/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Świece do VT 1000 C2
Autor Wiadomość
fake4r 

Motocykl: 1100 ACE
Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 38
Skąd: KGR
Wysłany: 2019-06-11, 10:36   Świece do VT 1000 C2

Heja. W moje hance świece były zmieniane ok. 21 tyś. km temu. Zastanawiam się nad profilaktyczną zmianą, chociaż wszystko dobrze działa, ale nie mam rozeznania w tym temacie. Być może po zmianie będzie lepiej gadać?!
Chciałbym żeby ktoś kto przetestował mógł się wypowiedzieć jaka jest różnica w praktyce w świeczkach bo w teorii to wiem. Mam założone DPR8EA.
Czy zmieniać?
Jeśli tak to na takie same? Czy może na DPR7EA?
Czy lepsze będą Denso niż NGK?
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9486
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2019-06-11, 11:03   

Serwisówka mówi mówi NGK or Denso.
Zaleca stosowanie 3 rodzajów świec w zależności od sposobu użytkowania motocykla.
Standard
Dla zimnego klimatu, poniżej 5C
I przy używaniu motocykla do jazdy z wysokimi prędkościami.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
fake4r 

Motocykl: 1100 ACE
Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 38
Skąd: KGR
Wysłany: 2019-06-11, 11:19   

Tak dziękuję za odzew ale to wyczytałem, i wszędzie przewija się ta sama informacja przez lata wątków. A może ktoś w praktyce powiedziałby czy może miał standardowe 7 albo te 8 i jak odczucia? :)
 
 
zemnebedeusz 
Facta non Verba!


Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2018
Posty: 292
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2019-06-11, 12:08   

Cześć. Ja do swojej VT 750 kupiłem zgodnie z serwisówką Denso ale nie miały właściwej iskry (motocykl bardzo ciężko odpalał) i Maruda je wymienił na NGK. Teraz pali od strzału- nie ważne czy zimny czy ciepły.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9486
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2019-06-11, 13:38   

Ja mam Denso. Zero problemów. :mrgreen:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
zemnebedeusz 
Facta non Verba!


Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2018
Posty: 292
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2019-06-11, 20:07   

Todek - jaki konkretnie model Denso masz u siebie?
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9486
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2019-06-11, 22:55   

zemnebedeusz napisał/a:
Todek - jaki konkretnie model Denso masz u siebie?

Ale ja mam VTX. Do mnie idą tylko i wyłącznie irydowe.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
fake4r 

Motocykl: 1100 ACE
Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 38
Skąd: KGR
Wysłany: 2019-06-13, 19:56   

Gadałem z gościem co robi przy moto na co dzień, mówił żeby brać DENSO, bo jemu się trafia teraz co 10 NGK wadliwa. No nic spróbujemy włożyć seryjne X22EPR-U9.
 
 
zemnebedeusz 
Facta non Verba!


Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2018
Posty: 292
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2019-06-14, 11:23   

fake4r napisał/a:
Gadałem z gościem co robi przy moto na co dzień, mówił żeby brać DENSO, bo jemu się trafia teraz co 10 NGK wadliwa. No nic spróbujemy włożyć seryjne X22EPR-U9.


Dokładnie takie Denso miałem założone w mojej VT750 z 1985.
 
 
fake4r 

Motocykl: 1100 ACE
Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 38
Skąd: KGR
Wysłany: 2019-06-17, 20:34   

Świeczki wymienione. Cień na nowych zagadał od strzała. Nawet wymiana poszła sprawnie bo nie musiałem nic demontować, użyłem klucza rurkowego 18mm/19mm i super spasował, cena 8zł. Ogółem 28zł za komplet świec, do tego wziąłem jeszcze jakiś płyn motula do czyszczenia i za nieco ponad 40zł miałem darmową wysyłkę smart na alledrogo, więc się opłacało.
 
 
aras 
Aras


Motocykl: honda shadow vt1100 c2 ACE
Dołączył: 22 Maj 2021
Posty: 9
Skąd: Cekcyn
Wysłany: 2021-05-24, 23:03   

Przepraszam że odkopuje temat ,jakie świece ma większość z Was przy vt 1100 ace ,były założone dpr7ea 9 są w niezłym stanie ,przelotem byłem w Gdańsku i w serwisie dali mi dpr6ea 9 ale w schowku znalazłem 4 nowe szt dpr8ea 9 ,zostawić te co były ,czy jeszcze coś innego kupić
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9486
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2021-05-24, 23:44   

Standardowo idą świece DPR7EA-9. W chłodnym klimacie, temp. poniżej 5C idą DPR6EA-9. Natomiast przy użytkowaniu moto z wysokimi prędkościami jazdy idą DPR8EA-9.
Tak podaję serwisówka.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
aras 
Aras


Motocykl: honda shadow vt1100 c2 ACE
Dołączył: 22 Maj 2021
Posty: 9
Skąd: Cekcyn
Wysłany: 2021-05-25, 22:33   

Dziękuje za podpowiedż
 
 
zemnebedeusz 
Facta non Verba!


Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2018
Posty: 292
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2021-05-26, 08:07   

A ja miałem z DENSO przygodę z jakością iskry. Hanka nie chciała gadać. Jak już z bólem odpaliła- to szła jak trzeba, ale rozrusznik musiał się "namęczyć". Kolega Maruda przy okazji remontu serducha pokazał mi różnicę w jakości iskry na moich DENSO (model wg serwisówki) a NGK - widoczna na korzyść NGK. Założyłem świece NGK i moto pali od strzału do dzisiaj. Jedyny problem- trzeba mieć penwe źródło NKG bo skośni fałszują aż furczy.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9486
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2021-05-26, 09:51   

zemnebedeusz napisał/a:
Jedyny problem- trzeba mieć penwe źródło NKG bo skośni fałszują aż furczy.

To samo dotyczy Denso. Jak kupisz jakieś marnej jakości to będzie problem czy to z Denso czy z NGK.
Używałem i takich i takich i nigdy nie miałem problemów. Teraz mam w VTX Denso.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM