Odpowiedz do tematu
:
Ja w poprzednim motocyklu miałem przerobione ale na złączki. Nigdy nie robiłem na stałe. Choć myśle że dobre lutowanie też da radę. Dobre wsówmi to 10zł za 3 komplety.
:
Złączki to ciekawe rozwiązanie, ale musiałyby być pokryte metalem który nie utlenia się zbyt szybko (biorąc pod uwagę warunki eksploatacji), bo inaczej jest znowu ryzyko zwiększenia rezystancji w obwodzie i finalnie możliwości ponownego upalenia złączek.
:
Ja u siebie polutowałem, chociaż nie były przepalone ( wymieniałem regulator i stator ) .
"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
:
Odpowiedz do tematu
jestem za złączkami - w ten sposób sprawdzę jak zachowuje się alternator
i czy dalsze działania potrzebne. może lepsze ładowanie wróci.
i czy dalsze działania potrzebne. może lepsze ładowanie wróci.
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA