystorów no i jeden w dwóch częściach. powiedział ze postara sie polepić, ale zaproponował kupić nowy bo kiepsko to wygląda. Jak go dostane to zrobię zdjęcie.

Ale zastanawia mnie czy można wsadzić ślimaka z innej maszyny albo czy czujnik/impulsator z innej maszyny Shadow 750 będzie działał. to w końcu 3 kable i trochę elektroniki. próbował ktoś ?

potrzebowąłmbym też pilnie schemat tego impulsatora !? kto ma ??


działać z innej maszyny powinien - czy będzie pasował - tego ci nie powiem. Te 3 kable to +/- i właśnie sygnał impulsowy -> kwestia jeszcze tego ślimaka i impulsów na obrót.

Maruda od urodzenia :omg:
:
Marlboro napisał/a:

działać z innej maszyny powinien - czy będzie pasował - tego ci nie powiem. Te 3 kable to +/- i właśnie sygnał impulsowy -> kwestia jeszcze tego ślimaka i impulsów na obrót.

robił ktoś już taką przeróbkę ?

:
serio potrzebuję pomoc. Ktoś może posiada takie impulsator ? potrzebuje zdjęcie ze środka jakie rezystory tam dać. niestety w moim ktoś je wyrwał...


dla przyszłych którzy mogę mieć taki problem to nr seryjny to 37700-MBA-611 pasuje do VT SHADOW 750C2 ACE 1998-2000

:
Marlboro napisał/a:
no jak opornik w 2 częściach :D to trzeba naprawiać. Możesz podesłać foto tego czujnika?

a oto i zdjęcia. Elektronik wyczyścił, polutował i zgarnął 30zł. Dwóch oporów brakuje ale widocznie tak miało być bo wszystko działa :)


:
Witam,
Drodzy użytkownicy, odświeżam temat, bo mam podobny problem.
Wjechałem do garażu, wszystko działało prawidłowo, prędkościomierz i wskaźnik kilometrów. Po ponownym włączeniu stacyjki nie działa wskaźnik kilometrów, pokazuje ------, podczas jazdy wskazówka prędkościomierza nie podnosi się, podświetlanie działa. Rozkręciłem impulsator i wygląda tak



Pytanie, czy u Was też płytka jest zalana żywicą i jakiś smar/pasta??. Wyczyścić to?

Jakieś wskazówki co dalej robić?

Pozdrawiam Artur

:
Te kreski na wyswietlaczu są cały czas mimo przełączania przebieg „całościowy” - „dzienny”?

były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Naciskając przycisk przebiegu dziennego nic się nie zmienia, cały czas są kreski.

Sprawdziłem bezpieczniki, przesmarowałem preparatem do styków połączenie w lampie i nic się nie zmieniło.
Pozdrawiam Artur

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group