Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Akcja REANIMACJA VT 600 1994
Autor Wiadomość
Walther77 

Motocykl: Honda Shadow VT 600 Custom 1994
Wiek: 42
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 73
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2019-06-27, 21:34   Wydech

Wydech pokombinowany bo szukałem odpowiedniego dźwięku. Seryjny nie jest, trochę zabawy z przeróbką było. Efekt? Można posłuchać, gada jak 1,3 lytra ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=SOimcKCMpvs
_________________
PZL Świdnik 1983 i VT 600 Custom 1994 od użytkownika Piwny59
 
 
Walther77 

Motocykl: Honda Shadow VT 600 Custom 1994
Wiek: 42
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 73
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2019-06-27, 21:39   Kierownica

Hydrant napisał/a:
Też jestem po wymianie kierownicy. Według mnie to
jedyna rzecz w VT600 która nie udała się konstruktorom.
Ja wstawiłem sobie kierownice typu T-bar i jestem zadowolony z rezultatu.

[url=https://images89.fotosik.pl/203/b427b9b587fdca1cmed.jpg]Obrazek[/URL


Moja kierownica ma 96,5 cm szerokości i po ostatniej trasie 700 km w jeden dzień stwierdzam, że jest niestety mega niewygodna :-( Ramiona i kark mi tak zesztywniały i bolały ,że ledwo do domu dojechałem. Poprzednia kierownica była za wysoka i mimo, że węższa od obecnej i tak powodowała ból barku . Wydaje mi się, że maksymalna rozsądna szerokość to 80 cm.
_________________
PZL Świdnik 1983 i VT 600 Custom 1994 od użytkownika Piwny59
 
 
wyvern 
Ratownik Drogowy


Motocykl: GL1500 SE Goldwing SC23
Wiek: 43
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 1599
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 2019-06-27, 21:53   

Ja miałem oryginał i była wygodna. Może i brzydka ale wygodna. Małe żółte rączki wiedziało co produkują.
_________________
-=< wyvern >=-

Dziewczyny - Nurek może głębiej ;-)
 
 
Hydrant 

Motocykl: Honda VT600 '94r
Wiek: 42
Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 56
Skąd: Warmia
Wysłany: 2019-06-27, 22:03   

Moja kiera ma właśnie 80 cm i dla mnie jest wygodniesza
od oryginału. Nawet w pewnym stopniu wymusza
bardziej wyprostowaną pozycję.
 
 
fake4r 

Motocykl: 1100 ACE
Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 34
Skąd: KGR
Wysłany: 2019-07-10, 08:25   

Nie chce koledze zaśmiecać wątku ale pytałem niedawno o kierownicę. Ja zdecydowałem się jednak na wysoki model: Apehanger MCL136 SC. Podrzucę wam później zdjęcie jak to wygląda.

Ostatnio zmieniony przez fake4r 2019-07-28, 07:56, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Hydrant 

Motocykl: Honda VT600 '94r
Wiek: 42
Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 56
Skąd: Warmia
Wysłany: 2019-07-24, 08:04   Re: ...bliżej finału ale nadal sporo do zrobienia

[quote="Walther77"]Błotnik tylny stary, źle pomalowany. Zamówiłem z laminatu i wtedy będę malował wszystkie plastiki i błotniki. Mam nadzieję , że uda się uratować oryginalne naklejki Custom. Poniżej kilka fotek z założonymi dodatkami. Brakuje stelaża i sakw oraz ostatecznej polerki szprych.

Gdzie zamawiałeś tylny błotnik, pytam bo też powinienem coś zrobić ze swoim.
 
 
Walther77 

Motocykl: Honda Shadow VT 600 Custom 1994
Wiek: 42
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 73
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2019-07-30, 00:13   Błotnik

Kupiłem oryginał z motocykla o przebiegu 8000 km. Tego z laminatu nie polecam. Badziew do wycięcia otworów i źle wykończony.
_________________
PZL Świdnik 1983 i VT 600 Custom 1994 od użytkownika Piwny59
 
 
Walther77 

Motocykl: Honda Shadow VT 600 Custom 1994
Wiek: 42
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 73
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2019-07-30, 00:14   Finał

Finał, niestety muszę się rozstać z cieniem...

_________________
PZL Świdnik 1983 i VT 600 Custom 1994 od użytkownika Piwny59
 
 
zemnebedeusz 


Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 43
Dołączył: 18 Lis 2018
Posty: 112
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2019-07-30, 08:36   

Kawał dobrej roboty! Wygląda świetnie!
 
 
Walther77 

Motocykl: Honda Shadow VT 600 Custom 1994
Wiek: 42
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 73
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2019-07-30, 14:08   Cień

Dziękuję za miłe słowa. Nie jest idealna bo musiałbym wszystkie elementy malować a tutaj chodziło o ratowanie klasyka. Mechanicznie jest ok. Wymieniłem nawet najmniejsze oringi w gaźnikach takie tycie ;-) Mój kolega , który zajmuje się motocyklami zawodowo stwierdził, że jestem nienormalny, że zawsze muszę pakować kasę w motocykle żeby były w jak najlepszym stanie :lol: A czy to cos złego? Takie hobby...

P.S. Mam nadzieję, że maszyna będzie cieszyć następnego użytkownika bo ja mam kolejny projekt już w kontenerze z US ;-)
_________________
PZL Świdnik 1983 i VT 600 Custom 1994 od użytkownika Piwny59
 
 
Walther77 

Motocykl: Honda Shadow VT 600 Custom 1994
Wiek: 42
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 73
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2019-07-30, 14:25   1100

fake4r napisał/a:
Nie chce koledze zaśmiecać wątku ale pytałem niedawno o kierownicę. Ja zdecydowałem się jednak na wysoki model: Apehanger MCL136 SC. Podrzucę wam później zdjęcie jak to wygląda.

[url=https://i.postimg.cc/90fTh7KL/IMG-20190726-143302.jpg]Obrazek[/url]


Ładna sztuka , ale kiera szeroka byłaby tutaj na miejscu ;-) Piękny Drag by z Cienia wyszedł. Kierownica Lukas MCL132 mimo, że jest szeroka to w miarę wygodna. Zrobiłem jednego dnia 700 km i czułem tylko lekką sztywność karku. Ale to bardziej od ciężkiego kasku i latającej na boki głowy.
_________________
PZL Świdnik 1983 i VT 600 Custom 1994 od użytkownika Piwny59
 
 
surim 
surim


Motocykl: VT 600 C 94
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2018
Posty: 26
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2019-08-27, 18:54   

Fajnie Ci to wyszło. Gratulacje!
 
 
Walther77 

Motocykl: Honda Shadow VT 600 Custom 1994
Wiek: 42
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 73
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2019-08-27, 20:54   Pozostał cień...

surim napisał/a:
Fajnie Ci to wyszło. Gratulacje!


Dziękuję bardzo. Nie spodziewałem się tak pochlebnych opinii. Muszę przyznać, że miałem sporo radości podczas jej odnawiania ale tez troszkę problemów z podwykonawcami. Gdybym miał większe zaplecze techniczne zrobiłbym wszystko sam. A tak musiałem się szarpać z papraczami i po nich poprawiać. Jednak jak człowiek samemu nie zrobi to dzisiaj ciężko o fachowców.
_________________
PZL Świdnik 1983 i VT 600 Custom 1994 od użytkownika Piwny59
 
 
surim 
surim


Motocykl: VT 600 C 94
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2018
Posty: 26
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2019-08-27, 20:58   Re: Pozostał cień...

Walther77 napisał/a:
surim napisał/a:
Fajnie Ci to wyszło. Gratulacje!


Dziękuję bardzo. Nie spodziewałem się tak pochlebnych opinii. Muszę przyznać, że miałem sporo radości podczas jej odnawiania ale tez troszkę problemów z podwykonawcami. Gdybym miał większe zaplecze techniczne zrobiłbym wszystko sam. A tak musiałem się szarpać z papraczami i po nich poprawiać. Jednak jak człowiek samemu nie zrobi to dzisiaj ciężko o fachowców.




Dlatego też próbuje sam coś zdziałać. teraz muszę się uporać z gaźnikiem. popatrz na forum dzisiaj napisałem. Może Ty mi pomożesz?
 
 
surim 
surim


Motocykl: VT 600 C 94
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2018
Posty: 26
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2019-08-28, 08:41   

a masz jakąś swoją dokumentację jak ją rozbierałeś i składałeś? Czy tylko zdjęcia robiłeś. Jak możesz to udostępnij coś. Będę bardzo wdzięczny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM