/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Blokady w Shadow 125? Czy to jakiś problem?
Autor Wiadomość
raffa 


Motocykl: Honda Shadow VT125 '99
Wiek: 48
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 42
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2019-04-04, 19:26   

czachar napisał/a:
raffa,
Najważniejsze żebyś teraz wsiadł na motonga i jeździł :->
Nie przejmuj się niczym i ciesz się Swoją Hanką, nie ma co zaczynać jazdy od czytania forum, słuchania czy coś nie trzeszczy, piszczy i skrzypi.
Pojeździsz, powydłubujesz komarów z zębów od uśmiechu w słoneczny dzień jak Ci laski będą machały na widok Twojej Hanki i wtedy jak Ci się znudzi tylko upajanie się szczęściem zajrzyj na forum i poczytaj to co Cię zainteresuje...
Daj znać jak Ci idzie :chytrusek:


Wczoraj przywiozłem z zimowania - daleko nie było: powolnym spacerem 15 minut na piechotę od domu. Licznik dzienny skasowałem wyjeżdżając z 'zimowiska'. Do pracy w jedną stronę mam 10 km. No niech będzie, że 11. Dziś byłem pierwszy raz. Po zaparkowaniu Hondy na parkingu 40 minut temu patrzę, a tam 72 km.

QWA, ale ten licznik przekłamuje :D



Można więc chyba uznać, że korzystam, cieszę się, czerpię satysfakcję, przyjemność i radość... Jeżdżę :)

Tym bardziej, że skorzystałem z przerwy w najlepszym możliwym momencie dziś, jak jeszcze tak nie wiało, a już było słońce :) A powrót z pracy... Hmm... Przekładając na Twoje - do Warszawy przez Mszczonów :)

A forum przeczytałem jeszcze zanim kupiłem Hondę :D

Co do blokad, na czwórce rozpędza się max do jakichś 83 km/h wg GPSa. Akurat nie wiało, najpierw minimalnie z górki, potem pod nią.

Czekam na alarm i będę w jakiś nieinwazyjny sposób wydłubywać BBOE...
_________________
Raffa
 
 
czachar 
czachar

Motocykl: honda shadow VT1100C3 aero
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lip 2018
Posty: 248
Skąd: Grójec
Wysłany: 2019-04-04, 20:28   

Ja swoja rozkręciłem max. do 118 km/h - licznikowo
wg GPSa wyszło 114 km/h
Dla mnie na tą chwilę wystarczy :shock: jak zrobię A to będę jeździł szybciej, ale to już na innej Hance :mrgreen:
_________________
Pięknie jest bez podpisu ...
 
 
raffa 


Motocykl: Honda Shadow VT125 '99
Wiek: 48
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 42
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2019-04-04, 21:30   

czachar napisał/a:
Ja swoja rozkręciłem max. do 118 km/h - licznikowo
wg GPSa wyszło 114 km/h
Dla mnie na tą chwilę wystarczy :shock: jak zrobię A to będę jeździł szybciej, ale to już na innej Hance :mrgreen:


Mnie 103 km/h zgodne z komputerem w zupełności usatysfakcjonuje. Nie lubię druciarstwa i przeróbek. Nawet jeśli wymuszonych jakimiś lokalnymi przepisami.
Fabryka wypuściła w wersji 103 km/h i ma być 103 km/h :)

EDIT 10/04:

W weekend wybrałem się pojeździć. No i wyszło na to, że pomimo BBOE honda na płaskim jedzie 105 wg GPSa. A potem pojawia się odcięcie. Wiało trochę, może w plecy. Nie umiałem określić kierunku.

Tak czy inaczej, jak się poogarniam z alarmem to będę próbował wypiąć BBOE i zobaczę, co to da.
_________________
Raffa
Ostatnio zmieniony przez raffa 2019-04-10, 18:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
katarcza 


Motocykl: Honda VT750S
Dołączył: 11 Maj 2015
Posty: 104
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2019-04-05, 08:26   

kiedyś miałem plan aby kupić 125, chciałem wrócić do motocykli po dość długiej przerwie - finalnie pomysł 125 zarzuciłem głownie ze względu na cenę i zrobiłem katA.

Ale co do tematu, dane katalogowe mówią że VT125 może 125km/h maksymalnie. W ramach jazdy próbnej, udostępnionym egzemplarzem dość szybko i spokojnie dojechałem do 100, ale nie było warunków i myśli aby jechać więcej. Zatem da się.

