Motorower własnej roboty
Odpowiedz do tematu

:
na razie to debatujemy nad wyższością świąt jednych nad drugimi - przyjdzie wiosna to Marekus pewnie da radę pozbyć się objawu "przyspawanej kierownicy" i pewnie podzieli się wnioskami. ja stawiam na moje rozwiązanie; absolutnie nie neguję innych bo to samo wyjdzie "w praniu".
:ride:

Najdroższa jest pierwsza butelka
: Motorower własnej roboty
No tak prawdę kolega pisze, choć ja się nie znam nie znam, ale biorąc na logikę to tak wygląda, że Ważna jest oś obrotu i kat wyprzedzenia przedniego koła. To cały problem ja jak pisałem na tym się nie znam i zmieniał sam nie będę, ponieważ nawet nie mam pojęcia czy do przodu czy do tyłu i ile 2 cm czy 3

:
masz przecież do pomiarów rower firmowy

Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..
Dyslektyk z certyfikatem !
: Motorower własnej roboty
Jak tylko coś mi się uda zrobić to na pewno dam znać co było zrobione i jak to lata. Ale bardziej na wiosnę.
Dzięki wam wszystkim za pomoc bo myślę że bez was nie dał bym rady tego ogarnąć.Nawet nie wiedział bym od czego zacząć.
Dzięki

:
Panowie
Może jest ktoś z Podlaskiego kto ma trochę pojęcia aby pomoc mi rozwiązać ten problem ponieważ sam nie dam rady ponieważ nie posiadam doświadczenia w tym temacie.
Dzięki

:
Zrób fotkę od góry mocowania kierownicy, tak pionowo. Może coś ktoś wymyśli.

Najdroższa jest pierwsza butelka
:
Ok to jutro postaram się zrobić fotki nawet całego i od góry kierownicy. Myślę że to nie jest wielki problem znaleźć gdzie jest problem ale zrobić to co innego ja owszem mogę zrobić ale ktoś na tyle mądry musi mnie poprowadzić krok po kroku co dokładnie robić ale na odległość to trochę trudne. :-(

:
wydaje mi się że krzywo w stosunku do osi pojazdu jest tylne koło

Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..
Dyslektyk z certyfikatem !
:
Zobacz czy można zrobić taki myk. Odkrecamy kiere, odkrecamy 4 śruby mocujące podstawę kiery i przestawiamy ten element przodem w tyl. Następnie przykrecamy kiere w tym nowym położeniu. Tam może to kolidowac trochę z pokrywką główki ale wtedy na jakiś tulejkach podnieść to w górę nieco by wydało. Może estetyka będzie gorsza, ale na próbę warto sprawdzić. Wtedy tak na oko os kiery przejdzie przez os główki, mam przeczucie że to będzie to.

Najdroższa jest pierwsza butelka
: Motorower własnej roboty
Jeśli chodzi o tylne koło to jest ok przerabiałem to woziłem dwa kątowniki aluminiowe i z obu stron do felgi tylnego koła i kątowniki do obu stron przedniego koła zmierzyłem różnice i po obu stronach przedniego koła wyszło mi 2 milimetry różnicy w prawo a pytałem fachowca kto prostuje ramy to może być tolerancji do 5 mm tak że rama raczej jest ok.

: Motorower własnej roboty
Jeśli chodzi o widełki to tam jest regulacja i dałem jak najwyżej się da . Sprawa jest taka musi ktoś bardziej kumaty przejechać się tym rowerem i stwierdzić co dokładnie jest i co z tym zrobić .
Wcześniej kolega pisał aby tylny amorek dać na sztywno to tak mogę zrobić ale nic więcej może on jest pod złym kontem a jeśli dam na sztywno to może to coś poprawi jego stabilność ale nie jestem pewien.Myślę że ktoś kto ma pojęcie musi wziąć w swoje ręce i to ogarnąć.

:
Po wyregulowaniu łożyska główki ramy jeździłeś?

: Motorower własnej roboty
Po wyregulowaniu nie jeździłem. Zrobiłem to teraz zimą O co chodzi w tym MotoPiwnicy ? Jest to jakieś forum nigdy nie słyszałem o tym, zalogowałem się i nie otrzymałem sms napisz cos więcej o tym forum, tak jak pisałem wcześniej bez konkretnej pomocy nie dam rady ogarnąć problemu
Dzięki.za chęć pomocy.

: Motorower własnej roboty brak stabilności
Panowie napisałem do MotoPiwnicy i żadnej odpowiedzi wysyłam Krina może wysłałem nie tak jak trzeba nie mam pojęcia co jest nie tak. Napiszcie mi co jest powodem.
Dzięki

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group