Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Shadow Black Widow 750 - proszę o poradę.
Autor Wiadomość
kbc85 

Motocykl: Shadow Black Widow 750
Dołączył: 11 Lut 2018
Posty: 26
Skąd: Żegocina
Wysłany: 2019-05-14, 13:22   Shadow Black Widow 750 - proszę o poradę.

Witajcie koledzy. Mam problem z moją Wdową. Ogólnie pracuje bez zarzutu ale w czasie jazdy po przekroczeniu pewnych obrotów łapie muła jak by ktoś podpiął mi pod moto wagon węgla. Moto się rozpędza i po przekroczeniu znowu iluś tam obrotów łapie normalną moc i idzie jak rakieta. Oddaję na dniach do mechanika ale może ktoś miał podobny przypadek i coś poradzi. Podejrzewam gaźnik ale ten był wg sprzedającego robiony bo miał wymienianą membranę.
 
 
iko01 

Motocykl: Honda Shadow 750 Aero 2004
Wiek: 34
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 122
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2019-05-14, 19:05   

To ze gaznik ktos robil nie znaczy ze zrobil to dobrze... Oddaj do mechaniora mysle ,ze to gaznik
_________________
i will never fall again
 
 
kbc85 

Motocykl: Shadow Black Widow 750
Dołączył: 11 Lut 2018
Posty: 26
Skąd: Żegocina
Wysłany: 2019-05-14, 21:04   

A czy wymienia się te membrany kpl czy na sztuki jeśli tylko jedna jest walnięta? U mnie wymieniona była jedna.
 
 
iko01 

Motocykl: Honda Shadow 750 Aero 2004
Wiek: 34
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 122
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2019-05-15, 09:48   

Sluchaj w gazniku sa nie tylko membrany , ale rowniez zaworek iglicowy, iglica (mozna np wymienic na dynojetowa). Wracajac do membran to mozna wymieniac pojedynczo ,ale skoro jedna padla to pewnie zaraz druga tez peknie. Podaj vin bo mi sie zdaje ze ty masz jedna membrane i jeden gaznik . Jak w vinie masz wpisane RC50 to na 100% masz jedna membrane. Jeszcze kwestia filtra powietrza i czy masz kominy orginal czy puste np V&H. Jak masz puste to musisz dysze zmienic bo paliwa nie starcza i dlatego muli jak filtr powietrza zapchany to tez moze tak byc.
_________________
i will never fall again
 
 
kbc85 

Motocykl: Shadow Black Widow 750
Dołączył: 11 Lut 2018
Posty: 26
Skąd: Żegocina
Wysłany: 2019-05-15, 15:33   

iko01 napisał/a:
Sluchaj w gazniku sa nie tylko membrany , ale rowniez zaworek iglicowy, iglica (mozna np wymienic na dynojetowa). Wracajac do membran to mozna wymieniac pojedynczo ,ale skoro jedna padla to pewnie zaraz druga tez peknie. Podaj vin bo mi sie zdaje ze ty masz jedna membrane i jeden gaznik . Jak w vinie masz wpisane RC50 to na 100% masz jedna membrane. Jeszcze kwestia filtra powietrza i czy masz kominy orginal czy puste np V&H. Jak masz puste to musisz dysze zmienic bo paliwa nie starcza i dlatego muli jak filtr powietrza zapchany to tez moze tak byc.


Hej. Słuchaj w VIN mam RC48. Co do filtra powietrza to mam taki jak na tej aukcji KLIK Filtr ogolnie czysty ale zamówiłem inny bo ta uszczelka na nim zaczęła się łuszczyć pod naciskiem palca więc od razu poszedł out. Podejrzewam że mogło coś zaciągnąć do gaźnika z tej gąbki :-/ Kominy mam V&H tak jak piszesz.

Jak możesz to doradź proszę po kolei co wymienić w razie czego, no chyba że już to ktoś wymienił i wystarczy tylko wyczyścić wszystko.

 
 
iko01 

Motocykl: Honda Shadow 750 Aero 2004
Wiek: 34
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 122
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2019-05-19, 20:36   

sorry nie bylo mnie kilka dni (komunia w domu córki) wiec troche zajety bylem. Podaj pełny vin to lookne dokladnie ten gaznik bo tak z pamieci to ci moge o rc50 powiedziec . Sprawdz rozmiar dyszy w gazniku. Ja przy V h mam 136 bodajze lub 140 ale to musze spradzic. Jeszcze rok mi podrzuc.
_________________
i will never fall again
 
 
kbc85 

Motocykl: Shadow Black Widow 750
Dołączył: 11 Lut 2018
Posty: 26
Skąd: Żegocina
Wysłany: 2019-05-19, 20:56   

iko01 napisał/a:
sorry nie bylo mnie kilka dni (komunia w domu córki) wiec troche zajety bylem. Podaj pełny vin to lookne dokladnie ten gaznik bo tak z pamieci to ci moge o rc50 powiedziec . Sprawdz rozmiar dyszy w gazniku. Ja przy V h mam 136 bodajze lub 140 ale to musze spradzic. Jeszcze rok mi podrzuc.


VIN: JH2RC48A01M100619
Rocznik: 2000

W przyszłym tygodniu dopiero mi mechanik weźmie moto. Wymieniłem ostatnio jeszcze filtr powietrza na nowy bo poprzedni był czysty ale tłusty. Nie pomogło oczywiście ale i nie zaszkodziło.
 
 
iko01 

Motocykl: Honda Shadow 750 Aero 2004
Wiek: 34
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 122
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2019-05-19, 23:58   

Sluchaj w orginale podaje serwisowka u Ciebie dysze rozmiar 110. Niestety temat jest taki ze masz 2 gazniki -tzn jeden jako element ale 2 membrany. Wracajac do tematu. Ja bym zalozyl dysze 115 (bo masz V&H) i patrzył jak chodzi czy go zalewa czy normalnie pracuje (mozesz patrzec po temperaturze spalin , lub bo kolorze swiec - chociaz to malo dokladna metoda). Membrany musza być całe. Filtr powietrza możesz zostawić ten co kupiles. Bez problemu poradzi sobie. Teraz tak do pustych wydechow polecaja zalozyc dynojeta stage 1. Kupisz na ebayu. Tam masz wszystko sparowane co i jak . koszt ? z 100-150$ . W zestawie powinny być dysze + iglica. dzialasz wg instrukcji i tyle. Wracajac do Twojego jeszce gaznika (majac 2 membrany muszisz gaźniki poustawiać wzgledem siebie i jak nie masz o tym pojecia to lepiej się nie zabieraj). Takze polecam do dobrego mechaniora i niech wyjmie przy tobie gazniczek i bedziesz widzial. Plywak ma byc caly i nie tonać po zanurzeniu go w benzynie . Wszystkie membrany , wezyki uszczelki maja byc szczelne. Mam nadzieje ze sie jasno wyrazilem . Jak bedziesz chcial zobaczyc co i jak to wpisz sobie w youtube honda shadow 750 CARBURETOR i popatrzysz jak chlopaki to czyszcza i synchronizuja.

Ps
TERAZ ja mam do Ciebie pytanie:
Czym tak felgi (szprychy ) doczysciles?
_________________
i will never fall again
 
 
kbc85 

Motocykl: Shadow Black Widow 750
Dołączył: 11 Lut 2018
Posty: 26
Skąd: Żegocina
Wysłany: 2019-05-20, 05:58   

Felgi ładnie poszły i nie było problemu bo chromy na nich są idealne. Szprychy wymagają czasu ale normalna pasta polerska daje radę z tego co widzę. Ogólnie chromy na mojej są jak nowe. Może faktycznie przebieg licznikowy jest oryginalny i mało jeździła. Ogólnie ma coś około 29000km.
 
 
iko01 

Motocykl: Honda Shadow 750 Aero 2004
Wiek: 34
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 122
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2019-05-20, 11:09   

moja ma 23tys mil co daje okolo 37 wiec nie wiele wiecej ale na dworze stala i jezdzona caly rok lacznie z zima i sola co zaoowocowalo rdza tu i ówdzie .
_________________
i will never fall again
 
 
iko01 

Motocykl: Honda Shadow 750 Aero 2004
Wiek: 34
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 122
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2019-05-20, 11:13   

Taka jeszcze informacja ,ze czym bardziej ubogo to temperatura spalin rosnie w okolice 900stopni , normalnie przy lambdzie powiedzmy 0.95- 1.05 bedzie to odpowiednio 800 stopni 840 stopni.
_________________
i will never fall again
 
 
kbc85 

Motocykl: Shadow Black Widow 750
Dołączył: 11 Lut 2018
Posty: 26
Skąd: Żegocina
Wysłany: 2019-05-21, 06:27   

iko01 napisał/a:
moja ma 23tys mil co daje okolo 37 wiec nie wiele wiecej ale na dworze stala i jezdzona caly rok lacznie z zima i sola co zaoowocowalo rdza tu i ówdzie .


Miejsce przechowywania i okresy jazdy sporo robią. Nie mniej jednak szmatka i do przodu :) Ja myślałem że mojej nie doczyszczę jak się wziąłem za mycie łańcucha. Boże co tam było na nim syfu. Poprzedni właściciel i chyba jeszcze wcześniejszy nie zaglądali do niego tylko smar na smar.
 
 
iko01 

Motocykl: Honda Shadow 750 Aero 2004
Wiek: 34
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 122
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2019-05-21, 12:09   

Dlatego ja od razu kupilem z cardanem :> i problem odpadl. Jak ci mechanik zrobi te gazniki to napisz co bylo bo ciekawy jestem. Pozdro
_________________
i will never fall again
 
 
kbc85 

Motocykl: Shadow Black Widow 750
Dołączył: 11 Lut 2018
Posty: 26
Skąd: Żegocina
Wysłany: 2019-05-21, 20:11   

Jeszcze sobie przypomniałem teraz że jak ją kupiłem to gość zaznaczył że żeby ją odpalić na ssaniu to trzeba trzymać ssanie ręką bo samo się cofa. Pooglądałem i na pierwszy rzut oka widać było że rozkręcona była taka nakrętka plastikowa na tym cięgnie więc ją przykręciłem na nowo i linka się nie cofa. Może ktoś miał problem z ssaniem i tak zrobił że rozkręcił. Moto postało później w garażu bo nie miałem jeszcze w ręku prawka na A kilka tygodni więc zapomniałem o tym. Jest opcja że skręcając to tak jak powinno moto teraz jeździ na lekkim ssaniu? Kurde sam już nie wiem co myśleć. Na razie leje któryś dzień z rzędu więc nie ma jak sprawdzić tej teorii.
 
 
Pio Trek 
...


Motocykl: VT 750 Spirit '10
Wiek: 55
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 833
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-05-21, 21:37   

ssanie powinno się cofac samo, po rozgrzaniu silnika, tak miałem w poprzedniej hance
_________________
No, you're never too old to Rock'n Roll …
Jethro Tull
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM