/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana napędu
Autor Wiadomość
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-07-11, 08:09   Wymiana napędu

Prośba

Czy może ktoś wrzucić link do filmu jak wymienić napęd ?

Z góry dzięki
 
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-11, 08:18   

silwuple
za Doors'ów nie musisz dopłacać, niestety po francusku opisy... coś za coś.

z przodu nie ma kombinacji... chyba, że założysz więcej zębów
(da się wcisnąć o jeden więcej, więcej nie wejdzie bez kątówki)

z tyłu pojawiają się zgrzyty jak kupisz zębatkę, która nie jest płaska jak na filmie,
tylko ma wyżłobiony (frezowany) kanał, który zahacza o otwory mocujące... taką kupiłem ja.

oryginalna zębatka ma taki kołnierz jak na filmie, chyba od syfu (smaru),
te co kupisz na allegro będą inne ;)

najlepiej kupić płaską - ja kombinowałem podcinane kątówką podkładki, które weszły w ten wyfrezowany "kanał".
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-07-11, 19:56   

Dzięki

Taką kupiłem a tył .... Ciekawe czy będą z nią problemy ?http://allegro.pl/zebatka...6085195742.html
 
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-11, 22:58   

Szukana oferta jest nieaktualna :)
Zobaczysz jak przyjdzie
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-07-12, 11:38   

Wyślij mi link podobnej do tej którą kupiłeś
_________________
 
 
 
tuckY 
Dawid


Motocykl: VT 125 '00
Wiek: 29
Dołączył: 08 Maj 2016
Posty: 39
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-07-12, 15:04   

44 zęby na tył? Wiesz, że ori ma 41? :D
_________________
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-07-12, 16:56   

tj. 13,5% różnicy w stosunku do ori. pięknie będzie Ci sie zbierał ale na szafie 100km/h a w rzeczywistości.. będziesz sie toczył. przekłamanie na ori + to co podałem jestes pewien że tak chcesz? :)
_________________

 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-07-12, 19:31   

Zamek. Poje.... mi się , chciałem zostawić tyl orginalny czyli 41 z tylko przód chciałem zmniejszyć na 13 z . Będę musiał odesłać 44 z
I zamówić 41. Kurcze pióro dzięki ze zauważyłeś
_________________
 
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-07-12, 20:50   

Kupiona 41 z na tył . Wymiana przeciągnie mi się w czasie ale i tak pada więc z jazdy dupa .

MARQ napisał/a:
z tyłu pojawiają się zgrzyty jak kupisz zębatkę, która nie jest płaska jak na filmie,
tylko ma wyżłobiony (frezowany) kanał, który zahacza o otwory mocujące... taką kupiłem ja.


Kupiłem płaską. Lipa jest z tym że zębatka 44 z którą kupiłem przez przypadek jest firmy JT i jest cała płaska , odmiana 41 z tej firmy ma ten"frez" o którym pisał kolega. Znalazłem płaską cenowo tańszą bo innej nie było mam nadzieję że polata.....

Ja to taka pierdoła jestem przez całe życie zawsze coś popier.....
_________________
 
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-13, 09:09   

W haynes'ie jest pokazana wymiana z płaskiej na frezowaną i pokazują nakrętki bez żadnych podkładek. Jakby tylko do foto to robili... zaczynam znów mieć obiekcje odnośnie fachowości tej książki. Taka niezdarność wyłazi momentami.
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
Iceman31 
Lord Hindenburg


Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 218
Skąd: Śląsk - Zabrze
Wysłany: 2016-07-13, 12:24   

Z braku laku i płaska podejdzie. Kwestia podkładek i nakrętek. Miałem podobnie przy wymianie napędu.
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-07-15, 20:46   

Kurna faja . Lipa wyszła . Nowa zębatka 41 z przyszła dziś i ma "frez" . Jak bym wiedział to bym zamówił JT. Pojechałem do mojego mecha powiedział że da sobie z tym rade. ( serwis z dobrą renomą ) . Jutro albo max w poniedziałek odbiorę moto i opiszę wrażenia po zmianie przodu na 13 z


p.s Ciekawe czy są płaskie zębatki 41 z
 
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-07-16, 14:26   

Odebrałem moto.

Z warsztatu do domu mam 20 km.

Stare graty szrot, tzn:
Łańcuch wyciągnięty na max
Zębatka przód zęby prawie ścięte
Zębatka tył może być

Co do wrażeń z jazdy:

Panwie i forum ostanim czasy zepsuli mi przyjemność jazdy poprzez wątki na temat rzężącego łożyska wałka. Teraz jak wracałem ( a pogoniłem trochę ) to nie czerpałem przyjemności z jazdy tylko wsłuchiwałem się czy moje łożysko juz słuchać czy nie :)))

Ale do rzeczy:

Moja Hania od początku był żwawa a teraz to jest rakieta :)
Pędziłęm licznikowe 120 na 5 i to pod wiatr : ) ( wiem że teraz licznik kłamie o 10 km ale biorąc pod uwagę korektę prędkości oraz moje 113 kg ( duże gabaryty ) i jazdę pod wiatr uważam to za super wynik :)

W mieście gdzie jeżdżę najwięcej tez super .

Moto jest duuuuużżżoooo bardziej elastyczne na każdym biegu.

Podsumowując jestem mega zadowolony
_________________
 
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-18, 09:56   

Czyli masz 13/41?
Sprawdź te swoje osiągi z gps em przy okazji bo może być jeszcze więcej różnicy niż 10km.
Najważniejsze że kierownik zadowolony. Tylko łańcuch trochę za długi co ?
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-07-18, 10:31   

Właśnie Właśnie

Co do łańcucha to myślałem że mech będzie czający bazę i skróci łańcuch o jedno ogniwo.

Odbieram moto , jazda super ale pochylam się nad tylnym kołem i widzę że koło jest cofnięte prawie pod koniec regulacji


Muszę się umówić z mechem na poprawkę :(

Łańcuch wzmocniony ma wytrzymać maszyny do 50 koni

Mam nadzieję że nie będzie się wyciągał
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM