Kranik - zakręcać czy nie zakręcać?
Odpowiedz do tematu

:
robdk napisał/a:
Kurde u mnie nie ma pozycji zamkniętej w kraniku ON/RES/PRI


Bo widocznie być nie musi. ;-)

:
Pewnie, że nie musi. Jak kolega wcześniej sugerował podciśnieniowy zawsze jest zamknięty w pozycjach ON i RES (chyba, że membrana poleciała a miałem już takie przypadki). PRI służy do zalewnia gaźników, po dłuższym staniu lub po pracach serwisowych.
Tak się tylko przekomarzałem, ale jak kranik jest ręczny a nie podciśnieniowy to jak najbardziej ma zamykanie i powinno się go zamykać ;)

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
:
Dzięki za podpowiedzi, wniosek mam jeden - w miarę możliwości zamykać :)

:
z instrukcji ... Turn the valve OFF whenever the motocykle is not in use,
czyli należy zostawiać w pozycji OFF jeśli motocykl nie jest używany,

ale kwestia tlumaczena"is not in use" czyli nie jest w uzyciu, można rozumieć ze nie jest używany ale przez jakiś dluzszy czas, np. okres zimowy,
nie ma doprecyzowania "must be" ani "shall be"


jeśli jest uzuwany na codzien wg mnie nie ma takiej potrzeby,

:
Na moim kraniku mam troszkę zatarte oznaczenia. Wydaje mi się, że na dole ON po środku OFF na górze RES. Czy tak ma być? Kiedyś zostawiłem GSXFa przez pomyłkę na PRI i do wymiany oringi gaźników i płukanie silnika. Nie jestem pewien tych oznasczeń więc dla swiętego spokoju zoistawiłem na ON. Jak wygląda kranik do VT750ace r44 z 2003r. Ktoś ma?

RC44, FZR600R, Aprilia Scarabeo150
:
Jak masz kranik podciśnieniowy lub pompę paliwa to nie musisz zamykać. Jeśli nie to raczej zamykaj.
On- otwarty
Off- zamknięty
Res- rezerwa, tak ma być

<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
:
Dziękuję. Kranik ogarnięty. Długo się rozgrzrewa w porównaniu z 4w rzędzie. Kurczę niby motocykl as wszystko inaczej ;-)

RC44, FZR600R, Aprilia Scarabeo150
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group