kilka podstawowych pytan |
Autor |
Wiadomość |
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2008-08-26, 22:48
|
|
|
Zgadza się. Jego poziom sprawdzasz gdy moto jest w pionie, niewkręcając bagnetu.
Jedynie przekładnie w tylnym kole smaruje inny olej. |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
chopers [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-08-26, 23:31
|
|
|
olej rozumiem sie uzupelnia przez otwor gdzie wkrecony jest bagnet??? ile litrow oleju powinno sie wlac przy oczywiscie nowym filtrze???? |
|
|
|
|
Divastion
Dawid
Motocykl: GS 11
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 1239 Skąd: Jeżowe
|
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9488 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2008-08-27, 09:49
|
|
|
chopers napisał/a: | olej rozumiem sie uzupelnia przez otwor gdzie wkrecony jest bagnet??? ile litrow oleju powinno sie wlac przy oczywiscie nowym filtrze???? |
Tak dokładnie, uzupełnia się przez ten otwór z bagnetem.
Przy wymianie zalej 3 litry, powinno być OK.
Po wymianie uruchom silnik, zagrzej, wyłącz, poczekaj aż olej spłynie do miski, sprawdź poziom i w razie potrzeby uzupełnij.
Ale z mojego doświadczenia wiem, że nie będzie potrzeby uzupełniania. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
chopers [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-06, 20:55
|
|
|
witam
mam kolejny problem, ktorego z pewnoscia nie doszukam sie w serwisówce, a mianowicie: kiedy silnik jest goracy i dam mu na jalowym praktycznie pelen gaz i wkreci sie w obroty prawie maxymalne to po odpuszczeniu silnik automatycznie gasnie i zeby go ponownie odpalic trzeba krecic jakies 15-20 sekund. mam takie wrazenie jakby mu paliwa braklo i musi sobie napompowac. co to moze byc????????????? |
|
|
|
|
Divastion
Dawid
Motocykl: GS 11
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 1239 Skąd: Jeżowe
|
Wysłany: 2008-09-07, 08:37
|
|
|
Dobrze kombinujesz.... sprawdź jeszcze czy na zimnym ma tak samo, jeżeli tak to odpal motor, i przyłóż rękę do pompy paliwa, jeżeli wraz z dodawaniem gazu, wzrośnie też częstotliwość z jaką 'stuka' pompa, tzn. że z nią prawdopodobnie jest okej... potem idź dalej... trzeba będzie sprawdzić gaźniki... |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o
Come on! |
|
|
|
|
chopers [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-10, 23:42
|
|
|
witam ponownie
mam dosc banalne pytanie ale ciekawi mnie jedna rzecz: jakie macie obroty silnika na 6 biegu przy prędkości 80 km/h i 100km/h ?? |
|
|
|
|
GrimDrakk
Motocykl: VT 700 C 84
Wiek: 38 Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 375 Skąd: Burzec
|
Wysłany: 2008-10-11, 08:51
|
|
|
przy 100 z tego co pamiętam to równo 3500, a przy 80 trochę mniej coś chyba ok. 3000, ale rzadko jeżdżę na 6 80km/h... |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2008-10-12, 08:49
|
|
|
chopers napisał/a: | witam
mam kolejny problem, ktorego z pewnoscia nie doszukam sie w serwisówce, a mianowicie: kiedy silnik jest goracy i dam mu na jalowym praktycznie pelen gaz i wkreci sie w obroty prawie maxymalne to po odpuszczeniu silnik automatycznie gasnie i zeby go ponownie odpalic trzeba krecic jakies 15-20 sekund. mam takie wrazenie jakby mu paliwa braklo i musi sobie napompowac. co to moze byc????????????? |
Może być to wina ubogiej mieszanki biegu jałowego.
Miałęm podobnie przy zabawie z wydechem. Podkręciłem mieszankę i jest ok. |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
chopers [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-18, 20:20
|
|
|
co do tych obrotow. ja mam przy 80 km/h równo 3000 obr a przy 100 km/h jakies 3900-4000 obr. czy to jest prawidlowo czy bledy we wskazaniach obrotomierza lub predkosciomierza??? |
|
|
|
|
Divastion
Dawid
Motocykl: GS 11
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 1239 Skąd: Jeżowe
|
|
|
|
|
AJK
Klucznik-Andrzej
Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 67 Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 4666 Skąd: Wrocław-Rancho AJK
|
Wysłany: 2008-10-19, 00:07
|
|
|
|
|
|
|
|
chopers [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-21, 18:02
|
|
|
chodzi mi tylko o szósty bieg. mam kolejne pytanie: do czego służy 'temperature sensor' - tak jest napisane w serwisówce, który znajduje się pod termostatem a do czego czujnik na dole chłodnicy?????? |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9488 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2008-11-21, 18:05
|
|
|
Temperature sensor, podaje sygnał do wysterowania wskaźnika temperatury, który jest na dole obrotomierza , a czujnik na dole chłodnicy załącza wentylator. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
|