Odpowiedz do tematu
: Adaptacja błotnika do vt 125
koledzy, poszukuje przedniego błotnika, bardziej delikatnego a nie tego wielkiego kwadrata, z tego co widziałem to przy vt500 czy vt 700 są ładne delikatne, czy ktoś z Was miał przyjemność zmieniać na taki błotnik,czy macie jakieś info jak z dopasowaniem, myślę czy będzie ok z mocowaniem - rozstaw śrub
qubal1
:
Jak bardzo chcesz to mogę ci jutro pomierzyć mocowanie błotnika w 500’ce i sobie sprawdzisz.
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
ja bym nie chciał ;)
bo wy macie jak od Ukrainy błotniki takie cieniutkie.
qubal1'u :
ładny jest taki błotnik jaki jest i musisz to zaakceptować albo zdjąć
...a przynajmniej chociaż trochę działa jak jest mokro a nie tylko wygląda jak jest sucho.
Marecki266 napisał/a: |
Jak bardzo chcesz ... . |
ja bym nie chciał ;)
bo wy macie jak od Ukrainy błotniki takie cieniutkie.
qubal1'u :
ładny jest taki błotnik jaki jest i musisz to zaakceptować albo zdjąć
...a przynajmniej chociaż trochę działa jak jest mokro a nie tylko wygląda jak jest sucho.
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
W vt500 jest krótki i woda, kamienie, wszystko spod koła wali w chłodnicę. Gdy jest mokro, od razu jesteś utytłany do kolan. Tak jak kolega mówi, ładny jest taki błotnik jaki jest i przynajmniej funkcjonalny
Piotrek
:
Mocowanie błotnika w VT500C:
- 2 otwory fasolkowe 6 x 9 mn z rozstawem miedzy osiami ok 48mm
- głębokość błotnika od osi śrub mocujących do końca wyoblenia ok 100mm
- szerokość błotnika (odstęp miedzy lagami) 130mm
Mocowanie oczywiście 4 śrubami M6 wkręcanymi od wewnętrznej strony.
VT700 czy 750 ma raczej jeszcze szerszy błotnik bo tam jest większy rozstaw lag.
Mam nadzieję, że pomogłem bo post pisałem mierząc posiadany błotnik.
- 2 otwory fasolkowe 6 x 9 mn z rozstawem miedzy osiami ok 48mm
- głębokość błotnika od osi śrub mocujących do końca wyoblenia ok 100mm
- szerokość błotnika (odstęp miedzy lagami) 130mm
Mocowanie oczywiście 4 śrubami M6 wkręcanymi od wewnętrznej strony.
VT700 czy 750 ma raczej jeszcze szerszy błotnik bo tam jest większy rozstaw lag.
Mam nadzieję, że pomogłem bo post pisałem mierząc posiadany błotnik.
:
Marecki266, bardzo dziekuje za pomiary, sprawdzę u siebie jak to wyglada, koledzy wiem i macie racje z tym błotnikiem, funkcjonalność super itd ale ja jestem po przeróbce na bobber-a i ni w ząb ten błotnik nie wygląda, no jeszcze ewentualnie przyciąć go troszkę i odchudzić, do lakiernika i będzie tez ok
qubal1
:
to jak pisałem: zdejmuj pan wygląda równie zadziornie
forumowy kolega kiedyś się m.in. fotami dzielił.. widziałeś?
forumowy kolega kiedyś się m.in. fotami dzielił.. widziałeś?
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Odpowiedz do tematu
Zdejmij przytnij formując jak Ci się żywnie podoba. Przecież to plastik kątówka i wio. Ja swój ściąłem ale i tak będe jeździł bez.
PRZERÓBKA VT125 NA BOBBRA http://www.shadow.org.pl/...p=454471#454471