Wydech pokombinowany bo szukałem odpowiedniego dźwięku. Seryjny nie jest, trochę zabawy z przeróbką było. Efekt? Można posłuchać, gada jak 1,3 lytra
https://www.youtube.com/watch?v=SOimcKCMpvs
Odpowiedz do tematu
: Wydech
PZL Świdnik 1983
: Kierownica
Moja kierownica ma 96,5 cm szerokości i po ostatniej trasie 700 km w jeden dzień stwierdzam, że jest niestety mega niewygodna Ramiona i kark mi tak zesztywniały i bolały ,że ledwo do domu dojechałem. Poprzednia kierownica była za wysoka i mimo, że węższa od obecnej i tak powodowała ból barku . Wydaje mi się, że maksymalna rozsądna szerokość to 80 cm.
Hydrant napisał/a: |
Też jestem po wymianie kierownicy. Według mnie to
jedyna rzecz w VT600 która nie udała się konstruktorom. Ja wstawiłem sobie kierownice typu T-bar i jestem zadowolony z rezultatu. [url=https://images89.fotosik.pl/203/b427b9b587fdca1cmed.jpg]Obrazek[/URL |
Moja kierownica ma 96,5 cm szerokości i po ostatniej trasie 700 km w jeden dzień stwierdzam, że jest niestety mega niewygodna Ramiona i kark mi tak zesztywniały i bolały ,że ledwo do domu dojechałem. Poprzednia kierownica była za wysoka i mimo, że węższa od obecnej i tak powodowała ból barku . Wydaje mi się, że maksymalna rozsądna szerokość to 80 cm.
PZL Świdnik 1983
:
Ja miałem oryginał i była wygodna. Może i brzydka ale wygodna. Małe żółte rączki wiedziało co produkują.
-=< wyvern >=-
Dziewczyny - Nurek może głębiej
Dziewczyny - Nurek może głębiej
:
Moja kiera ma właśnie 80 cm i dla mnie jest wygodniesza
od oryginału. Nawet w pewnym stopniu wymusza
bardziej wyprostowaną pozycję.
od oryginału. Nawet w pewnym stopniu wymusza
bardziej wyprostowaną pozycję.
:
Ostatnio zmieniony przez fake4r 2019-07-28, 07:56, w całości zmieniany 4 razy
Nie chce koledze zaśmiecać wątku ale pytałem niedawno o kierownicę. Ja zdecydowałem się jednak na wysoki model: Apehanger MCL136 SC. Podrzucę wam później zdjęcie jak to wygląda.
Ostatnio zmieniony przez fake4r 2019-07-28, 07:56, w całości zmieniany 4 razy
: Re: ...bliżej finału ale nadal sporo do zrobienia
[quote="Walther77"]Błotnik tylny stary, źle pomalowany. Zamówiłem z laminatu i wtedy będę malował wszystkie plastiki i błotniki. Mam nadzieję , że uda się uratować oryginalne naklejki Custom. Poniżej kilka fotek z założonymi dodatkami. Brakuje stelaża i sakw oraz ostatecznej polerki szprych.
Gdzie zamawiałeś tylny błotnik, pytam bo też powinienem coś zrobić ze swoim.
Gdzie zamawiałeś tylny błotnik, pytam bo też powinienem coś zrobić ze swoim.
: Błotnik
Kupiłem oryginał z motocykla o przebiegu 8000 km. Tego z laminatu nie polecam. Badziew do wycięcia otworów i źle wykończony.
PZL Świdnik 1983
:
Kawał dobrej roboty! Wygląda świetnie!
: Cień
Dziękuję za miłe słowa. Nie jest idealna bo musiałbym wszystkie elementy malować a tutaj chodziło o ratowanie klasyka. Mechanicznie jest ok. Wymieniłem nawet najmniejsze oringi w gaźnikach takie tycie Mój kolega , który zajmuje się motocyklami zawodowo stwierdził, że jestem nienormalny, że zawsze muszę pakować kasę w motocykle żeby były w jak najlepszym stanie A czy to cos złego? Takie hobby...
P.S. Mam nadzieję, że maszyna będzie cieszyć następnego użytkownika bo ja mam kolejny projekt już w kontenerze z US
P.S. Mam nadzieję, że maszyna będzie cieszyć następnego użytkownika bo ja mam kolejny projekt już w kontenerze z US
PZL Świdnik 1983
: 1100
Ładna sztuka , ale kiera szeroka byłaby tutaj na miejscu Piękny Drag by z Cienia wyszedł. Kierownica Lukas MCL132 mimo, że jest szeroka to w miarę wygodna. Zrobiłem jednego dnia 700 km i czułem tylko lekką sztywność karku. Ale to bardziej od ciężkiego kasku i latającej na boki głowy.
fake4r napisał/a: |
Nie chce koledze zaśmiecać wątku ale pytałem niedawno o kierownicę. Ja zdecydowałem się jednak na wysoki model: Apehanger MCL136 SC. Podrzucę wam później zdjęcie jak to wygląda.
[url=https://i.postimg.cc/90fTh7KL/IMG-20190726-143302.jpg]Obrazek[/url] |
Ładna sztuka , ale kiera szeroka byłaby tutaj na miejscu Piękny Drag by z Cienia wyszedł. Kierownica Lukas MCL132 mimo, że jest szeroka to w miarę wygodna. Zrobiłem jednego dnia 700 km i czułem tylko lekką sztywność karku. Ale to bardziej od ciężkiego kasku i latającej na boki głowy.
PZL Świdnik 1983
:
Fajnie Ci to wyszło. Gratulacje!
: Pozostał cień...
Dziękuję bardzo. Nie spodziewałem się tak pochlebnych opinii. Muszę przyznać, że miałem sporo radości podczas jej odnawiania ale tez troszkę problemów z podwykonawcami. Gdybym miał większe zaplecze techniczne zrobiłbym wszystko sam. A tak musiałem się szarpać z papraczami i po nich poprawiać. Jednak jak człowiek samemu nie zrobi to dzisiaj ciężko o fachowców.
surim napisał/a: |
Fajnie Ci to wyszło. Gratulacje! |
Dziękuję bardzo. Nie spodziewałem się tak pochlebnych opinii. Muszę przyznać, że miałem sporo radości podczas jej odnawiania ale tez troszkę problemów z podwykonawcami. Gdybym miał większe zaplecze techniczne zrobiłbym wszystko sam. A tak musiałem się szarpać z papraczami i po nich poprawiać. Jednak jak człowiek samemu nie zrobi to dzisiaj ciężko o fachowców.
PZL Świdnik 1983
: Re: Pozostał cień...
Dlatego też próbuje sam coś zdziałać. teraz muszę się uporać z gaźnikiem. popatrz na forum dzisiaj napisałem. Może Ty mi pomożesz?
Walther77 napisał/a: | ||
Dziękuję bardzo. Nie spodziewałem się tak pochlebnych opinii. Muszę przyznać, że miałem sporo radości podczas jej odnawiania ale tez troszkę problemów z podwykonawcami. Gdybym miał większe zaplecze techniczne zrobiłbym wszystko sam. A tak musiałem się szarpać z papraczami i po nich poprawiać. Jednak jak człowiek samemu nie zrobi to dzisiaj ciężko o fachowców. |
Dlatego też próbuje sam coś zdziałać. teraz muszę się uporać z gaźnikiem. popatrz na forum dzisiaj napisałem. Może Ty mi pomożesz?
:
Odpowiedz do tematu
a masz jakąś swoją dokumentację jak ją rozbierałeś i składałeś? Czy tylko zdjęcia robiłeś. Jak możesz to udostępnij coś. Będę bardzo wdzięczny.