Kiedy wymieniać dętki ? |
Autor |
Wiadomość |
jacecek
Motocykl: Honda Shadow vt 600 rok 2007
Wiek: 66 Dołączył: 25 Lis 2014 Posty: 26 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2016-02-05, 19:48
|
|
|
Wujo napisał/a: | jacecek gdzie wymieniałeś gumy? Mnie również to czeka i zastanawiam się gdzie wymienić, co by obręczom się nie dostało. |
Ja wymieniałem na wiosnę 2015 r w Warszawie, na ul. Szczotkarskiej - o tu http://www.opony-serwis.waw.pl/ Zawiozłem koła zdjęte z motocykla, wymieniałem komplet - fartuchy, dętki i opony oraz wykonano wyważenie kół (nie komputerowo). Płaciłem po 30,- zł za koło.
Gdybym miał to robić teraz to zrobiłbym to w Mińsku na ul. Tartacznej róg Stanisławowskiej - o tu http://www.opony-robhan.pl/
Mają przystawkę do wyważania kół na komputerze (wiem, bo w lipcu sprawdzałem wyważenie przodu - 20,- zł) i oczywiście sprzęt do wymiany opon. Czy zrobią to razem ze zdjęciem kół z motocykla to nie wiem - musisz sam zapytać. |
_________________ pozdrawiam - jacecek |
|
|
|
|
Wujo
Piotrek
Motocykl: Honda Shadow VT 750 C2 rok 2001
Dołączył: 20 Maj 2013 Posty: 169 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2016-02-06, 15:11
|
|
|
jacecek dzięki za info |
|
|
|
|
tensam
Motocykl: Honda Shadow VT600
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 290 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2016-02-07, 16:47
|
|
|
Teraz to sie trochę zakłopotałem...
Wymienić dętkę czy nie xD
Wiem że poprzedni właściciel nie wymieniał tylnej dętki a miał motocykl od 2011r... Nie wiem kiedy jeszcze wcześniejszy właściciel wymieniał :P
Ale w sumie od października ani razu go nie musiałem dopompować... |
|
|
|
|
Łysy
Motocykl: Honda Shadow VT 1100 ACE / BMW K1200 GT
Wiek: 53 Dołączył: 27 Lis 2013 Posty: 2041 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2016-02-16, 13:01
|
|
|
Ja również polecam http://motogumy.pl/ - właściciel motocyklista |
_________________ Bądźcie pozdrowieni wszyscy kochający Shadowki i Bunię
MOJA HANUŚKA |
|
|
|
|
bartez06
bartez
Motocykl: shadow VT750 DC Spirit
Wiek: 54 Dołączył: 15 Mar 2016 Posty: 10 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2016-03-17, 08:53
|
|
|
Witam, mam pytanie w temacie wymiany opon. Jesli nie w tym miejscu, to przepraszam ale jeszcze nie ogarniam całego forum. Mianowicie czy mozna załóżyć opony o róznym bieżniku na koło przednie i tylne? Np. na przód METZELER TOURANCE NEXT 11o/80/19 a na tył METZELER ME880 MARATHON 160/80/15 ?? Nie mogę znależć takich samych opon na allegro, bo albo są z róznych lat produkcji ( chciałbym aby obie były z 2015) albo nie ma rozmiaru. Jesli to banalne pytanie to sorki jeszcze raz. Pamietam, że w mojej cz przed laty były całkiem różne bieżniki w oponach :) |
|
|
|
|
bartez06
bartez
Motocykl: shadow VT750 DC Spirit
Wiek: 54 Dołączył: 15 Mar 2016 Posty: 10 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2016-03-17, 08:56
|
|
|
Aha, jeszcze jedno pytanie _ czy ww. opony to wogóle są dętkowe ?? Bo takie musze zapodać hani ? |
|
|
|
|
wyvern
Motocykl: GL1800 GoldWing
Wiek: 48 Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 1751 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 2016-03-17, 09:14
|
|
|
Raczej nie ma takich. Zakładasz tubeless i do tego dętka. Działą. W 600 tak miałem.
Można zakładać dwa różne bieżniki, nawet dwóch rożnych producentów opon ale to kiepsko wygląda ;) |
_________________ -=< wyvern >=-
Dziewczyny - Nurek może głębiej |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9492 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2016-03-17, 12:16
|
|
|
bartez06 napisał/a: | Bo takie musze zapodać hani ? |
Nie musisz. Jeżeli koła masz szprychowane to spokojnie możesz zakładać opony bezdętkowe i do tego dętkę.
Odwrotnie, to już raczej nie, jak ma być opona bezdętkowa, to dętkowej nie zakładamy. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
MiSzcz
Michał
Motocykl: VT750 CS RC50 ABS 2011r.
Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2013 Posty: 319 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-03-17, 17:38
|
|
|
wyvern napisał/a: |
Można zakładać dwa różne bieżniki, nawet dwóch rożnych producentów opon ale to kiepsko wygląda ;) |
Wygląd,to sprawa raczej mało istotna w porównaniu z bezpieczeństwem jazdy po mokrej nawierzchni... Bo na suchym asfalcie raczej nie będzie problemu,ale na mokrym może już się zacząć cyrk. Przód na mokrym ściśle współpracuje z tyłem i jeśli to będą dwa różne profile,to przód zamiast pomagać tyłowi może mu dodatkowo " narzucać" więcej wody przez co tył może stracić trakcję i nieszczęście murowane... |
|
|
|
|
|