Odpowiedz do tematu
:
w "serwisówce" podają od 3,5 do 6,5 ;) - podajesz rok produkcji, w niektórych krajach podaje się rok sprzedaży, dlatego często wyskakują nieścisłości - moja z katalogu rok produkcji 92, rok sprzedaży 93 w dow rej rok produkcji (czyli w zasadzie sprzedaży 93)
:
hmmm... To moja musi być jeszcze starsza... W dowodzie jest 1995, poprzedni właściciel mówił że ona jest tak na prawdę z 1994.
Szkoda że nie można tego sprawdzić :(
Szkoda że nie można tego sprawdzić :(
:
spróbuj wysłać VIN i np numer silnika do serwisu Hondy, może coś podpowiedzą.
tensam napisał/a: |
hmmm... To moja musi być jeszcze starsza... W dowodzie jest 1995, poprzedni właściciel mówił że ona jest tak na prawdę z 1994.
Szkoda że nie można tego sprawdzić :( |
spróbuj wysłać VIN i np numer silnika do serwisu Hondy, może coś podpowiedzą.
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
lepiej nie, okaże się, że nie istnieje, albo złożona co najmniej z dwóch ;), najlepiej porównać samemu z takim samym modelem po nr ramy (różnica)
MARQ napisał/a: | ||
spróbuj wysłać VIN i np numer silnika do serwisu Hondy, może coś podpowiedzą. |
lepiej nie, okaże się, że nie istnieje, albo złożona co najmniej z dwóch ;), najlepiej porównać samemu z takim samym modelem po nr ramy (różnica)
:
Dzisiaj sprawdzę numer ramy to wrzucę go tutaj :)
:
Przesłałem mojemu znajomemu zdjęcie naklejki z ramy, który w pracy ma dostęp systemów hondy.
Wyszło że rok modelowy mojego motocykla to 1994.
Więc
GhoustDragon coś tu nie pasuje :P
Wyszło że rok modelowy mojego motocykla to 1994.
Więc
GhoustDragon coś tu nie pasuje :P
:
Masz rację, dałem du..y - zrobiłem wyliczenie dla 11-sto litrowego zbiornika sorry ...
... Już widzę jak kolega wywija motocyklem trzymając go za ramę, (przepłukać - znaczy przelać benzyną, po odkręceniu kranika nie demontując zbiornika), dziwie się, że jako stary wyjadacz VT-600, nie zajarzyłeś w czym rzecz - wiem zajarzyłeś, ale postanowiłeś trochę rozluźnić temat
Spalanie powinno być zawsze w granicach około 40 zł - od tankowania, do tankowania
GhoustDragon napisał/a: |
Zibi, bez urazy ale trochę się rozpędziłeś z tymi dywagacjami...
P.S. Super pomysł z płukaniem zbiornika bez jego demontażu - ma motocykl rękami za ramę dźwigać |
Masz rację, dałem du..y - zrobiłem wyliczenie dla 11-sto litrowego zbiornika sorry ...
... Już widzę jak kolega wywija motocyklem trzymając go za ramę, (przepłukać - znaczy przelać benzyną, po odkręceniu kranika nie demontując zbiornika), dziwie się, że jako stary wyjadacz VT-600, nie zajarzyłeś w czym rzecz - wiem zajarzyłeś, ale postanowiłeś trochę rozluźnić temat
Spalanie powinno być zawsze w granicach około 40 zł - od tankowania, do tankowania
:
Odpowiedz do tematu
Witam wszystkich. Odświeżę nieco temat.
U mnie sytuacja wygląda trochę inaczej. Mam zbiornik 11l i zawsze po zużyciu mniej więcej 7.2l paliwa "załączała" się rezerwa. Ostatnio zauważyłem, że mogę wyjeździć 9l i moto się nie dusi. Czy wiecie co jest przyczyną? Czyżby siteczko w kraniku się zapchało?
Czyszczenie kranika pomogło :)
U mnie sytuacja wygląda trochę inaczej. Mam zbiornik 11l i zawsze po zużyciu mniej więcej 7.2l paliwa "załączała" się rezerwa. Ostatnio zauważyłem, że mogę wyjeździć 9l i moto się nie dusi. Czy wiecie co jest przyczyną? Czyżby siteczko w kraniku się zapchało?
Czyszczenie kranika pomogło :)