/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
przednia zębatka
Autor Wiadomość
tomcki 


Motocykl: HONDA VT 600
Wiek: 36
Dołączył: 08 Maj 2015
Posty: 74
Skąd: Gniew
Wysłany: 2016-12-18, 16:01   

Ja u siebie mam z przodu standardową (16 z tego co pamietam), natomiast tyl 41 (oryginalnie byla 44). Przełożenia sie wydłużyly. Przeważnie jeżdżę z prędkościami a granicach 100 km/h. Prędkość obrotowa silnika spadła wiec i dźwięk pryjemniejszy.
Podzielam zdanie Fr0ga i Skorupka. 40 na tyl byłaby idealna.
Łańcuch skrocilem o dwa ogniwa.
 
 
Hydrant 


Motocykl: Honda VT1100 C2 ACE 1996r
Wiek: 46
Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 105
Skąd: NBR
Wysłany: 2018-09-30, 19:26   

Kończy się powoli sezon więc można zacząć dłubać przy moto. Planuję wymianę napędu i w poprzednich postach użytkownicy polecają zmianę tylnej zębatki na '40. Czy ktoś może ma taką zębatkę już założoną? No i jeżeli tak niech podzieli się doświadczeniami z jazdy.
 
 
Fr0g 
pan Wyindywidualizowany


Motocykl: Hanki: VT 600 1994 + VT 1300 Interstate 2010
Wiek: 39
Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 1560
Skąd: (Sercem PŁO) WUWUA
Wysłany: 2018-10-01, 09:28   

zakładaj i się nie zastanawiaj. Motocykl Ci tylko podziękuje
_________________
-> Oddaj proszę 1% podatku <-

Moja VT 600
 
 
Hydrant 


Motocykl: Honda VT1100 C2 ACE 1996r
Wiek: 46
Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 105
Skąd: NBR
Wysłany: 2018-10-01, 20:44   

A jak sobie poradzi z pasażerem, nie będzie miał za ciężko?
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2018-10-01, 21:01   

Poradzi sobie bez problemu. Musisz uwierzyć mi na słowo ze da radę na takim przełożeniu ciągnąc ponad 200 kg bagażu ( kierowca, pasażerka i mandzur) Przy tym przełożeniu najciekawszy będzie 2 bieg ( można bokiem chodzić nawet po asfalcie), a 3 będzie robił robotę do 100, a na przelocie 4 (samemu od 35 mph/h, we dwoje z bagażem od 55mph/h) tylko będzie pukała w kominy bez wysiłku. żmieniaj śmiało na 40 zębów skracaj łańcuch o 2 oczka i zapier.alaj. Spalanie nie powinno ci przekroczyć 4.5/100 przy takim obciążeniu. (na Słowacji z takim obciążęniem w górach wyszło 4.3l/100. Seria jest dobra ale powyżej 100 silnik kręci wysoko. Po zmianie będziesz zadowolony i nie odczujesz różnicy. Jedyne do czego będziesz musiał się przyzwyczaić to to że trzeba bardziej wyczuć dół żeby nie spalić sprzęgła i ruszyć płynnie. To zajmie ci tylko chwilę, a potem tylko banan ;-)
 
 
kakus 

Motocykl: Honda Sadow VT 600 C
Wiek: 52
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 31
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-10-12, 18:43   

Panowie gdzie zębatek tylną 40 zębów do vt 600 z 1994 roku można kupić i jakiej firmy bo jakieś różne są, co polecacie i gdzie najlepiej kupić.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9472
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2018-10-12, 20:13   

http://www.sunstarmoto.com/it/catalogue/intro.php
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2018-10-13, 21:00   

Tak jak Todek pisze sunstar będzie dobry. Najprościej w allegro ale pewnie i w Olek motocykle dostaniesz. Możesz kupić JT jak by tamtych nie było.
 
 
kakus 

Motocykl: Honda Sadow VT 600 C
Wiek: 52
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 31
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-10-13, 22:14   

Dzięki za podpowiedź, poszukam tej firmy :-)
 
 
Hydrant 


Motocykl: Honda VT1100 C2 ACE 1996r
Wiek: 46
Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 105
Skąd: NBR
Wysłany: 2018-12-19, 10:30   

A czy ktoś ma doświadczenie z przednią zębatką ale z tłumikiem drgań, czy warto dopłacić parę złociszy do tego bajeru?
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9472
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2018-12-19, 12:57   

Hydrant napisał/a:
A czy ktoś ma doświadczenie z przednią zębatką ale z tłumikiem drgań, czy warto dopłacić parę złociszy do tego bajeru?

A czy przypadkiem taka zębatka nie jest montowana a oryginalnie na pierwszy montaż?
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
bogdi 
aby do przodu :)


Motocykl: vt600-NC700x i skutery dwa
Wiek: 59
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 1049
Skąd: Kiełczów
Wysłany: 2018-12-21, 21:31   

Todek masz rację, choć ponoć można dokupić - jest troszkę ciszej przy smarowaniu łańcucha, innej różnicy nie zauważyłem
 
 
Hydrant 


Motocykl: Honda VT1100 C2 ACE 1996r
Wiek: 46
Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 105
Skąd: NBR
Wysłany: 2019-03-23, 17:39   

Skorupek napisał/a:
Poradzi sobie bez problemu. Musisz uwierzyć mi na słowo ze da radę na takim przełożeniu ciągnąc ponad 200 kg bagażu ( kierowca, pasażerka i mandzur) Przy tym przełożeniu najciekawszy będzie 2 bieg ( można bokiem chodzić nawet po asfalcie), a 3 będzie robił robotę do 100, a na przelocie 4 (samemu od 35 mph/h, we dwoje z bagażem od 55mph/h) tylko będzie pukała w kominy bez wysiłku. żmieniaj śmiało na 40 zębów skracaj łańcuch o 2 oczka i zapier.alaj. Spalanie nie powinno ci przekroczyć 4.5/100 przy takim obciążeniu. (na Słowacji z takim obciążęniem w górach wyszło 4.3l/100. Seria jest dobra ale powyżej 100 silnik kręci wysoko. Po zmianie będziesz zadowolony i nie odczujesz różnicy. Jedyne do czego będziesz musiał się przyzwyczaić to to że trzeba bardziej wyczuć dół żeby nie spalić sprzęgła i ruszyć płynnie. To zajmie ci tylko chwilę, a potem tylko banan ;-)


Potwierdzam co napisał Skorupek. Po wymianie tylnej zębatki na 40z. to w skrócie wg. mnie VT600 zyskała bardziej choperowatej charakterystyki. Biegi się wydłużyły, fajnie ciągnie od dołu na 1,2,3 biegu a na czwóreczce przy 100km/h fajnie pyrka w tłumik. Nie odczuwam spadku mocy. A co do ruszania z miejsca osobiście nie odczułem wielkiej różnicy. Tak że również polecam modyfikację napędu na 40 zębów na tylnej zębatce.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM