Odpowiedz do tematu
: Problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku - przelewa
Mam problem, moja VT600 jak jest zimne to pali od strzała, a jak jest rozgrzany to trzeba nim pokręcić i leje paliwo tłumikami. Jak odpali to obroty falują, i przy luzowaniu potrafi zgasnąć. Podczas jazdy jest wszystko ok. Co to może być? Świece nowe, przewody nowe... Gaźnik po synchronizacji, zawory po regulacji.
: Re: Problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku - przelewa
A zaworki iglicowe leją
tadeks100 napisał/a: |
... Świece nowe, przewody nowe... Gaźnik po synchronizacji, zawory po regulacji. |
A zaworki iglicowe leją
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
nie widac zeby gdzieś lało pod gaźnikiem,
:
Bo leje się do gaźnika
:
czyli to moze byc wina zaworku iglicowego? na rozgzanym jak odpalam to manetka musi byc bez mała na maxa odkrecona doslownie az z rur kapie i wtedy dopiero odpali, a najlepsze jest to ze jak wyciagne ssanie to mniej gazu dam i szybciej odpali
:
To proste - leje zaworek iglicowy przez co silnik dostaje zbyt dużą dawkę paliwa i go najnormalniej w świecie zalewa. Jak odkręcisz gaz na maca to zwiększa szanse ilość zasysanego do silnika powietrza, przez co nadmiar paliwa jest mieszany z tym powietrzem i efekt zalewania jest mniejszy(zanika) i silnik pali.
P.S. Regulamin czytałeś? Szczególnie punkt o zaświadczeniach o dysleksji?
Popraw post!
tadeks100 napisał/a: |
... na rozgzanym jak odpalam to manetka musi byc bez mała na maxa odkrecona doslownie az z rur kapie i wtedy dopiero odpali... |
To proste - leje zaworek iglicowy przez co silnik dostaje zbyt dużą dawkę paliwa i go najnormalniej w świecie zalewa. Jak odkręcisz gaz na maca to zwiększa szanse ilość zasysanego do silnika powietrza, przez co nadmiar paliwa jest mieszany z tym powietrzem i efekt zalewania jest mniejszy(zanika) i silnik pali.
P.S. Regulamin czytałeś? Szczególnie punkt o zaświadczeniach o dysleksji?
Popraw post!
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
czyli rozebrac i sprawdzic zaworki i najlepiej pewnie wymienic
czy moze to byc tez przyczyna zle ustawionego plywaka w komorze? i iglica nie domyka
czy moze to byc tez przyczyna zle ustawionego plywaka w komorze? i iglica nie domyka
:
Może być przyczyna pływaka ale jak zajrzysz do zaworków to pływaki masz na wierzchu i możesz ocenić czy są prawidłowo ustawione.
Jakaś plaga popadła na 600 ostatnimi czasy...
Jakaś plaga popadła na 600 ostatnimi czasy...
:
Dzieki za informacje:) plywaki prawidlowo ustawione, czyli jak sprawdzic to czy prawidlowo
:
problem pierwszy, nie podałeś rocznika vt600 (ilość gaźników), w pierwszym poście piszesz gaźnik, w ostatnim pływaki ? - będzie dużo łatwiej rozmawiać
:
Odpowiedz do tematu
juz sie poprawiam, rocznik 1989 , dwa gazniki