śrubka od obrotów |
Autor |
Wiadomość |
mik
Motocykl: Honda Shadow VT 1100 87r.
Wiek: 40 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 79 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 2010-09-10, 21:52 śrubka od obrotów
|
|
|
witajcie , potrzebuje wskazówek, chodzi mi o lokalizacje śrubki od ustawienia obrotów silnika, coś mi wskoczyły za duże obroty na ,,koniec sezonu,, i chciałbym je zmniejszyć delikatnie, nigdy tego nie robiłem, zlokalizowałem pewną śrubkę zalaną plastikiem między garami ale kręcąc nią nic jakoś się nie zmienia(może za mało kręcę? ) nie chce też nic rozregulować , w serwisów-ce po angielsku nic z obrazków nie wyczytałem a pech taki że w 3 szkołach miałem rosyjski to za wiele nie kumam ;-( , wiem i słyszę że czeka mnie czyszczenie i synchronizacja gaźników bo leje za dużo paliwka na jeden gar lecz teraz nie chce tego dawać do roboty tylko latać dalej i korzystać z suchych asfaltów. pozdrawiam |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9472 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-09-10, 21:58
|
|
|
Śruba od regulacji wolnych obrotów, znajduje się z lewej strony moto, przy gaźnikach. Po miedzy tym kółkiem w które wpięte są linki od gazu, a przednim cylindrem.
Jest to śruba zakończona takim plastikowym pokrętłem, o średnicy około 1 cm, koloru czarnego, skierowana tym plastikiem do dołu. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
mik
Motocykl: Honda Shadow VT 1100 87r.
Wiek: 40 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 79 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 2010-09-12, 10:22
|
|
|
hmm, czyli to dobrze myślałem że to ta śrubka, tylko jakoś nie mogę jej wyczuć, czy trzeba porządnie ją zakręcić i o ile obrotów, bo raz mi za wysokie obroty wskakują a raz za niskie, coś tak myślę że gdzieś głębiej problem siedzi. trzeba chyba rozebrać gaźniki przed zimą ;-( pozdrawiam |
_________________ http://picasaweb.google.com/111333552231894789405 |
|
|
|
|
Sebastian
SEBA
Motocykl: Honda VT 500 C Shadow PC08 84r FZI
Wiek: 48 Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 873 Skąd: zielona góra
|
Wysłany: 2010-09-12, 11:29
|
|
|
ta śrubka jak sama nazwa wskazuje jest do regulacji obrotów , na zimnym silniku masz inne ustawienie a na gorącym silniku troszke luzujesz i regulujesz obroty.Jest ona dostępna od zewnętrznej strony by był łatwiejszy dostęp do tej regulacji . |
|
|
|
|
Okarynek
Motocykl: Honda VT500c 1986
Wiek: 66 Dołączył: 23 Paź 2018 Posty: 90 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2018-10-24, 17:58
|
|
|
Todek dzięki precyzyjna informacja i bardzo pomocna. za Twoje zdrowie. |
_________________ Lepiej milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-10-25, 13:58
|
|
|
Sebastian napisał/a: | ta śrubka jak sama nazwa wskazuje jest do regulacji obrotów , na zimnym silniku masz inne ustawienie a na gorącym silniku troszke luzujesz i regulujesz obroty.Jest ona dostępna od zewnętrznej strony by był łatwiejszy dostęp do tej regulacji . |
ta śrubka jest od regulacji ale niekoniecznie dwa razy dziennie ;)
jak silnik sam nie daje rady na zimno - to masz do wykorzystania przecież ssanie a nie od razu śrubę regulacji. minuta i ciepły.
w 1100 po ustawieniu (co prawda na oko / ucho) - nie ruszam na razie na co dzień tej śruby.
chociaż z drugiej strony, w małej Hani bawiłem się nią znacznie częściej. |
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
|
Okarynek
Motocykl: Honda VT500c 1986
Wiek: 66 Dołączył: 23 Paź 2018 Posty: 90 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2018-10-25, 16:20
|
|
|
Raz ruszyłem i koniec kręcenia,obroty były zbyt wysokie a teraz jest ok. |
_________________ Lepiej milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
|
|
|
|
|