/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
układ paliwowy vt 500 c
Autor Wiadomość
giordano 
giordano


Motocykl: VT500
Wiek: 45
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-01-30, 09:42   układ paliwowy vt 500 c

Proszę o info bądź zdjęcia gdzie wpiąć wężyki od kranika podciśnieniowego.
Jeden gruby wiem gdzie, drugi cienki też (z kranika w otwór w głowicy pod nim.
Natomiast nie wiem gdzie wpiąć ten ostatni.
Proszę najlepiej o wklejenie zdjęcia tego drugiego wężyka.

Dziękuję.
 
 
dyniek 
Piotrek


Motocykl: VT500->VT1100->VTX1300
Wiek: 53
Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 433
Skąd: Garbatka WKZ
Wysłany: 2017-01-30, 09:56   

U mnie jest tylko te dwa wężyki.
_________________
Piotrek
 
 
Marlboro 
Tomek


Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 951
Skąd: Suskowola /WRA
Wysłany: 2017-01-30, 18:18   

@giordano który rocznik? jaka wersja (EU/USA)?
U mnie tak samo 2 aby są - paliwo i podciśnienie.

Zrób najlepiej fotki.
_________________
Maruda od urodzenia :omg:
 
 
 
Scrat 


Motocykl: VT 500c 85'
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2015
Posty: 37
Skąd: Warszawa/Wyszków
Wysłany: 2017-01-30, 19:45   

U mnie jeden przewód, 'grubszy' idący w stronę gaźników, prowadzi paliwo, a drugi 'cienki' - właśnie przewód podciśnienia - idzie do otworu w cylindrze. Zastanawiam się, za co odpowiadałby ten 3 przewód :?:
 
 
Panoramiks 
Sławek


Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 1701
Skąd: Sanok
Wysłany: 2017-01-30, 20:05   

Nie wiem za co odpowiada ale nie ma być nigdzie podpięty. Już to kiedyś sprawdzałem. Z kranika ma wychodzić ta trzecia rurka i nie ma na niej być żadnego wężyka.
_________________
NIL MORTIFI SINE LUCRE
 
 
giordano 
giordano


Motocykl: VT500
Wiek: 45
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-01-30, 20:06   

Rocznik 1983 z tzw krótkim vin. Zdjęcia zrobię w weekend chyba, ze coś znajdę.
Kranik ma 3 rureczki. Jedna ta grubsza z niej wężyk idzie na trojnik i do gaźników.
Druga cieńsza, z której wężyk idzie prostopadle do cylindra no i ta ostatnia tez cienka z której wężyk poprowadziłem do drugiego cylindra ( znalazłem tam tez taka rureczke). Nie mogę natrafić na prawidłowe rozwiązania w necie ani w serwisowce. A powiem jeszcze jedno. W VT500e tez mam taki sam kranik i ta sama zagwozdkę.
 
 
giordano 
giordano


Motocykl: VT500
Wiek: 45
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 10
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-01-30, 20:25   

Pisze z fona i nie mogę tu wrzuty zdjęcia zrobić. Pewnie za duży rozmiar. Dzieki za odpowiedzi. Pewnie zrobię jak rzeczy Panoramiks :)
Pozdrawiam
 
 
Panoramiks 
Sławek


Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 1701
Skąd: Sanok
Wysłany: 2017-01-30, 20:26   

Element numer 12 na schemacie. Nie jest podpięty do niczego.
https://goo.gl/photos/StvbrDPxawXCwF6C6

_________________
NIL MORTIFI SINE LUCRE
 
 
AMarek 

Motocykl: Vt 500 C 85r.
Wiek: 67
Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 252
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2017-01-31, 22:41   

Być może trzeci króciec jest zabezpieczeniem przed zassaniem paliwa w przypadku uszkodzenia membrany i nie powinien być podłączony.
 
 
Didymos 


Motocykl: WFM M06 '62, F800ST '07
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 97
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2017-02-01, 08:29   

Ja obstawiam, że to odpowietrzenie membrany.
Jeśli z obu stron membrany będzie podciśnienie, to kranik ma niewielkie szanse działać prawidłowo, jedna strona musi być połączona z atmosferą.
 
 
Stormwind 
Zbyszek


Motocykl: Shadow VT500C 1986
Wiek: 43
Dołączył: 04 Wrz 2015
Posty: 109
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-02-09, 10:01   

Tak właśnie jest. Jak mi membrana w kraniku poszła to poznałem po wycieku z tego właśnie króćca... Tam nic się nie podłącza.
_________________
LwG!
 
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 946
Skąd: Chełm
Wysłany: 2018-11-27, 11:59   

Małe pytanko przy okazji: czy przy niepracującym silniku (braku podciśnienia) jak odkręcę filtr pod kranikiem to paliwo ma prawo wypływać jak zawór jest ustawiony w innej pozycji niż zamknięty?
Może inaczej: czy zawór podciśnieniowy jest jest za czy przed filterkiem na dole kranika?
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 946
Skąd: Chełm
Wysłany: 2018-12-28, 10:18   

Witam ponownie!
Jakoś nikomu się nie chciało nic napisać a sam w końcu ogarnąłem temat.
Odpowiedź napiszę bo może to komuś się przyda.

Kolejność elementów w kraniku jest następująca:
rurki wlotowe --> kranik ręczny --> zawór podciśnieniowy --> filtr --> wyjście do gaźnika
U mnie jakiś "geniusz" źle kranik poskładał, że zawór podciśnieniowy był cały czas otwarty z powodu włożenia sprężynki z drugiej strony membrany.
Cóż - widocznie daje się to tak też poskładać :mrgreen:
Oczywiście paliwo po odkręceniu filtra i otwarciu kranika nie powinno wypływać do momentu aż zawór podciśnieniowy nie zostanie otwarty za pomocą podciśnienia.
Podciśnienie nie musi być duże - bez większego kłopotu ustami można "zassać" z króćca podciśnieniowego na tyle by zawór się otworzył.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM