/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia biegów zablokowana na biegu nr. 5
Autor Wiadomość
igi 
igi

Motocykl: Honda Shadow VT750c 83r
Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 91
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-07-27, 19:09   Skrzynia biegów zablokowana na biegu nr. 5

Witajcie.

Skrzynia zablokowana tak jak w temacie.
Jadąc pod górkę próbowałem redukować biegi, ponieważ żaden nie chciał wskoczyć i ostatecznie zostało na biegu piątym.
Kolega mnie podholował na linie, następnie całą trasę wracałem na biegu piątym.
Nie ma szans żeby wbić jakiś inny bieg. Skrzynia się totalnie zblokowała.
Czy jest jakiś sposób żeby ją odblokować w takim przypadku? Oczywiście bez ingerencji mechanika? Będę bardzo wdzięczny za Waszą pomoc, ponieważ na chwilę obecną jestem uziemiony.

Pozdrawiam serdecznie.
igi
 
 
Gabriel 

Motocykl: Yamaha XV 1600
Wiek: 43
Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 810
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2016-07-27, 22:50   

Witam. Nie działa dźwignia znaczy stoi w miejscu czy lata, a biegi nie wchodzą ? Jak stoi na amen to tylko rozbieranie, chyba że sama dźwignia gdzieś się zakleszczyła.
 
 
igi 
igi

Motocykl: Honda Shadow VT750c 83r
Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 91
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-07-28, 00:05   

Hej.

Dźwignia ani drgnie niestety.
Co rozumiesz pisząc że się zakleszczyła?
Innymi słowy, czy można i jak tak to w jaki sposób ją odkleszczyć?
 
 
Destiny 
Przemek


Motocykl: Bandzior
Wiek: 39
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 734
Skąd: Kraków / Niepołomice
Wysłany: 2016-07-28, 08:06   

kumpel miał podobna sytuację, w jego przypadku skończyło się otwieraniem skrzyni :(

Jak będziesz oddawał do warsztatu to nie do byle kogo, żebyś później znowu gdzieś nie stanął na trasie... W rozmowach wszyscy są mega fachowcami, z każdym problemem już mieli do czynienia setki razy, a potem życie weryfikuje ich fach :(
_________________
Przeszłość >> Teraźniejszość
 
 
Gabriel 

Motocykl: Yamaha XV 1600
Wiek: 43
Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 810
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2016-07-28, 08:50   

Chodziło mi o samą dźwignię czy nic nie podeszło. Ja kiedyś tak miałem, ponieważ dźwignia była akcesoryjna i wysunięta w przód do tego ja takim jakimś przegubie, właśnie ten przebub mi się zatarł. Jak u Ciebie dźwignia jest od razu na czpieniu to niestety klucze i do przodu.
 
 
Yarpen 


Motocykl: Shadow VT700c 85r
Wiek: 43
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 144
Skąd: Wawa
Wysłany: 2016-07-28, 14:17   

Temat zablokowanych biegów już dość dobrze znany.
Pod pokrywą alternatora masz łącznik dźwigni i wałka. z jednej strony są dwa ząbki, z drugiej trzy. Gdy przeskoczą względem siebie, wtedy się wszystko blokuje i nie można zmienić biegu. Kiedyś opisywałem temat jak to naprawić bez spuszczania oleju w VT700c z 85r. Myślę, że u Ciebie będzie podobnie.
Tu masz link: http://www.shadow.org.pl/...opic.php?t=6326
_________________
Yarpen
 
 
poldekz 

Motocykl: honda shadow vt700
Wiek: 61
Dołączył: 05 Sie 2018
Posty: 9
Skąd: BLM
Wysłany: 2019-04-07, 20:20   

witam wszystkich i taki temat.Zdejmowałem obudowę alternatora i razem z obudowa wyszła ośka zmiany biegów włożyłem ją z powrotem biegi się przełączają tak bez odpalania zanim ruszę to wolę dopytać czy mogło coś spaść wypaść bo jak usłyszę trzaski i zgrzyty to będzie za późno. pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM