Odpowiedz do tematu
:
Sam regenerujesz rozrusznik, czy oddajesz komuś do roboty?
:
mój tata jest elektrykiem i naprawia elektronarzędzia, alternatory oraz wiertarki. Rozruszniki są bardzo podobne i na pewno sobie poradzi.
Szymon napisał/a: |
Sam regenerujesz rozrusznik, czy oddajesz komuś do roboty? |
mój tata jest elektrykiem i naprawia elektronarzędzia, alternatory oraz wiertarki. Rozruszniki są bardzo podobne i na pewno sobie poradzi.
:
Zazdroszczę taty;)
:
w każdej rodzinie znajdzie się jakiś "złoty rączka" :)
:
Rozrusznik założyłem i wszystko powróciło do normy.Zapala na tyk. Sprawdzę jeszcze jutro przy wyższej temperaturze pracy silnika.
:
Działa
:
To extra :D
Długo zajęło ci wymontowanie/zamontowanie rozrusznika?
Długo zajęło ci wymontowanie/zamontowanie rozrusznika?
:
Samej pracy było około 4 godz. rozłożonej na 2 dni, bo robiłem to w wolnej chwili wieczorami.
Przed rozpoczęciem polecam dzień wcześniej spryskać WD40 wszystkie śruby (szczególnie zapieczone od wydechu).
Szymon napisał/a: |
To extra :D
Długo zajęło ci wymontowanie/zamontowanie rozrusznika? |
Samej pracy było około 4 godz. rozłożonej na 2 dni, bo robiłem to w wolnej chwili wieczorami.
Przed rozpoczęciem polecam dzień wcześniej spryskać WD40 wszystkie śruby (szczególnie zapieczone od wydechu).
:
No wyjęcie rozrusznika jest naprawdę problematyczne , trzeba spuścić płyn chłodzący zdemotować rurki w innym wypadku rozrusznik nie wyjdzie , przewód prądowy jak i masowy warto poluzować przed demontażem , w moim egzemplarzu niestety wirnik był tak zjedzony ( 1,2mmwgłębienia) że padła decyzja kupienia nowego rozrusznika jak do te pory wszystko działa tak z ciekawostek powiem wam że tan sam rozrusznik jest w transalpie pd06 600 :)
:
Odpowiedz do tematu
Dziku119711 - nie przesadzaj!
W VT500 wydech z tylnego cylindra trzeba niestety wymontować ale układu chłodzenia nie miałem potrzeby ruszać.
Poza rozrusznikiem warto zrobić jeszcze jedna modyfikację w postaci zasilenia cewek zapłonowych przez przekaźnik bezpośrednio z accu.
W tych modelach już tak jest, ze szybciej zabraknie energii do dobrej iskry niż dla rozrusznika.
W VT500 wydech z tylnego cylindra trzeba niestety wymontować ale układu chłodzenia nie miałem potrzeby ruszać.
Poza rozrusznikiem warto zrobić jeszcze jedna modyfikację w postaci zasilenia cewek zapłonowych przez przekaźnik bezpośrednio z accu.
W tych modelach już tak jest, ze szybciej zabraknie energii do dobrej iskry niż dla rozrusznika.
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.