A dziś mam 750 i najfajniej mi na nim tak w okolicy 90.

pozdrawiam
_________________
KWT
 
 
perry_84 

Motocykl: Honda VT 125 Shadow
Dołączył: 26 Lip 2019
Posty: 16
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2019-07-26, 20:08   

Witam serdecznie wszystkich. Od miesiąca jestem posiadaczem Hondy Shadow VT 125 z 1999 roku. Sprowadzona ze Szwajcarii. Nr. Vin JH2JC29CXXK000517. Przeczytałem ten i drugi temat odnośnie modułów ze dwa razy i jeszcze kilka w necie.
Mam u siebie moduł N51F (sprawdzałem pod siedzeniem), czyli powinna być do 103 km/h, ale mam taki problem że więcej jak 80 km/h, no max 85 km/h (licznikowe) nie jedzie.
Na jedynce, dwójce i trójce ciągnie jak szalona na czwórce też ładnie, wkręca się na obroty bardzo fajnie, ale więcej niż to co napisałem nawet z górki nie chce pojechać.
Macie jakieś pomysły czego szukać i co może być przyczyną ???
Wymieniony olej, zrobiona synchronizacja i regulacja gaźników !!!
 
 
fox24 

Motocykl: shadow 125
Dołączył: 05 Sie 2019
Posty: 3
Skąd: Chełm
Wysłany: 2019-08-05, 11:32   

Witam wszystkich. Mam Hondę z Niemiec i dokumenty blokada. Kolega mi przetłumaczył i o to wynik tłumaczenia.
spoko 😃

Instrukcje instalacji dotyczące redukcji mocy Redukcja mocy poprzez wspawanie przepustnicy w obydwóch kolektorach wydechowych. 1. zdemontować układ wydechowy 2. Przyspawaj przepustnicę z większym otworem o średnicy zewnętrznej 31 do kolektora wydechowego przedniego cylindra i mniejszą przepustnicę z otworem o średnicy zewenętrzenej fi 26 kolektorze wydechowym tylnego zylindra. Upewnij się, że gniazdo uszczelnienia nie jest uszkodzone. Ponownie zamontuj układ wydechowy
 
 
perry_84 

Motocykl: Honda VT 125 Shadow
Dołączył: 26 Lip 2019
Posty: 16
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2019-08-05, 14:36   

A więc tak. Czekanie na odpowiedź na tym forum to tragedia :-(

Pobawiłem się trochę ustawieniami gaźników tzn. ustawienie mieszanki (regulacja) i jest już dużo lepiej. Motocykl jedzie mi już na 4-tym biegu 100 km/h, ale jeszcze czasem czuć jakby takie delikatne szarpanie, bardzo bardzo delikatne. Jedyne co mnie zastanawia to kolor świec na tylnym gaźniku jest ok świeca sucha i brązowy kolor kawa z mlekiem (no może ciut za ubogo), ale na przednim świeca jest czarna, aczkolwiek sucha (za bogato). Ponadto jak odpalam motocykl, zimny to mimo że mam ustawione obroty biegu jałowego prawidłowo 1500 +/- 100 RPM (ustawione na rozgrzanym i przy pomocy urządzenia), a odpalam w temp otoczenie około 20 st. Celsjusza to chwile popracuje na bardzo bardzo małych obrotach i gaśnie. Jak wyciągam ssanie to troszeczkę obroty się zwiększają ale słabo zauważalnie (moto nie gaśnie), a kiedy po np. około 30 sec wcisnę z powrotem ssanie, to wchodzi na mocno zwiększone obroty ale na chwilę (15-20 sec.) i znowu spada bardzo mocno. Jak już się silnik rozgrzeje to pracuje równiutko i nie ma z tym problemu.
Ponadto ostatnio obliczyłem i wyszło mi że spalił 6 l na 100 km, to bardzo dużo, ale może dlatego że sporo regulowałem gaźniki i szukałem optymalnych ustawień.

Jakby miał ktoś jakieś sugestię chętnie wysłucham. P.S. po kupnie gaźniki rozebrane i sprawdzone, jedynie co to wymienione zaworki iglicowe, a tak wszystko w nich jak nówka.

