układ paliwowy vt 500 c
Odpowiedz do tematu

: układ paliwowy vt 500 c
Proszę o info bądź zdjęcia gdzie wpiąć wężyki od kranika podciśnieniowego.
Jeden gruby wiem gdzie, drugi cienki też (z kranika w otwór w głowicy pod nim.
Natomiast nie wiem gdzie wpiąć ten ostatni.
Proszę najlepiej o wklejenie zdjęcia tego drugiego wężyka.

Dziękuję.

:
U mnie jest tylko te dwa wężyki.

Piotrek
:
@giordano który rocznik? jaka wersja (EU/USA)?
U mnie tak samo 2 aby są - paliwo i podciśnienie.

Zrób najlepiej fotki.

Maruda od urodzenia :omg:
:
U mnie jeden przewód, 'grubszy' idący w stronę gaźników, prowadzi paliwo, a drugi 'cienki' - właśnie przewód podciśnienia - idzie do otworu w cylindrze. Zastanawiam się, za co odpowiadałby ten 3 przewód :?:

:
Nie wiem za co odpowiada ale nie ma być nigdzie podpięty. Już to kiedyś sprawdzałem. Z kranika ma wychodzić ta trzecia rurka i nie ma na niej być żadnego wężyka.

NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
Rocznik 1983 z tzw krótkim vin. Zdjęcia zrobię w weekend chyba, ze coś znajdę.
Kranik ma 3 rureczki. Jedna ta grubsza z niej wężyk idzie na trojnik i do gaźników.
Druga cieńsza, z której wężyk idzie prostopadle do cylindra no i ta ostatnia tez cienka z której wężyk poprowadziłem do drugiego cylindra ( znalazłem tam tez taka rureczke). Nie mogę natrafić na prawidłowe rozwiązania w necie ani w serwisowce. A powiem jeszcze jedno. W VT500e tez mam taki sam kranik i ta sama zagwozdkę.

:
Pisze z fona i nie mogę tu wrzuty zdjęcia zrobić. Pewnie za duży rozmiar. Dzieki za odpowiedzi. Pewnie zrobię jak rzeczy Panoramiks :)
Pozdrawiam

:
Element numer 12 na schemacie. Nie jest podpięty do niczego.
https://goo.gl/photos/StvbrDPxawXCwF6C6


NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
Być może trzeci króciec jest zabezpieczeniem przed zassaniem paliwa w przypadku uszkodzenia membrany i nie powinien być podłączony.

:
Ja obstawiam, że to odpowietrzenie membrany.
Jeśli z obu stron membrany będzie podciśnienie, to kranik ma niewielkie szanse działać prawidłowo, jedna strona musi być połączona z atmosferą.

:
Tak właśnie jest. Jak mi membrana w kraniku poszła to poznałem po wycieku z tego właśnie króćca... Tam nic się nie podłącza.

LwG!
:
Małe pytanko przy okazji: czy przy niepracującym silniku (braku podciśnienia) jak odkręcę filtr pod kranikiem to paliwo ma prawo wypływać jak zawór jest ustawiony w innej pozycji niż zamknięty?
Może inaczej: czy zawór podciśnieniowy jest jest za czy przed filterkiem na dole kranika?

były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Witam ponownie!
Jakoś nikomu się nie chciało nic napisać a sam w końcu ogarnąłem temat.
Odpowiedź napiszę bo może to komuś się przyda.

Kolejność elementów w kraniku jest następująca:
rurki wlotowe --> kranik ręczny --> zawór podciśnieniowy --> filtr --> wyjście do gaźnika
U mnie jakiś "geniusz" źle kranik poskładał, że zawór podciśnieniowy był cały czas otwarty z powodu włożenia sprężynki z drugiej strony membrany.
Cóż - widocznie daje się to tak też poskładać :mrgreen:
Oczywiście paliwo po odkręceniu filtra i otwarciu kranika nie powinno wypływać do momentu aż zawór podciśnieniowy nie zostanie otwarty za pomocą podciśnienia.
Podciśnienie nie musi być duże - bez większego kłopotu ustami można "zassać" z króćca podciśnieniowego na tyle by zawór się otworzył.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group