Stożek da radę. Jak ja miałem HS 125 to właśnie tym stożkiem mierzyłem i dało radę. Nie chcę Cię martwić, ale 9 bar to sporo za mało, chyba, że pomiar wykonałeś niewłaściwie.
Poniżej fotka z ciśnienia z mojej byłe HS 125.
Odpowiedz do tematu
:
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
no właśnie wiem że za mało i zastanawiam się czy po prostu taki jest wynik czy ja popełniłem błąd i nie udało sie zachować szczelności połączenia. stad kombinuje i szukam info czy ktoś bawił sie w te wkręcane końcówki zanim wkręce i będe miał kłopot z wykręceniem.
a jeszcze kolejna sprawa to silnik był po prostu ciepły - pomiar nie był wykonany po jeździe i nie mam pewności czy silnik był wystarczająco rozgrzany, możliwe że był za chłodny
a jeszcze kolejna sprawa to silnik był po prostu ciepły - pomiar nie był wykonany po jeździe i nie mam pewności czy silnik był wystarczająco rozgrzany, możliwe że był za chłodny
:
Przy sprawdzaniu kompresji pamiętaj manetka gazu odkręcona na maxa. Skoro ja stożkiem sprawdziłem poprawnie kompresje i robię to też w silnikach samochodowych to nie rozumiem dlaczego Ty miałbyś nie zrobić tego poprawnie. Poproś drugą osobę aby Ci pomogła. Ty zajmij się tylko dociskaniem stożka w gniazdo po świecy, a drugi odkręci manetkę i zrobi kilka obrotów rozrusznikiem - kompresję sprawdzamy na zimnym motorze.
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
Jeżeli zaworek jest przy manometrze to duże znaczenie ma długość przewodów do manometru.
:
na zimnym ??
btw borejek343, nie za szybko zmieniasz maszyny? już 1800 szukasz? w sumie mi sie marzy Valkyrie ale póki co inne priorytety
btw borejek343, nie za szybko zmieniasz maszyny? już 1800 szukasz? w sumie mi sie marzy Valkyrie ale póki co inne priorytety
:
No właśnie, nie mam kasy na Valkyrie
Zamek1200 napisał/a: |
... w sumie mi sie marzy Valkyrie ale póki co inne priorytety |
No właśnie, nie mam kasy na Valkyrie
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
Odpowiedz do tematu
ewentualnie zdrada z Kawasaki Vulcan VN2000 Classic
a schodząc na ziemie poważnie na zimnym silniku? i znany i lubiany Pan w swojej książce podaje 11.8 dla pomiaru na zimnym silniku? a co z luzem na pierścieniach? czemu silniki samochodowe sprawdzamy na rozgrzanym silniku?
a schodząc na ziemie poważnie na zimnym silniku? i znany i lubiany Pan w swojej książce podaje 11.8 dla pomiaru na zimnym silniku? a co z luzem na pierścieniach? czemu silniki samochodowe sprawdzamy na rozgrzanym silniku?