Szybkie pytanie z dziedziny ładowania VT 700 86r
Odpowiedz do tematu

:
Todek napisał/a:
Proszę bardzo.
JH2RC1909HM302700
JH2 - wyprodukowany w Japonii
RC190 - oznaczenie modelu, wersja nie na Kalifornię
9 - cyfra kontrolna nr VIN
H - rok prod. 1987
M - fabryka Hamamatsu
302700 - nr seryjny ramy





I kontrolki



Może trochę nieczytelne ale już tłumaczę:
Centralnie od góry Rezerwa
Następnie:
Kierunek lewy, ciśnienie oleju, przepalona żarówka tylnego oświetlenia, kierunek prawy
Luz, długie, nadbieg, stacyjka😀

:
wydziały komunikacji mają vindecodery, nie wszystkie je stosują- a do tego do starszych modeli to raczej nie mają. z autami jest podobnie, na co dzień robię badania po raz 1. w kraju różne cuda wychodzą po sprawdzeniu. model masz tak jak Todek napisał. amerykanka tam gdzie europejka ma rezerwę tam masz kontrolkę tail light. przygłupy z USA oznaczają nawet rzeczy oczywiste- myślenie nie jest ich mocną stroną.

Emeryt, Uprawniony Diagnosta Samochodowy- lubię zapach diesla o poranku. "Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia złe strony a ksiądz głupotę- im większa tym lepsza" A.Schopenhauer
:
Mój jest California
Jedyne co ma nieoryginalne od tego modelu to obrotomierz,szyba przednia, oparcie pasażera, klocki hamulcowe, gaźnik, świece, łańcuchy rozrządu i oczywiście opony.

Ostatnio zmieniony przez derek99 2019-02-24, 21:45, w całości zmieniany 1 raz
:
dołożony masz układ "wyłapywania "oparów ,który pewnie i tak po 30-stu latach nie działa. California to przeważnie był 88 rok

Emeryt, Uprawniony Diagnosta Samochodowy- lubię zapach diesla o poranku. "Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia złe strony a ksiądz głupotę- im większa tym lepsza" A.Schopenhauer
:
gaźnik zmienił mi Maruda. W Poprzednim miałem wypięty cały ten system od ekologii i wyluzowane połączenia między gaźnikami powodujące zozsynchronizowanie gaźników. Po ich wymianie ostro spadło spalanie Pb bez utraty mocy.

:
marcin k napisał/a:
dołożony masz układ "wyłapywania "oparów ,który pewnie i tak po 30-stu latach nie działa. California to przeważnie był 88 rok

88 to już jak Todek pisał to Vt800

:
derek99 napisał/a:
Może trochę nieczytelne ale już tłumaczę:
Centralnie od góry Rezerwa
Następnie:
Kierunek lewy, ciśnienie oleju, przepalona żarówka tylnego oświetlenia, kierunek prawy
Luz, długie, nadbieg, stacyjka😀


Panel kontrolek z VT700 z 86 różni się nieznacznie od panelu kontrolek z VT 700 z 87. W 87 nie ma kontrolki taillight, a to dlatego, że w tylnej lampie zastosowano 2 żarówki zamiast jednej.
Dlatego też w miejsce kontrolki Taillight została przeniesiona kontrola rezerwy "fuel".

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
derek99 napisał/a:
Mój jest California

A po nr VIN tego nie widać.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Todek napisał/a:
derek99 napisał/a:
Mój jest California

A po nr VIN tego nie widać.

No niestety i ja nie znalazłem żadnego decodera Vin, który mówiłby, że motocykl został wyprodukowany na rynek Californii jedynie miasto i kraj produkcji. Lecz sądząc po systemie wtórnego odzyskiwania powietrza przy gaźniku i zbiorniczka pod chłodnicą wnioskuje, że motocykl został wyprodukowany wyłącznie na Californię.

:
derek99 napisał/a:
No niestety i ja nie znalazłem żadnego decodera Vin, który mówiłby, że motocykl został wyprodukowany na rynek Californii

W nr VIN masz RC1903, a na Kalifornię powinno być RC1913. Cyba, że to dotyczy tylko nowszych modeli. Muszę jeszcze poszukać.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
znalazłem potwierdzenie tego co pisze Todek, serwisówka do VT700C 86-87, strona 5. podział:
RC190* nie California
RC191* California

rzeczona serwisówka

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
MARQ napisał/a:
znalazłem potwierdzenie tego co pisze Todek, serwisówka do VT700C 86-87, strona 5. podział:
RC190* nie California
RC191* California

rzeczona serwisówka


read with understanding ...

:
derek99 napisał/a:
MARQ napisał/a:
znalazłem potwierdzenie tego co pisze Todek, serwisówka do VT700C 86-87, strona 5. podział:
RC190* nie California
RC191* California

rzeczona serwisówka


read with understanding ...


:-)8 Hę?

od podstawówki staram się to robić m.in. "pa anglijskij" i do tej pory przynajmniej jako tako mi to raczej wychodziło..
czyżbym czegoś nie zrozumiał z przytoczonej serwisówki? podział jest raczej wyraźny.
ze swojej serwisówki od vt1100C2 ACE pamiętam podział identyczny:
...SC320... - non california
...SC321... - california

a np. VT1100C z roku 86 ma:
SC180*G... - non california
SC181*G... - california

i tak każdy rocznik od 86 do 97.

- ten jeden znak, ósmy w kolejności z pełnego VIN (0/1) różnicuje kalifornię od reszty w wielu modelach naszych VT, więc nie za bardzo rozumiem "o co panu kaman"?
staramy się tu chyba sobie pomagać i wyjaśniać pewne, nie do końca jak widać jasne kwestie..

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Siema MARQ.
Podpowiedz mi proszę gdzie dokładnie pisze:

RC190* nie California
RC191* California

nie mogę znaleźć tego tekstu. Czyżby o ten tekst chodziło?
Chyba że mam inną serwisówkę...

[/URL]

:
dokładnie tak, zerknij np. na serwisówkę od VT1100 od Haynes'a
tam jest w jednym wierszu pisane california i nie kalifornia...

jak mi się uda ten wasz fotosik, to pojawi się tutaj screen...



kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group