Brak mocy
Odpowiedz do tematu

: Brak mocy
Cześć Panie i Panowie,

Borykam się od zakupu z brakiem mocy w mojej VT600. Po przeróbce na bobbera i zamontowaniu praktycznie pustych kominów (jest zwężka) i filtra K&N problem się wzmocnił. Teoretycznie powinno być ubogo tymczasem kolor świec i zapach benzyny w spalinach wskazuje na to, że jest raczej bogato. Moto osiąga max 110km/h przy czym nie przyspiesza jak powinno. Na pierwszy rzut poszła wymiana świec. Zaraz po wymianie przez kilka km Szadułka nagle odzyskała swoją moc. Później wróciła do stanu braku mocy. Bywało też kilka razy, że przy w pełni otwartej przepustnicy przerywała. Honda niebawem będzie miała regulację gaźników jednak zastanawia mnie to czy problem jednak nie leży po stronie zapłonu (dodam, że przy odpuszczeniu gazu mocno strzela w tłumiki). Czy uszkodzony moduł może dawać takie objawy? Czy raczej umiera i tyle?

Czy ewentualnie jest ktoś w stanie użyczyć mi swój moduł (najlepiej 3miasto)?

Pozdrawiam!

:
sophisty napisał/a:
dodam, że przy odpuszczeniu gazu mocno strzela w tłumiki


Zawsze Ci będzie strzelać, skoro masz puste, przelotowe rury. Ustaw luzy zaworowe, zrób gaźniki i wtedy szukaj dalej dziury. Po założeniu KN-owskiego filtra zalecana jest regulacja, do tego zmieniłeś fabryczny wydech.

-=ShadoW=-
:
towalsky napisał/a:
sophisty napisał/a:
dodam, że przy odpuszczeniu gazu mocno strzela w tłumiki


Zawsze Ci będzie strzelać, skoro masz puste, przelotowe rury. Ustaw luzy zaworowe, zrób gaźniki i wtedy szukaj dalej dziury. Po założeniu KN-owskiego filtra zalecana jest regulacja, do tego zmieniłeś fabryczny wydech.


To oczywiste, że regulacja jest wymagana i będzie. Czekam na termin u speca. Nie mniej, nie wiem czy dokładnie przeczytałeś mój wątek ale jest tam informacja o tym, że przez pewną chwilę moto zaraz po wymienia świec odzyskała moc. Stąd pytanie o zapłon a konkretnie o moduł.

:
bogata mieszanka to, filtr powietrza, poziom paliwa, łączenie przewodów "powietrznych"
może być i z elektryka, czyli styki przewodów, przewody i fajki, błędy modułu, w zasadzie konieczność sprawdzenia wszystkiego.
Najtaniej na początek, sprawdzić przewody i synchronizację ? - nie piszesz który masz model
jeśli przez chwilę "chodził" dobrze, to powracamy - przewody, powietrze, gaźnik (np. wieszający się zaworek, problemy z membranami

:
bogdi napisał/a:
bogata mieszanka to, filtr powietrza, poziom paliwa, łączenie przewodów "powietrznych"
może być i z elektryka, czyli styki przewodów, przewody i fajki, błędy modułu, w zasadzie konieczność sprawdzenia wszystkiego.
Najtaniej na początek, sprawdzić przewody i synchronizację ? - nie piszesz który masz model
jeśli przez chwilę "chodził" dobrze, to powracamy - przewody, powietrze, gaźnik (np. wieszający się zaworek, problemy z membranami


Moja vt600 jest z 96 na dwóch gaźnikach. Czyli jednak do przeglądu wszystko. Przewody i fajki już zamówione a niebawem w takim razie gaźniki pójdą na stół. Prawdopodobnie od razu zmienię dysze główne na 117 i podniose troszkę iglice do max 1mm.

:
Kolego gaźniki trzeba ustawić koniecznie po wypruciu wydechów. Ja miałem ten sam problem - tzn nie był to problem bo jedyny minus po odetkaniu wydechu to było okropne strzelanie w rurę po zamknięciu gazu. Chwila zajawki, ale po 2 dniach już mnie to strzelanie zaczęło denerwować. Oddałem do ustawienia gaźniki, teraz jest bajka, moto przestało strzelać, przyspiesza chyba nawet lepiej jak przed wybebeszeniem tłumików także polecam zająć się gaźnikami w pierwszej kolejności.

:
Dzięki Panowie, w przyszłym tygodniu oddaje do serwisu. Zdam relację.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group