Przełącznik kierunkowskazow
Odpowiedz do tematu

: Przełącznik kierunkowskazow
Witam,
W zeszłym roku rozebralem bo kierunek załączał się z opóźnieniem... Znany problem. Rozebralem wyczyscilem... jednak przesmarowalem smarem zwykłym... i na jesień problem znów powrócił.

Idzie wiosna... czas szykować maszynę i stąd pytanie

Czym to przesmarowac w środku żeby to dzialalo(smar miedziany?)

:
Według mnie jedyny słuszny preparat to wazelina techniczna, sam ją tam zastosowałem i na razie działa bez zarzutu. Przetrzyj styki drobnym papierem ściernym i pryśnij wazeliną techniczną w sprayu, będzie działać parę sezonów.
Niektóre smary starzejąc się wytrącają kwasopodobne substancje, które powodują że styki z takich metali jak miedź czy mosiądz mogą zasniedzieć, a dodatek miedzi w takim smarze może powodować jakieś zwarcie i rozładowywanie się akumulatora.

:
dokładnie
wyczyścić papierkiem do błyszczącego
żadnego miedzianego, ja np. używam smar półstały biały w sprayu od wurtha

Kontakt do mnie/warsztatu
W garażu:
SKODA Octavia 2FL 2.0TDI 140KM 2012
SKODA Fabia 2FL 1.2TSI 85KM 2011
MZ TS125 10KM 1977
HONDA Shadow Spirit VT750C2 45KM 2008
:
Dawaj na sucho. Ja kiedyś posmarowałem grafitowym i .... się wzięło i pękło :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Zespawane - działa

Pozdrawialski
Jerson

"Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die!" - Jethro Tull
:
Pytam bo w zeszłym roku to rozbieralem i czyscilem... Dałem tawot znaczy zwykły smar i już na jesieni działało to z opóźnieniem w jednym kierunku drugi jakoś trybi szybciej. A trochę zabawy z tym jest więc chcę to zrobić raz a porządnie

:
Panowie podpowiedźcie proszę jak w ogóle ten przełącznik rozebrać? Widzę tam od dołu jednego wkręta, odkręciłem go ale przełącznik nie chce się rozebrać. Nie chcę na razie tego siłowo robić by nie połamać czegoś.

Dobra nie ma tematu, nie zauważyłem, że z przodu jest jeszcze jeden wkręt .

:
Oberon napisał/a:
Pytam bo w zeszłym roku to rozbieralem i czyscilem... Dałem tawot znaczy zwykły smar i już na jesieni działało to z opóźnieniem w jednym kierunku drugi jakoś trybi szybciej. A trochę zabawy z tym jest więc chcę to zrobić raz a porządnie


Wyczyścić i niczym nie smarować. Ja za drugim razem tak zrobiłem. Działa na sucho.
Zespawane i działa :-)

Pozdrawialski
Jerson

"Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die!" - Jethro Tull
:
Ja już jestem po. Sam styk faktycznie niczym nie smarowalem. Sam mechanizm smarem białym zmieszany z tawotem i działa ok jak narazie

:
Ja pociągnołem WD40, póżniej smarowanie grafitowym i jest OK.

Pięknie jest bez podpisu ...
:
Witam
Czy ktos mógłby zsrobic fotke wewnatrz lewego przałącznika. Mam ten sam problem rozebralem i jak lekko dodtkne swicha ktory wlacza lewy lub prawy kierunek dziala odrazu .

:
Heh to znaczy że coś nie tak poskladales albo masz nasmarowane czymś co przewodzi również poza pinami stykowymi. Teraz ciężko by ktoś to rozbiera... Zobaczę zaraz w galerii czy sam nie robiłem fot.. Żeby wiedzieć jak poskładać... Choć to było moje już chyba 3 rozbiera ie tego elementu więc już pamiętam co i jak. Wrzuć swoje foty to myślę że pozmorzemy ogarnac co jest nie tak

:
Tu jest sporo na temat przełącznika kierunkowskazów:

https://m.youtube.com/watch?v=8ePDdqlofuA

https://m.youtube.com/watch?v=SBxQiLqen0w

Pozdrawiam,
Tomek

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group