/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Kompresja
Autor Wiadomość
borejek343 
Marek


Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 1090
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-06-21, 21:03   

Stożek da radę. Jak ja miałem HS 125 to właśnie tym stożkiem mierzyłem i dało radę. Nie chcę Cię martwić, ale 9 bar to sporo za mało, chyba, że pomiar wykonałeś niewłaściwie.
Poniżej fotka z ciśnienia z mojej byłe HS 125.

_________________
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2018-06-21, 22:04   

no właśnie wiem że za mało i zastanawiam się czy po prostu taki jest wynik czy ja popełniłem błąd i nie udało sie zachować szczelności połączenia. stad kombinuje i szukam info czy ktoś bawił sie w te wkręcane końcówki zanim wkręce i będe miał kłopot z wykręceniem.

a jeszcze kolejna sprawa to silnik był po prostu ciepły - pomiar nie był wykonany po jeździe i nie mam pewności czy silnik był wystarczająco rozgrzany, możliwe że był za chłodny
_________________

 
 
borejek343 
Marek


Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 1090
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-06-21, 22:19   

Przy sprawdzaniu kompresji pamiętaj manetka gazu odkręcona na maxa. Skoro ja stożkiem sprawdziłem poprawnie kompresje i robię to też w silnikach samochodowych to nie rozumiem dlaczego Ty miałbyś nie zrobić tego poprawnie. Poproś drugą osobę aby Ci pomogła. Ty zajmij się tylko dociskaniem stożka w gniazdo po świecy, a drugi odkręci manetkę i zrobi kilka obrotów rozrusznikiem - kompresję sprawdzamy na zimnym motorze.
_________________
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
 
 
AMarek 

Motocykl: Vt 500 C 85r.
Wiek: 67
Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 253
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2018-06-21, 23:06   

Jeżeli zaworek jest przy manometrze to duże znaczenie ma długość przewodów do manometru.
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2018-06-21, 23:54   

na zimnym ?? :shock:

btw borejek343, nie za szybko zmieniasz maszyny? już 1800 szukasz? ;-) w sumie mi sie marzy Valkyrie ale póki co inne priorytety
_________________

 
 
borejek343 
Marek


Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 1090
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-06-22, 00:12   

Zamek1200 napisał/a:

... w sumie mi sie marzy Valkyrie ale póki co inne priorytety


No właśnie, nie mam kasy na Valkyrie :-P
_________________
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2018-06-22, 21:46   

ewentualnie zdrada z Kawasaki Vulcan VN2000 Classic :roll:

a schodząc na ziemie poważnie na zimnym silniku? i znany i lubiany Pan w swojej książce podaje 11.8 dla pomiaru na zimnym silniku? a co z luzem na pierścieniach? czemu silniki samochodowe sprawdzamy na rozgrzanym silniku?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM