Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Synchro i regulacja gaźników-przetłumaczone z Haynes Service
Autor Wiadomość
perry_84 

Motocykl: Honda VT 125 Shadow
Dołączył: 26 Lip 2019
Posty: 16
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2019-07-31, 11:08   Synchro i regulacja gaźników-przetłumaczone z Haynes Service

Szukałem długo i znalazłem tą instrukcję. Miałem chwile wolnego czasu to zrobiłem tłumaczenie (Google translator :-) ). Jakby ktoś potrzebował będzie gotowa i odświeżona. Pozdrawiam.

Synchronizacja gaźników
Honda Shadow VT 125C

Ostrzeżenie: benzyna (benzyna) jest bardzo łatwopalny, więc weź dodatkowe środki ostrożności podczas pracy na dowolnej części układu paliwowego Nie pal ani nie dopuszczaj otwartego ognia lub goły jasne żarówki w pobliżu miejsca pracy i nie pracować w garażu, gdzie jest gaz ziemny urządzenie jest obecne. Jeśli rozlejesz paliwo na skórze natychmiast spłucz mydło i woda. Kiedy to zrobisz rodzaj pracy nad układem paliwowym, zużycie bezpieczeństwo g / osłów i mieć gaśnicę nadaje się do pożaru klasy B Ape (łatwopalny płyn) pod ręką. Ostrzeżenie: uważaj, aby nie spal swoją rękę na gorącym silniku jednostka przy dostępie do miernika punkty startowe na wlocie rozmaitości. Nie pozwól, aby gazy wydechowe dotarły do narastać w miejscu pracy; albo wykonać sprawdzić na zewnątrz lub użyć spalin system ekstrakcji. Narzędzia specjalne: para próżniomierzy lub manometr i adapter z przodu do tego potrzebny jest port podciśnienia cylindra praca (patrz Step 6). Wkrętak kątowy z elastycznym napędem jest wymagane do regulacji śruba synchronizująca (patrz Step 9).

1 .Synchronizacja gaźnika jest po prostu procesem regulacji gaźników, tak że są one przekazać tę samą ilość mieszanki paliwowo-powietrznej każdy cylinder. Odbywa się to poprzez pomiar próżnia wytwarzana w każdym cylindrze. Gaźniki, które nie są zsynchronizowane spowoduje zmniejszenie zużycia paliwa, zwiększenie temperatura silnika, mniej niż idealna przepustnica odpowiedź i wyższy poziom wibracji. Przed synchronizując gaźniki, upewnij się, że luz zaworowy jest prawidłowy.
2. Użyte urządzenie powinno być kompletne z niezbędnym adapterem i wężami do dopasowania porty próżniowe gaźnika.
3. Podeprzyj maszynę pionowo uziemić za pomocą stojaka pomocniczego. Zacząć silnik i pozwól mu działać, aż osiągnie normalny poziom temperatura pracy, a następnie wyłączyć.
4. Zdejmij śrubę zaślepiającą z port podciśnieniowy po prawej stronie przedni gaźnik (patrz ilustracja). Zainstaluj adapter do odbioru wyposażony w próżnię wskaźniki lub manometr.
5. Odłącz system powietrza wtórnego wąż próżniowy z portu próżniowego na lewa strona tylnego gaźnika (patrz ilustracja).
6. Podłącz miernik próżni lub manometr węże do portów próżniowych obu cylindrów (patrz ilustracja). Upewnij się, że węże są dobre dopasowanie, ponieważ spowoduje to wyciek powietrza fałszywe odczyty.
7. Uruchom silnik i upewnij się, że jest na biegu jałowym prędkość jest prawidłowa (1500 +/- 100 rpm). Jeśli używasz manometry próżniowe, ustaw ich regulację tłumienia tak, aby trzepotanie igły zostało wyeliminowane, ale tak, że nadal mogą reagować na małe zmiany pod ciśnieniem.
8. Odczyty podciśnienia dla obu cylindrów powinien być taki sam lub przynajmniej w obrębie tolerancja wymieniona w Specyfikacjach tego rozdziału. Jeśli odczyty podciśnienia różnią się, ustaw gaźniki w następujący sposób. Uwaga: / nieprawidłowy zawór prześwity (patrz rozdział 17) i słaby cylinder kompresja (patrz rozdział 2, sekcja 3) wpływać na odczyty próżni).
9. Gaźniki reguluje się, obracając śrubę synchronizacji umieszczona po prawej stronie strona tylnego gaźnika (patrz ilustracja). Aby uniknąć naciskania na śrubę i dawania fałszywy odczyt próżni, użyj kątowego śrubokręt z elastycznym napędem, jak pokazano (patrz ilustracje). To narzędzie jest przeznaczone do pilotowania powietrza regulacja śrubowa, ale jest równie odpowiednia dla regulacja śruby synchronizującej z powodu jej ograniczona lokalizacja.
10 Gdy gaźniki są zsynchronizowane, otwórz i szybko zamknij przepustnicę, aby się ustabilizować powiązanie i sprawdź ponownie wskazania miernika, ponowne ustawienie, jeśli to konieczne.
11. Po zakończeniu regulacji sprawdź prędkość biegu jałowego i dostosować zgodnie z wymaganiami (patrz Rozdział 2), a następnie zatrzymaj silnik.
12. Wyjmij sprzęt testowy. Usunąć adapter z próżni przedniego gaźnika port i zamontuj śrubę zaślepiającą. Podłącz Wąż podciśnieniowy systemu powietrza wtórnego do port podciśnieniowy na tylnym gaźniku.

Regulacja gaźników
Honda Shadow VT 125C

1. Śruby pilotowe znajdują się na wewnętrznej stronie gaźników, między komorami pływakowymi a zbiornikami wlotowymi.
2. Jeśli silnik pracuje bardzo nierówno na biegu jałowym lub ciągle zgaśnie, a jeśli remont gaźnika nie rozwiąże problemu, śruba pilota może wymagać regulacji. Warto w tym miejscu zauważyć, że jeśli nie masz doświadczenia i narzędzi do przeprowadzenia tego, najlepiej powierzyć zadanie dealerowi motocykli.
3. Upewnij się, że luz zaworowy jest prawidłowy, a synchronizacja gaźnika jest zgodna z podaną tolerancją.
4. Za pomocą specjalnego śrubokręta obróć każdą śrubę pilota zgodnie z ruchem wskazówek zegara, aż lekko się osadzi, a następnie cofnij do ustawień początkowych (patrz tabela poniżej). Rozgrzej silnik do normalnej temperatury pracy, a następnie dostosuj prędkość biegu jałowego do określonych ustawień (1500 +/- 100 obr./min).
5. Przy pracującym silniku, przekręć przednią śrubę pilota gaźnika o niewielką ilość po obu stronach ustawienia początkowego, aby znaleźć punkt, w którym uzyskuje się najwyższą stałą prędkość biegu jałowego. Następnie zrób to samo z tylną śrubą pilota gaźnika.
6. Lekko otwórz przepustnicę dwa lub trzy razy, a następnie ponownie ustaw prędkość biegu jałowego.
7. Przekręć śrubę pilota przedniego gaźnika, aż prędkość obrotowa silnika spadnie o 50 obr./min, a następnie cofnij ją o wartość podaną jako ostateczne ustawienie (patrz tabela poniżej).
8. Dostosuj prędkość biegu jałowego do określonych ustawień (1500 +/- 100 RPM).
9. Przekręć śrubę pilota tylnego gaźnika, aż prędkość obrotowa silnika spadnie o 50 obr./min, a następnie cofnij ją do ostatecznego ustawienia (patrz tabela poniżej).
10. Dostosuj prędkość biegu jałowego do określonych ustawień (1500 +/- 100 RPM).

Gaźniki wszystkie wersje
RODZAJ CV
ROZMIAR OTWORU PRZEPUSTNICY 22MM
NUMER ID:
VT125C-X i C-Y VPU 1A (VPU 1B Szwajcaria)
VT125C-1 do C-3 VPU 3A (VPU 3B Szwajcaria)
VT125C-4 VPU 3C
USTAWIENIA ŚRUBY REGULACYJNEJ:
VT125C (z wyjątkiem Szwajcarii):
Ustawienie początkowe 1 i ¾ obrotu
Ustawienie końcowe 1 obrót
VT125C (Szwajcaria):
Ustawienie początkowe 1 i ½ obrotu
Ustawienie końcowe ¾ obrotu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM