Odpowiedz do tematu
: VT750 '83 naciski na oś
Moi drodzy, temat pod tytułem pierwszy przegląd w PL i naciski na osie - Clymer milczy ( a przynajmniej nie doszukałem się informacji ), wątku dla mojej wersji nie znalazłem, poratuj ktoś proszę :)
:
nigdy nie słyszałem o czymś takim w motocyklu.
Życie jest piękne , ale oglądane zsiodła z V-ką między nogami
: Re: VT750 '83 naciski na oś
A zdradź proszę, po co ci to...
Kitek napisał/a: |
Moi drodzy, temat pod tytułem pierwszy przegląd w PL i naciski na osie - Clymer milczy ( a przynajmniej nie doszukałem się informacji ), wątku dla mojej wersji nie znalazłem, poratuj ktoś proszę :) |
A zdradź proszę, po co ci to...
"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche
Pozdrawiam
Tomek
Pozdrawiam
Tomek
: Re: VT750 '83 naciski na oś
Piwek napisał/a: | ||
Pewnie do 1 rejestracji, a tam musi być nawet wzrost pasażera chyba... A zdradź proszę, po co ci to... |
:
takie dane powinny być na naklejce rama motocykla
Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..
Dyslektyk z certyfikatem !
Dyslektyk z certyfikatem !
:
Czy to ten wariant ?
G=250
F.2=417
r. osi - 1,55
nacisk na osie - 1,50 kN; - 3,05kN(raczej do przeliczenia)
P.1=749, P.2= 50/6700( obroty max. mocy można ustalić z tabliczki przy wart dB- odpowiednio pomnożyć )
dł-2,30 szer-0,77 , wys - 1,40
`kurna diagnosta da sobie radę ,po kiego grzyba ty się tym przejmujesz?!
G=250
F.2=417
r. osi - 1,55
nacisk na osie - 1,50 kN; - 3,05kN(raczej do przeliczenia)
P.1=749, P.2= 50/6700( obroty max. mocy można ustalić z tabliczki przy wart dB- odpowiednio pomnożyć )
dł-2,30 szer-0,77 , wys - 1,40
`kurna diagnosta da sobie radę ,po kiego grzyba ty się tym przejmujesz?!
:
Odpowiedz do tematu
Piwek, tak jak Adam napisał, pierwszy przegląd. Temat ogarnięty jeszcze w piątek, niemniej za wszystkie odpowiedzi dziękuję ;)