przednia zębatka
Odpowiedz do tematu

:
Ja u siebie mam z przodu standardową (16 z tego co pamietam), natomiast tyl 41 (oryginalnie byla 44). Przełożenia sie wydłużyly. Przeważnie jeżdżę z prędkościami a granicach 100 km/h. Prędkość obrotowa silnika spadła wiec i dźwięk pryjemniejszy.
Podzielam zdanie Fr0ga i Skorupka. 40 na tyl byłaby idealna.
Łańcuch skrocilem o dwa ogniwa.

:
Kończy się powoli sezon więc można zacząć dłubać przy moto. Planuję wymianę napędu i w poprzednich postach użytkownicy polecają zmianę tylnej zębatki na '40. Czy ktoś może ma taką zębatkę już założoną? No i jeżeli tak niech podzieli się doświadczeniami z jazdy.

:
zakładaj i się nie zastanawiaj. Motocykl Ci tylko podziękuje

:
A jak sobie poradzi z pasażerem, nie będzie miał za ciężko?

:
Poradzi sobie bez problemu. Musisz uwierzyć mi na słowo ze da radę na takim przełożeniu ciągnąc ponad 200 kg bagażu ( kierowca, pasażerka i mandzur) Przy tym przełożeniu najciekawszy będzie 2 bieg ( można bokiem chodzić nawet po asfalcie), a 3 będzie robił robotę do 100, a na przelocie 4 (samemu od 35 mph/h, we dwoje z bagażem od 55mph/h) tylko będzie pukała w kominy bez wysiłku. żmieniaj śmiało na 40 zębów skracaj łańcuch o 2 oczka i zapier.alaj. Spalanie nie powinno ci przekroczyć 4.5/100 przy takim obciążeniu. (na Słowacji z takim obciążęniem w górach wyszło 4.3l/100. Seria jest dobra ale powyżej 100 silnik kręci wysoko. Po zmianie będziesz zadowolony i nie odczujesz różnicy. Jedyne do czego będziesz musiał się przyzwyczaić to to że trzeba bardziej wyczuć dół żeby nie spalić sprzęgła i ruszyć płynnie. To zajmie ci tylko chwilę, a potem tylko banan ;-)

:
Panowie gdzie zębatek tylną 40 zębów do vt 600 z 1994 roku można kupić i jakiej firmy bo jakieś różne są, co polecacie i gdzie najlepiej kupić.

:
http://www.sunstarmoto.com/it/catalogue/intro.php

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Tak jak Todek pisze sunstar będzie dobry. Najprościej w allegro ale pewnie i w Olek motocykle dostaniesz. Możesz kupić JT jak by tamtych nie było.

:
Dzięki za podpowiedź, poszukam tej firmy :-)

:
A czy ktoś ma doświadczenie z przednią zębatką ale z tłumikiem drgań, czy warto dopłacić parę złociszy do tego bajeru?

:
Hydrant napisał/a:
A czy ktoś ma doświadczenie z przednią zębatką ale z tłumikiem drgań, czy warto dopłacić parę złociszy do tego bajeru?

A czy przypadkiem taka zębatka nie jest montowana a oryginalnie na pierwszy montaż?

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Todek masz rację, choć ponoć można dokupić - jest troszkę ciszej przy smarowaniu łańcucha, innej różnicy nie zauważyłem

:
Skorupek napisał/a:
Poradzi sobie bez problemu. Musisz uwierzyć mi na słowo ze da radę na takim przełożeniu ciągnąc ponad 200 kg bagażu ( kierowca, pasażerka i mandzur) Przy tym przełożeniu najciekawszy będzie 2 bieg ( można bokiem chodzić nawet po asfalcie), a 3 będzie robił robotę do 100, a na przelocie 4 (samemu od 35 mph/h, we dwoje z bagażem od 55mph/h) tylko będzie pukała w kominy bez wysiłku. żmieniaj śmiało na 40 zębów skracaj łańcuch o 2 oczka i zapier.alaj. Spalanie nie powinno ci przekroczyć 4.5/100 przy takim obciążeniu. (na Słowacji z takim obciążęniem w górach wyszło 4.3l/100. Seria jest dobra ale powyżej 100 silnik kręci wysoko. Po zmianie będziesz zadowolony i nie odczujesz różnicy. Jedyne do czego będziesz musiał się przyzwyczaić to to że trzeba bardziej wyczuć dół żeby nie spalić sprzęgła i ruszyć płynnie. To zajmie ci tylko chwilę, a potem tylko banan ;-)


Potwierdzam co napisał Skorupek. Po wymianie tylnej zębatki na 40z. to w skrócie wg. mnie VT600 zyskała bardziej choperowatej charakterystyki. Biegi się wydłużyły, fajnie ciągnie od dołu na 1,2,3 biegu a na czwóreczce przy 100km/h fajnie pyrka w tłumik. Nie odczuwam spadku mocy. A co do ruszania z miejsca osobiście nie odczułem wielkiej różnicy. Tak że również polecam modyfikację napędu na 40 zębów na tylnej zębatce.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group