Nie mam już pomysłów,
Zrobiłem dzisiaj regulację gaźników wakumetrem, i zaczął ładnie pracować na biegu jałowym
nie strzela i się wkręca na obroty, lecz nie do końca bo:
---- jak manetkę odkręcę do końca 2 sekundy i traci obroty i prawie gaśnie.
-----ruszam na jedynce - dwójce rozpędza sie do 60 max, i sie krztusi i dławi i brak mocy
----- bieg 3 i 4 masakra zero mocy tylko sie dławi.
Jak by dostawał za mało paliwa.
Odpowiedz do tematu
: POMOCY-brak mocy
:
Mieszankę powietrzna ustaw wg wskazań serwisowki i popatrz do zaworka iglicowego może nie otwiera się w odpowiednim momencie
:
Wygląda jakby rzeczywiście było za mało paliwa. Sprawdziłbym od filtra kranika wszystko po drodze do gaźników, może coś z pompą?
<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
:
Włączę się do tematu, miałem podobnie, kilku mechaników starało się wyregulować mieszankę itd. A Hania jak się krztusiła tak dalej się krztusiła, identycznie jak opisujesz tyle że szła do 80 km/h. W końcu jeden z mądrych wpadł na pomysł, wziął stroboskop i ..... okazało się że pupy dał moduł zapłonowy - przy wyższych obrotach nie było iskry, a przynajmniej nie taka jaka powinna być. Po zmianie modułu ( Fr0g - dzięki za użyczenie od swojej na sprawdzenie ) wszystko jak ręką odjął. Dziwne ale tak wyszło, Hania śmiga jak szalona.
Dodam, że u mnie też zbiegło się to z czyszczeniem i synchro gaźników więc grzebane tam było dłuższy czas zamiast sprawdzić pozostałe możliwości.
Dodam, że u mnie też zbiegło się to z czyszczeniem i synchro gaźników więc grzebane tam było dłuższy czas zamiast sprawdzić pozostałe możliwości.
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo, co abstynent i impotent.
:
Cześć
rodzik01, dzieki za podpowiedz , nie mam od kogo podmienić ale na allegro 500zł ten moduł, jak bym odkręcił świece to sprawdzę przy wysokich obrotach czy iskra w ogóle będzie.
I przed chwilą sprawdziłem, iskra jest taka sama przy małych obrotach jak przy dużych.
rodzik01, dzieki za podpowiedz , nie mam od kogo podmienić ale na allegro 500zł ten moduł, jak bym odkręcił świece to sprawdzę przy wysokich obrotach czy iskra w ogóle będzie.
I przed chwilą sprawdziłem, iskra jest taka sama przy małych obrotach jak przy dużych.
:
Nie spaliles garażu przy wyższych obrotach😁 jak udało ci się opanować płomienie i do tego oglądać iskrę?
:
Garażu nie, ale ja przez tą shadow wyskoczę chyba z okna bez spadochronu.
Iskra malutka, chyba normalna czy niskie czy wysokie obroty taka sama.
Chyba że musi być mega iskra to wtedy coś z tym modułem jest jednak nie tak.
Iskra malutka, chyba normalna czy niskie czy wysokie obroty taka sama.
Chyba że musi być mega iskra to wtedy coś z tym modułem jest jednak nie tak.
:
kriss880, Jak mi Rodzik01 odda co moje to mogę Ci pożyczyć czy wysłać pocztą moduł. (w sumie on Ci wyśle)
Moja 600 jest "zapasowa" jakby się pierwsza sypnęła, a że pierwsza używana jest od wielkiego dzwona bo dosiadam vt1300 to mam komfort pożyczenia kolegom gratów z "dawcy" (z czego Rodzik01 wybitnie skorzystał kilkukrotnie już)
"Czego sobie i Państwu życzę" jak mawiał Stanisław Janicki w programie "W starym kinie".
a jak skoczysz to się do mnie nie odzywaj... bo masz najfajniejszą Shadowkę (i tu się narażam mocno kolegom)[no dobra...1100 z początku lat '90 była ciut lepsza] tfu tfu tfu
Moja 600 jest "zapasowa" jakby się pierwsza sypnęła, a że pierwsza używana jest od wielkiego dzwona bo dosiadam vt1300 to mam komfort pożyczenia kolegom gratów z "dawcy" (z czego Rodzik01 wybitnie skorzystał kilkukrotnie już)
"Czego sobie i Państwu życzę" jak mawiał Stanisław Janicki w programie "W starym kinie".
a jak skoczysz to się do mnie nie odzywaj... bo masz najfajniejszą Shadowkę (i tu się narażam mocno kolegom)[no dobra...1100 z początku lat '90 była ciut lepsza] tfu tfu tfu
:
unieś bak, podłącz bezpośrednio pod gaźniki wężyki paliwowe, zobacz czy równo podaje paliwo na dwa gaźniki, jednocześnie sprawdzisz czy pompa pracuje prawidłowo (podstaw pojemnik)
:
Co twoje już na swoim miejscu
Fr0g napisał/a: |
kriss880, Jak mi Rodzik01 odda co moje to mogę Ci pożyczyć czy wysłać pocztą moduł. (w sumie on Ci wyśle)
Moja 600 jest "zapasowa" jakby się pierwsza sypnęła, a że pierwsza używana jest od wielkiego dzwona bo dosiadam vt1300 to mam komfort pożyczenia kolegom gratów z "dawcy" (z czego Rodzik01 wybitnie skorzystał kilkukrotnie już) "Czego sobie i Państwu życzę" jak mawiał Stanisław Janicki w programie "W starym kinie". a jak skoczysz to się do mnie nie odzywaj... bo masz najfajniejszą Shadowkę (i tu się narażam mocno kolegom)[no dobra...1100 z początku lat '90 była ciut lepsza] tfu tfu tfu |
Co twoje już na swoim miejscu
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo, co abstynent i impotent.
:
Zanalazłem przyczynę tego dławienia i braku mocy,,,,,,,ZA DUŻA DAWKA POWIETRZA
Teraz między obudowę a filtr włożyłem "filtr" od okapu kuchennego i śmiga. (śmigała)
Mój entuzjazm minął jak shadow porwała ten filtr okapowy. hahaha
Macie jakieś pomysły na to, może kupić filtr stożkowy tylko jakiś szczelniejszy.
Teraz między obudowę a filtr włożyłem "filtr" od okapu kuchennego i śmiga. (śmigała)
Mój entuzjazm minął jak shadow porwała ten filtr okapowy. hahaha
Macie jakieś pomysły na to, może kupić filtr stożkowy tylko jakiś szczelniejszy.
:
Odpowiedz do tematu
A co to za króćce w się boxie? Instalacje gazową masz? Jak byś chciał to mam cały zestaw dolotowy do tych roczników. Sprawny i cały. Jak coś to mogę ci go oddać za symboliczną flaszkę