/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
kilka podstawowych pytan
Autor Wiadomość
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2008-08-26, 22:48   

Zgadza się. Jego poziom sprawdzasz gdy moto jest w pionie, niewkręcając bagnetu.

Jedynie przekładnie w tylnym kole smaruje inny olej.
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
chopers
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-26, 23:31   

olej rozumiem sie uzupelnia przez otwor gdzie wkrecony jest bagnet??? ile litrow oleju powinno sie wlac przy oczywiscie nowym filtrze????
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2008-08-27, 08:08   

koniecznie musisz zaglądnąć w serwisówkę, ona odpowie Ci na większość nurtujących Cię pytań... sprawdź TU
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9488
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-08-27, 09:49   

chopers napisał/a:
olej rozumiem sie uzupelnia przez otwor gdzie wkrecony jest bagnet??? ile litrow oleju powinno sie wlac przy oczywiscie nowym filtrze????




Tak dokładnie, uzupełnia się przez ten otwór z bagnetem. :lol:

Przy wymianie zalej 3 litry, powinno być OK.

Po wymianie uruchom silnik, zagrzej, wyłącz, poczekaj aż olej spłynie do miski, sprawdź poziom i w razie potrzeby uzupełnij. :lol: :lol:

Ale z mojego doświadczenia wiem, że nie będzie potrzeby uzupełniania. :lol: :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
chopers
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-06, 20:55   

witam

mam kolejny problem, ktorego z pewnoscia nie doszukam sie w serwisówce, a mianowicie: kiedy silnik jest goracy i dam mu na jalowym praktycznie pelen gaz i wkreci sie w obroty prawie maxymalne to po odpuszczeniu silnik automatycznie gasnie i zeby go ponownie odpalic trzeba krecic jakies 15-20 sekund. mam takie wrazenie jakby mu paliwa braklo i musi sobie napompowac. co to moze byc?????????????
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2008-09-07, 08:37   

Dobrze kombinujesz.... sprawdź jeszcze czy na zimnym ma tak samo, jeżeli tak to odpal motor, i przyłóż rękę do pompy paliwa, jeżeli wraz z dodawaniem gazu, wzrośnie też częstotliwość z jaką 'stuka' pompa, tzn. że z nią prawdopodobnie jest okej... potem idź dalej... trzeba będzie sprawdzić gaźniki...
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
chopers
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-10, 23:42   

witam ponownie



mam dosc banalne pytanie ale ciekawi mnie jedna rzecz: jakie macie obroty silnika na 6 biegu przy prędkości 80 km/h i 100km/h ??
 
 
GrimDrakk 


Motocykl: VT 700 C 84
Wiek: 38
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 375
Skąd: Burzec
Wysłany: 2008-10-11, 08:51   

przy 100 z tego co pamiętam to równo 3500, a przy 80 trochę mniej coś chyba ok. 3000, ale rzadko jeżdżę na 6 80km/h...
 
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2008-10-12, 08:49   

chopers napisał/a:
witam

mam kolejny problem, ktorego z pewnoscia nie doszukam sie w serwisówce, a mianowicie: kiedy silnik jest goracy i dam mu na jalowym praktycznie pelen gaz i wkreci sie w obroty prawie maxymalne to po odpuszczeniu silnik automatycznie gasnie i zeby go ponownie odpalic trzeba krecic jakies 15-20 sekund. mam takie wrazenie jakby mu paliwa braklo i musi sobie napompowac. co to moze byc?????????????




Może być to wina ubogiej mieszanki biegu jałowego.

Miałęm podobnie przy zabawie z wydechem. Podkręciłem mieszankę i jest ok.
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
chopers
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-18, 20:20   

co do tych obrotow. ja mam przy 80 km/h równo 3000 obr a przy 100 km/h jakies 3900-4000 obr. czy to jest prawidlowo czy bledy we wskazaniach obrotomierza lub predkosciomierza???
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2008-10-18, 20:28   

zależy który bieg masz wbity przy tej prędkości :mrgreen:
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 67
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2008-10-19, 00:07   

:lol:
 
 
 
chopers
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-21, 18:02   

chodzi mi tylko o szósty bieg. mam kolejne pytanie: do czego służy 'temperature sensor' - tak jest napisane w serwisówce, który znajduje się pod termostatem a do czego czujnik na dole chłodnicy??????
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9488
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-11-21, 18:05   

Temperature sensor, podaje sygnał do wysterowania wskaźnika temperatury, który jest na dole obrotomierza :-D , a czujnik na dole chłodnicy załącza wentylator. :-D
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM