/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Odblokowanie VT600 1993r
Autor Wiadomość
leon_ssj 

Motocykl: VT 600
Dołączył: 07 Kwi 2019
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-24, 08:29   Odblokowanie VT600 1993r

Czesc, po zakupie Moto i kilku przejażdżkach okazało sie, że prawdopodobnie jest zblokowany. Pracował ładnie i równo przyspieszał, ale na 120km/h robiło się jakby odcięcie - prxyduszal się delikatnie i nie przekraczał tej prędkości. Zajrzałem do airboxa otwór powietrza przedzielony mniej więcej na pół i jedna część zatkana czarna twarda pianką. Po demontażu całkowite dławienie i brak możliwości wyregulowania. Kolejny krok demontaż gaźników i wyjęcie zwężek w kroccach ssących. Dalej brak poprawy. Sprawdzenie dysz - były 100, zamontowaliśmy 115/112. Dalej po osiągnięciu określonych obrotów dławi się i nie jedzie. Co może być przyczyną, czy cos go jeszcze blokuje? Znajomy sprawdzał przewody zapłonowe i zasugerował je zmienić.
 
 
towalsky 


Motocykl: GSX 1400 + SV 650 N
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 1232
Skąd: Puławy
Wysłany: 2019-04-24, 08:43   

https://www.facebook.com/...21190111249440/ Dzwoń, pytaj. Porządny serwis, powinni coś podpowiedzieć. Z oddławianiem 600-ty kilka osób miało kłopot.
_________________
-=ShadoW=-
 
 
 
leon_ssj 

Motocykl: VT 600
Dołączył: 07 Kwi 2019
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-24, 10:48   

Ciekawe czy będą dzielić się wiedzą za darmo skoro prowadzą serwis zarobkowo :-/
 
 
zemnebedeusz 
Facta non Verba!


Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2018
Posty: 292
Skąd: Stavanger
Wysłany: 2019-04-24, 11:09   

Poproś o radę Marudę. Zna te silniki od podszewki.
 
 
bogdi 
aby do przodu :)


Motocykl: vt600-NC700x i skutery dwa
Wiek: 59
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 1049
Skąd: Kiełczów
Wysłany: 2019-04-24, 12:59   

airbox ma być pół "zatkanego", dokładnie sprawdzić wszystkie połączenia pod kątem "lewego" powietrza, dokładnie zrobić synchronizacje gaźników, na starych świecach i przewodach nie będzie chciał jeździć, skontrolować membrany w gaźnikach
 
 
leon_ssj 

Motocykl: VT 600
Dołączył: 07 Kwi 2019
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-24, 14:09   

Ta czarna trójkątna pianka musi być? Jest w każdej 600tce? Jeżeli tak to jak wygląda zblokowany airbox?
Ps. Masz takie malowanie jak ja 😊
 
 
adamoos72 


Motocykl: VTX1800C '03 & VTX1300C '06
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 240
Skąd: Koronowo/Limerick
Wysłany: 2019-04-24, 14:56   

leon_ssj napisał/a:
po zakupie Moto i kilku przejażdżkach okazało sie, że prawdopodobnie jest zblokowany.

Zanim zaczniesz grzebać sprawdź VIN. W'93 jest 11-sto znakowy. W wersjach blokowanych zaczyna się od PC213..... lub PC216.....
_________________
Lucky rideR
Ostatnio zmieniony przez adamoos72 2019-04-24, 18:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
leon_ssj 

Motocykl: VT 600
Dołączył: 07 Kwi 2019
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-24, 15:25   

Już za późno - porozgrzebywane :-P mój Vin to: HMPPC212405957 i w dowodzie jest 29kw.
 
 
bogdi 
aby do przodu :)


Motocykl: vt600-NC700x i skutery dwa
Wiek: 59
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 1049
Skąd: Kiełczów
Wysłany: 2019-04-24, 17:21   

tak - ta czarna pianka musi być inaczej za dużo powietrza, tam nie ma blokady, dysze i kryza w króćcach, później odpowiednia regulacja,
ps: to rzadki kolor robiony tylko 7 miesięcy
 
 
Hydrant 


Motocykl: Honda VT1100 C2 ACE 1996r
Wiek: 46
Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 105
Skąd: NBR
Wysłany: 2019-04-24, 17:31   

Jeżeli ma 29kW to chyba nie jest zblokowany.
 
 
leon_ssj 

Motocykl: VT 600
Dołączył: 07 Kwi 2019
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-24, 17:49   

Ok, wsadzę ta piankę z powrotem, tylko ciekawi mnie po co tak zrobili - podwójny dopływ z czego jeden zaślepiony :-?
 
 
bogdi 
aby do przodu :)


Motocykl: vt600-NC700x i skutery dwa
Wiek: 59
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 1049
Skąd: Kiełczów
Wysłany: 2019-04-24, 19:29   

nie wiem po co wsadzili, ma być :), ale jakHydrant, zauważył 29 kW to pełna moc, czyli 40 kucyków, więc winy trzeba szukać gdzie indziej, po za tym przewody z fajkami to koszt ok 70zł, warto wymienić, a przy okazji świece i jeszcze raz przypominam POPRAWNE synchronizacje gaźników TO PODSTAWA i koniecznie szczelny układ dolotowy powietrza
 
 
leon_ssj 

Motocykl: VT 600
Dołączył: 07 Kwi 2019
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-24, 21:28   

Dławił się równo przy 120 km/h, a poza tym chodził ok, więc to chyba objaw zdławienia. Sam się zdziwiłem bo w papierach niby ok. Wrzucam zdjęcie jak wyglądały króćce ssące. Kable i fajki będę wymieniał, wsadzimy gąbkę, regulacja i zobaczymy jak będzie chodził ;-) jeszcze pytanie z wcześniej - to jak wygląda zblokowany airbox?

Screenshot_2019-04-24-22-26-30-465_com.facebook.orca.png
Plik ściągnięto 164 raz(y) 86,61 KB

 
 
bogdi 
aby do przodu :)


Motocykl: vt600-NC700x i skutery dwa
Wiek: 59
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 1049
Skąd: Kiełczów
Wysłany: 2019-04-25, 19:21   

nie ma zablokowanego airboxa
 
 
Sylwek 
Kliper


Motocykl: VTX 1800C '04. VT600 '88. Junak M10 '59.
Wiek: 54
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 843
Skąd: Puszczykowo/Szczecin

Wysłany: 2019-04-26, 04:31   

leon_ssj napisał/a:
papierach niby ok


To ze w papierach ok to nie znaczy ze w rzeczywistosci.
Jak ja swoja rejestrowalem to gosciu bral dane z neta.
Bo w holenderskich papierach nie bylo wszystkiego :-D pewnie kw lub km byly, ale jak to w zyciu bywa... moglo sie omsknąc temu kto rejestrowal Twoją :-D :-D :-D
_________________
"Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM