Witam, jestem posiadaczem hondy shadow vt 800 c 1988 od niecalego miesiace i wciąz jestem na etapie poznawania motoru.
Jaka jest dokładna pojemnosc zbiornika i rezerwy? W internecie znalazlem 2 liczby 12.5 l w tym 2.5l rezerwy oraz 12l bez podanej pojemnosci rezerwy.
Przejechałem 100 mil i motorek juz nie odpalił, zalałem go do pełna i weszło tylko 10 l... Wyglada jakby głowny zbiornik się opróżnił a do rezerwy dostać sie nie mogłem.
tutaj rodzi się kolejne pytanie - czy jest jakiś przełącznik na rezerwe ? Kranik ma tylko pozycje off - on.
W internecie znalazlem tylko instrukcje do vt 700 86-87 , do mojego modelu niestety nie. W instrukcji tej nie ma slowa o rezerwie.
Odpowiedz do tematu
: VT 800 C 1988 pojemnosc baku i rezerwy / przelacznik rezerwy
:
Około 12 l. Rezerwy brak. Powinna być czerwona kontrolka FUEL.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
12,7 ale nie testowałem. Kontrolka się zapala, kiedy przekroczy około 9,5l, przynajmniej u mnie. Zużycie paliwa 3,7-11l/100. Średnio trasa 4,5+, miasto 5,5.
Pozdro
Pozdro
:
Kolega chyba zapomniał dziendobry powiedieć w dziale powitania.
: VT 800
Witam .10l główny zbiornik i za akumulatorem jest 2litrowy zbiornik przy którym jest czujnik poziomu paliwa.Rezerwa to czerwona lamka fuel na panelu pod zegarami, jak mu odkręcasz powyżej 110 to spala powyżej 6l.Przełącznika rezerwy niema .
: Re: VT 800
Sprawdź gaźnik. Jak mi w trasie dobija do 5,5, to znaczy że trzeba podregulować. 6l to 120-130. 150-160 to ponad 10l
Zużycie liczone przy obciążrniu 2 osób.
czypior napisał/a: |
Witam .10l główny zbiornik i za akumulatorem jest 2litrowy zbiornik przy którym jest czujnik poziomu paliwa.Rezerwa to czerwona lamka fuel na panelu pod zegarami, jak mu odkręcasz powyżej 110 to spala powyżej 6l.Przełącznika rezerwy niema . |
Sprawdź gaźnik. Jak mi w trasie dobija do 5,5, to znaczy że trzeba podregulować. 6l to 120-130. 150-160 to ponad 10l
Zużycie liczone przy obciążrniu 2 osób.
:
Wybralem sie w trase i spalanie wyszło około 6l /100 km , jechałem ekspresówka 150 km/h większość trasy.
:
U mnie inaczej. Jeżdżąc, spokojnie spała naprawdę niewiele, ale powyżej 130 zaczyna być wir w baku. Ze spalania powinieneś bęc zadowolony. Nie przywitałeś się na forum!
:
tak wychodzi
As Kier napisał/a: |
U mnie inaczej. Jeżdżąc, spokojnie spała naprawdę niewiele, ale powyżej 130 zaczyna być wir w baku. Ze spalania powinieneś bęc zadowolony. Nie przywitałeś się na forum! |
tak wychodzi
" zawsze warto być człowiekiem..."
:
Witajcie,
Czytam powyższe wiadomości i jestem w lekkim szoku...
Od miesiąca mam VT800 z 1988r. i dopiero ją poznaję.
Dziś szukałem filtra paliwa i przy okazji zacząłem się bawić zaworem od rezerwy - i tu moje zdziwienie dlaczego powyżej piszecie, że takiej rezerwy nie ma.
U mnie na pokrętle mam 3 pozycje: OFF, RES, ON.
I tu pojawia się powód z którego na forum zacząłem szukać tematów odnośnie przełącznika rezerwy.
Mianowicie przy przestawieniu na RES spod przełącznika wycieka mi paliwo
Poszperałem w necie i niestety nie znalazłem nic do VT800, ale mój zawór wygląda podobnie jak w VT1100.
W środku jest tam jedna zespolona uszczelka, być może przyczyną wycieku u mnie jest właśnie uszkodzona uszczelka.
Niestety nie mogę znaleźć takiej uszczelki (nowej).
Znalazłem jedynie z demobilu całe zawory wraz z uszczelką - ale te zawory i uszczelki też są wiekowe.
Miałem nadzieję że tu na forum znajdę pomocne rozwiązanie, ale jak pisałem na wstępie trochę się zdziwiłem, że Wy nie macie rezerwy ???
W serwisówce znalazłem właśnie AUXILIARI TANK - czyli zbiornik pomocniczy - traktuję to jako zbiornik rezerwy.
-------------------------------------------------------
Po godzinie szukania dokumentów znalazłem w końcu oryginalny OWNER'S MANUAL i faktycznie w tym modelu nie ma przełącznika na REZERWĘ.
Wynika z tego, że mam coś kombinowanego
Nie wiecie gdzie (czy) mogę zdobyć oryginalny zawór ?
Czytam powyższe wiadomości i jestem w lekkim szoku...
Od miesiąca mam VT800 z 1988r. i dopiero ją poznaję.
Dziś szukałem filtra paliwa i przy okazji zacząłem się bawić zaworem od rezerwy - i tu moje zdziwienie dlaczego powyżej piszecie, że takiej rezerwy nie ma.
U mnie na pokrętle mam 3 pozycje: OFF, RES, ON.
I tu pojawia się powód z którego na forum zacząłem szukać tematów odnośnie przełącznika rezerwy.
Mianowicie przy przestawieniu na RES spod przełącznika wycieka mi paliwo
Poszperałem w necie i niestety nie znalazłem nic do VT800, ale mój zawór wygląda podobnie jak w VT1100.
W środku jest tam jedna zespolona uszczelka, być może przyczyną wycieku u mnie jest właśnie uszkodzona uszczelka.
Niestety nie mogę znaleźć takiej uszczelki (nowej).
Znalazłem jedynie z demobilu całe zawory wraz z uszczelką - ale te zawory i uszczelki też są wiekowe.
Miałem nadzieję że tu na forum znajdę pomocne rozwiązanie, ale jak pisałem na wstępie trochę się zdziwiłem, że Wy nie macie rezerwy ???
W serwisówce znalazłem właśnie AUXILIARI TANK - czyli zbiornik pomocniczy - traktuję to jako zbiornik rezerwy.
-------------------------------------------------------
Po godzinie szukania dokumentów znalazłem w końcu oryginalny OWNER'S MANUAL i faktycznie w tym modelu nie ma przełącznika na REZERWĘ.
Wynika z tego, że mam coś kombinowanego
Nie wiecie gdzie (czy) mogę zdobyć oryginalny zawór ?
Pozdrawiam
silver77
silver77
:
Witam
:
Są np. na ebaju. Szukaj "VT700 fuel petcock valve".
Odpowiedz do tematu
silver77 napisał/a: |
Nie wiecie gdzie (czy) mogę zdobyć oryginalny zawór ? |
Są np. na ebaju. Szukaj "VT700 fuel petcock valve".
a u mnie działa