/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Kranik - zakręcać czy nie zakręcać?
Autor Wiadomość
kakadu 

Motocykl: Handa Shadow VT 125 C
Dołączył: 23 Lip 2017
Posty: 13
Skąd: Wlkp PL / NRW DE
Wysłany: 2017-09-04, 21:15   

robdk napisał/a:
Kurde u mnie nie ma pozycji zamkniętej w kraniku ON/RES/PRI


Bo widocznie być nie musi. ;-)
 
 
robdk 


Motocykl: Kawasaki EN500 Vulcan
Wiek: 54
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 173
Skąd: Końskie
Wysłany: 2017-09-04, 22:58   

Pewnie, że nie musi. Jak kolega wcześniej sugerował podciśnieniowy zawsze jest zamknięty w pozycjach ON i RES (chyba, że membrana poleciała a miałem już takie przypadki). PRI służy do zalewnia gaźników, po dłuższym staniu lub po pracach serwisowych.
Tak się tylko przekomarzałem, ale jak kranik jest ręczny a nie podciśnieniowy to jak najbardziej ma zamykanie i powinno się go zamykać ;)
_________________
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
 
 
bazyliusz 

Motocykl: Shadow 125
Wiek: 48
Dołączył: 17 Kwi 2016
Posty: 11
Skąd: okolice ZG, lubuskie
Wysłany: 2017-09-05, 10:14   

Dzięki za podpowiedzi, wniosek mam jeden - w miarę możliwości zamykać :)
 
 
Pio Trek 
...


Motocykl: VT 750 Spirit '10, NC 750X 21
Wiek: 60
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 1005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-06, 12:47   

z instrukcji ... Turn the valve OFF whenever the motocykle is not in use,
czyli należy zostawiać w pozycji OFF jeśli motocykl nie jest używany,

ale kwestia tlumaczena"is not in use" czyli nie jest w uzyciu, można rozumieć ze nie jest używany ale przez jakiś dluzszy czas, np. okres zimowy,
nie ma doprecyzowania "must be" ani "shall be"


jeśli jest uzuwany na codzien wg mnie nie ma takiej potrzeby,
 
 
Dosiek77 


Motocykl: VT750 ACE 03'
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lip 2019
Posty: 55
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-07-07, 13:44   

Na moim kraniku mam troszkę zatarte oznaczenia. Wydaje mi się, że na dole ON po środku OFF na górze RES. Czy tak ma być? Kiedyś zostawiłem GSXFa przez pomyłkę na PRI i do wymiany oringi gaźników i płukanie silnika. Nie jestem pewien tych oznasczeń więc dla swiętego spokoju zoistawiłem na ON. Jak wygląda kranik do VT750ace r44 z 2003r. Ktoś ma?
_________________
RC44, FZR600R, Aprilia Scarabeo150
 
 
Krzychoo 
Krzysiek


Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 855
Skąd: Kurów LPU
Wysłany: 2019-07-07, 14:19   

Jak masz kranik podciśnieniowy lub pompę paliwa to nie musisz zamykać. Jeśli nie to raczej zamykaj.
On- otwarty
Off- zamknięty
Res- rezerwa, tak ma być
_________________
<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
 
 
Dosiek77 


Motocykl: VT750 ACE 03'
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lip 2019
Posty: 55
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-07-07, 19:54   

Dziękuję. Kranik ogarnięty. Długo się rozgrzrewa w porównaniu z 4w rzędzie. Kurczę niby motocykl as wszystko inaczej ;-)
_________________
RC44, FZR600R, Aprilia Scarabeo150
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM