Odpowiedz do tematu
: Przerobić stacyjkę ???
Witka mam problem chodzi o to ze mam dwa kluczyki jeden do stacyjki i drugi do wlewu,schowka i uchwytu na kask. Czy wiecie gdzie można przerobić stacyjkę pod jeden klucz do wszystkich zamków?????????????? może ktoś miał podobny problem ja już w chwili kupna wiedziałem ze stacyjka była wymieniona i jest inny klucz ,jeśli ktoś zna zakład lub kogoś kto robi przy zamkach plis o jakieś namiary.
:
Ostatnio w puszce miałem taki problem rozwiązałem go w miejscu gdzie dorabiają klucze. Może podzwoń po takich punktach w Twojej okolicy.
:
Jesli chodzi o przekodowanie zamków to jest jeden warunek - wszystkie zamki musza być tego samego modelu, co oznacza w praktyce - kluczyk musi wchodzić do każdego zamka!.Jeśli w twoim przypadku tak jest to OK.Znajdż dobry zakład "Dorabiania Kluczy",który wykonuje takie usługi i masz problem z głowy.Samemu to jak sie nie orietujesz w budowie zamków to bym nie ryzykował. Jeśli chcesz to zrobić u Mnie to zapraszam do Wrocławia.
Jak zamki są takie same to lepiej przekodować stacyjkę niż kilka zamków - zawsze to taniej.
Jak zamki są takie same to lepiej przekodować stacyjkę niż kilka zamków - zawsze to taniej.
:
i właśnie zonk!!!! jest problem kluczyk od reszty zamków nie wchodzi do stacyjki wiec nie da sie zrobić bo jest lewy a nie prawy kicha
:
Może zamień wkładki np: stacyjka - uchwyt kasku lub skrytki narzędziowej.
:
Ostatnio zmieniony przez Mateusz 2009-02-11, 08:22, w całości zmieniany 1 raz
WŁAŚNIE ZE SIE NIEDA PONIEWAŻ CAŁY ODLEW W STACYJCE JEST PRAWY A WKŁADY SĄ LEWE WIEC I TAK TO NIC NIEDA JUŻ DUMAŁEM NAD TYM I KICHA TRUDNO BEDE MIAŁ 2 KLUCZYKI I DWA ZAPASOWE
Proszę nie krzyczeć. Mod
Proszę nie krzyczeć. Mod
Ostatnio zmieniony przez Mateusz 2009-02-11, 08:22, w całości zmieniany 1 raz
:
Z tego co mi się wydaje to chyba wszystkie starsze modele mają fabrycznie po 2 kluczyki. Nie wiem jak w nowszych ale starsze wszystkie mają inny kluczyk do stacyjki a inny do pozostałych zamków.
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
:
? W życiu. Ja mam starszy model i mam jeden kluczyk do stacyjki, do baku i do uchwytu na kask. W 500 był wymieniany korek wlewu paliwa, dlatego do niego miałem inny kluczyk. A tak w oryginale tez był jeden.
renegade26 napisał/a: |
Z tego co mi się wydaje to chyba wszystkie starsze modele mają fabrycznie po 2 kluczyki. Nie wiem jak w nowszych ale starsze wszystkie mają inny kluczyk do stacyjki a inny do pozostałych zamków. |
? W życiu. Ja mam starszy model i mam jeden kluczyk do stacyjki, do baku i do uchwytu na kask. W 500 był wymieniany korek wlewu paliwa, dlatego do niego miałem inny kluczyk. A tak w oryginale tez był jeden.
:
No niestety nic nie poradzisz na to - chyba że znajdziesz stacyjkę lub zamki pod Twój kluczyk i wtedy to przekodujesz.Ja w mojej VF750S 86r USA -mam to samo,inny do stacji i do pozostałych zamków
Ostatnio zmieniony przez AJK 2009-02-12, 09:08, w całości zmieniany 1 raz
Krzysztof7712 napisał/a: |
i właśnie zonk!!!! jest problem kluczyk od reszty zamków nie wchodzi do stacyjki wiec nie da sie zrobić bo jest lewy a nie prawy kicha |
No niestety nic nie poradzisz na to - chyba że znajdziesz stacyjkę lub zamki pod Twój kluczyk i wtedy to przekodujesz.Ja w mojej VF750S 86r USA -mam to samo,inny do stacji i do pozostałych zamków
Ostatnio zmieniony przez AJK 2009-02-12, 09:08, w całości zmieniany 1 raz
:
sorki za to krzyczenie ale mi sie opsnoł capslock i jakośtak sie pisało.
może zeczywiśći seryjnie wychodziły z dwoma kluczykami w wersji amerykańskiej , ciekawe ilu z nas ma dwa kluczyki do motocykla jeden od stacyjki drugi od wlewu i schowków?
może zeczywiśći seryjnie wychodziły z dwoma kluczykami w wersji amerykańskiej , ciekawe ilu z nas ma dwa kluczyki do motocykla jeden od stacyjki drugi od wlewu i schowków?
:
Ja w vt 700 miałem jeden kluczyk do :
stacyjki, schowka, korka wlewu paliwa.
Nie wiem jak z zapięciem kasku, bo z niego nigdy nie korzystałem.
stacyjki, schowka, korka wlewu paliwa.
Nie wiem jak z zapięciem kasku, bo z niego nigdy nie korzystałem.
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
:
Ja też VT 500 miałem 1 kluczyk do:
stacyjki,schowka ,wlewu paliwa ale niestety do zamka od zaczepu kasku nie pasuje.
stacyjki,schowka ,wlewu paliwa ale niestety do zamka od zaczepu kasku nie pasuje.
VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06
:
Ja mam jeden kluczyk do wszystkiego, tzn. do stacyjki, korka wlewu paliwa i zapięcia na kask. Schowka nie mam.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Odpowiedz do tematu
Witam W 1100 89 rok mam 2 klucze 1 stacyjka 2 wlew paliwa i schowek ale co do orginalności to mam wątpliwości. Myślę że coś było mataczone jak w naszych komisjach