włącznik świateł
Odpowiedz do tematu

:
Zibi665 napisał/a:


2. Zainstalowałem sobie również światła awaryjne.

dobry patent z tymi awaryjnymi

"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
:
Zibi665 napisał/a:
borejek343 napisał/a:
Zibi665 napisał/a:

1. Zainstalowałem sobie światło do jazdy dziennej - z homologacją gdyby ktoś pytał.


Jakie, skąd, gdzie i za ile?

Odpowiedzi na Twoje pytania są tu :->


Chwaliłeś się homologacją w swoich światłach dziennych. Lampa z Twojego linku nie posiada takiej. Zatem nadal pytam...

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
Lepszym rozwiązaniem jest przetwornica ograniczająca moc drogowych do 30% i takie coś będę u siebie robił.Oczywiście z wyłącznikiem oświetlenia...

https://www.akcesoriamoto...ennych-30-mocy/

Na 100% mam już z górki...
:
Witam!
Dzisiaj zabudowałem takie coś,odpalamy moto automat zapala światła :chytrusek:
https://allegro.pl/oferta/automatyczny-wlacznik-swiatel-mijania-homologacja-6854302632

Lepiej milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
:
Okarynek - tym sposobem masz ciut więcej energii w accu na rozruch 😊

były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
:lol: Zawsze to jakiś plus,taki był cel.Ostatnie sensowne działanie to świece irydowe,ocena na ucho to większa kultura pracy silnika i dwie stówki z konta. :ride:

Lepiej milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
:
Hej, w tamtym sezonie zamontowałem automatyczny włącznik świateł, i działa dobrze do tej pory, światła zapalają się gdy alternator zacznie podawać prąd, całe "ustrojstwo" zmieściłem w obudowie przedniej lampy. :toast:

------------------------------------------
Proste drzewo nie rzuca garbatego cienia.
:
:chytrusek: Zabezpieczyłem przed wilgocią i działa na zewnątrz. :ride:

Lepiej milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
:
Nie zaoszczędzi się energii montując światła mniejszej mocy bo różnica wydzieli się w regulatorze. Po włączeniu zapłonu światła świecą może sekundę, w czasie rozruchu gasną więc oszczędność żadna. Ale zabawa w przeróbki przednia, więc chyba warto .

:
AMarek - oszczędność raczej żadna ale za to jest o te 5A więcej prądu do rozruchu silnika.
Jak accu zaczyna zdychać to w pierwszej kolejności stracisz iskrę niż przestanie kręcić rozrusznik.

były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Świecenie mijania: 1s x 5 A = 0,0014 Ah, 20s - 0,028Ah jeżeli nie starczy to lepiej wcześniej naładować akumulator.

:
:chytrusek: Jest i działa a czy się opłaci,to mało ważne :lol: a na dodatek fanfary zabudowałem :omg: trochę głośne,ale za to daleko słychać :ride:

Lepiej milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group