śrubka od obrotów
Odpowiedz do tematu

: śrubka od obrotów
witajcie , potrzebuje wskazówek, chodzi mi o lokalizacje śrubki od ustawienia obrotów silnika, coś mi wskoczyły za duże obroty na ,,koniec sezonu,, i chciałbym je zmniejszyć delikatnie, nigdy tego nie robiłem, zlokalizowałem pewną śrubkę zalaną plastikiem między garami ale kręcąc nią nic jakoś się nie zmienia(może za mało kręcę? ) nie chce też nic rozregulować , w serwisów-ce po angielsku nic z obrazków nie wyczytałem a pech taki że w 3 szkołach miałem rosyjski to za wiele nie kumam ;-( , wiem i słyszę że czeka mnie czyszczenie i synchronizacja gaźników bo leje za dużo paliwka na jeden gar lecz teraz nie chce tego dawać do roboty tylko latać dalej i korzystać z suchych asfaltów. pozdrawiam

:
Śruba od regulacji wolnych obrotów, znajduje się z lewej strony moto, przy gaźnikach. Po miedzy tym kółkiem w które wpięte są linki od gazu, a przednim cylindrem.

Jest to śruba zakończona takim plastikowym pokrętłem, o średnicy około 1 cm, koloru czarnego, skierowana tym plastikiem do dołu. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
hmm, czyli to dobrze myślałem że to ta śrubka, tylko jakoś nie mogę jej wyczuć, czy trzeba porządnie ją zakręcić i o ile obrotów, bo raz mi za wysokie obroty wskakują a raz za niskie, coś tak myślę że gdzieś głębiej problem siedzi. trzeba chyba rozebrać gaźniki przed zimą ;-( pozdrawiam :-/

:
ta śrubka jak sama nazwa wskazuje jest do regulacji obrotów , na zimnym silniku masz inne ustawienie a na gorącym silniku troszke luzujesz i regulujesz obroty.Jest ona dostępna od zewnętrznej strony by był łatwiejszy dostęp do tej regulacji .

:
:thx: Todek dzięki precyzyjna informacja i bardzo pomocna. :toast: za Twoje zdrowie.

Lepiej milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
:
Sebastian napisał/a:
ta śrubka jak sama nazwa wskazuje jest do regulacji obrotów , na zimnym silniku masz inne ustawienie a na gorącym silniku troszke luzujesz i regulujesz obroty.Jest ona dostępna od zewnętrznej strony by był łatwiejszy dostęp do tej regulacji .


ta śrubka jest od regulacji ale niekoniecznie dwa razy dziennie ;)
jak silnik sam nie daje rady na zimno - to masz do wykorzystania przecież ssanie a nie od razu śrubę regulacji. minuta i ciepły.

w 1100 po ustawieniu (co prawda na oko / ucho) - nie ruszam na razie na co dzień tej śruby.
chociaż z drugiej strony, w małej Hani bawiłem się nią znacznie częściej.

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
:ride: Raz ruszyłem i koniec kręcenia,obroty były zbyt wysokie a teraz jest ok. ;-)

Lepiej milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group