Moim skromnym zdaniem muszę jeszcze raz sprawdzić synchronizację i regulację gaźników, ale ja jestem amatorem i się nie znam. Pozdrawiam.
 
 
fox24 

Motocykl: shadow 125
Dołączył: 05 Sie 2019
Posty: 3
Skąd: Chełm
Wysłany: 2019-08-05, 16:04   

Wg mnie to możesz mieć kaganiec wnioskuje tylko po tym że znajomy ma paneuropean i też że Szwajcarią i niestety moduł ogranicza hondę o 25 km więc to 1/3 jego mocy. Regulacja gaznikow to wiadoma sprawa muszą być dobrze zgrane i ustawione ale żeby ograniczać predkosc o 20 km/h szczególnie że jak mają założone blokady to około 80 km A bez ponad 100. Wychodziło by że po prostu nie masz pełnej dokumentacji z motocykla
 
 
perry_84 

Motocykl: Honda VT 125 Shadow
Dołączył: 26 Lip 2019
Posty: 16
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2019-08-05, 17:05   

Moduł mam odblokowany na 100 procent jak pisałem wcześniej i sądzę żebym miał zablokowany to by nic nie wzrosło a tak już te 100 km/h osiągam. Myślałem jeszcze że może cewka któraś walnięta,ale pobawię się jeszcze regulacja i dam znać. A z tymi tłumikami to nie sądzę żeby komuś się chciało rozbierać rozcinać wydech i dłubać przy tym.
 
 
fox24 

Motocykl: shadow 125
Dołączył: 05 Sie 2019
Posty: 3
Skąd: Chełm
Wysłany: 2019-08-05, 17:39   

Rzeczywiście gdzieś mi umknęło że zwiększyła

zwiększyła się prędkość. Myślę że w tym przypadku podratuje Cię tylko regulacja gaznikow i synchronizacja. Zakładam że filtr powietrza jest czysty. Od tego bym zaczął na twoim miejscu.
 
 
Filwoj 

Motocykl: Honda VT 125; CBF600SA 2012
Wiek: 70
Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 42
Skąd: ZG
Wysłany: 2019-08-05, 22:25   

Na wszelki wypadek sprawdź czy masz fabryczne ilości zębów w zębatkach. Jeżeli Hania jest b. żwawa na niskich biegach a prędkość max. nie za wysoka to może zębatki są nieoryginalne ?
_________________
Wojtek
 
 
perry_84 

Motocykl: Honda VT 125 Shadow
Dołączył: 26 Lip 2019
Posty: 16
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2019-08-05, 22:28   

Jasne mam w planach to wszystko posprawdzac. Muszę zamówić śrubokręt do regulacji gaźnika a potem zobaczę zębatki. Dzięki za podpowiedzi dam znać co i jak.
 
 
czachar 
czachar

Motocykl: honda shadow VT1100C3 aero
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lip 2018
Posty: 248
Skąd: Grójec
Wysłany: 2019-08-06, 09:27   

Zacznij od zębatek, w necie zwykle podsyłają zbyt duże tylne i wtedy klapa...
Grzebanie w gaźniku nie zawsze jest dobrą drogą :-?
_________________
Pięknie jest bez podpisu ...
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-08-06, 13:52   

w Szwajcarii gaźnik ma inne oznaczenie niż reszta świata.. sprawdź czym się różni.
Szwajcaria ma chyba też inną emisję, szukaj gdzieś tutaj.. a nie w cewkach.

zęby na kołach do sprawdzenia po pierwsze,
przy okazji rozkręcania gaźników posprawdzać wielkości dysz oraz igły i ich ustawienia, przepustnicę czy jak to tam się nazywa co się podnosi z igłą .. może inny kształt, skos na końcu?.

moduł mówisz masz niezblokowany,
może dławiki w dolocie do garów? pomierzyć i porównać z innymi jak gaźniki w ręku będą..
oraz wyjście z garów do kolektorów i dławienie tutaj - czyli to co kolega podpowiedział jako ostatnie.
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
perry_84 

Motocykl: Honda VT 125 Shadow
Dołączył: 26 Lip 2019
Posty: 16
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2019-08-06, 15:49   

Ok wielkie dzięki za sugestię. Zastanawia mnie tylko kolor tej pierwszej świecy że jest czarna no i spalanie dużo za duże. Powiem szczerze żeby jeszcze raz rozebrać będę potrzebował więcej czasu i chyba zostawię to sobie po sezonie bo narzazie mega mnie jazda cieszy :-) . I powiem szczerze już zapisałem się na kurs kat. A i jak dobrze pójdzie to w tym roku wymienię na większe :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM