Odswiezenie silnika VT1100C - co kupic
Odpowiedz do tematu

: Odswiezenie silnika VT1100C - co kupic
W czasie zimy mam zamiar rozebrac, w miare mozliwosci, moto na czesci pierwsze, wymienic elektryke na nowa, bo w moim 20-latku sa sparciale przewody oraz wymienic lancuszki rozrzadu, aby miec spokoj na kolejne +/- 50K km.



Pytanie brzmi: co musze kupic do wymiany lancuszkow rozrzadu?

Ze 2 lancuchy to wiem, do tego oba kola zebate jak w puszkach?

Na stronie znalazlem dwa rozne typy kompletow uszczelek, zestaw A (100$) i zestaw B (50$) - ktory nalezy wziac?

Czy cos jeszcze (poza bateria, ktora mi juz padla) musze jeszce kupic "na zas"?



Mam dobry kontakt w USa i stamtad bede sciagal wszystkie czesci, przyjada w kontenerze w jednym ze sciaganych aut, wiec dosc oplacalny deal.

Czy jest jakis szczegolny sklep w USA, w ktorym najlepiej sie zaopatrywac?

"trzeba się tylko dobrze napędzić..." @by Radosław
: Re: Odswiezenie silnika VT1100C - co kupic
saretar napisał/a:
W czasie zimy mam zamiar rozebrac, w miare mozliwosci, moto na czesci pierwsze, wymienic elektryke na nowa, bo w moim 20-latku sa sparciale przewody oraz wymienic lancuszki rozrzadu, aby miec spokoj na kolejne +/- 50K km.



Pytanie brzmi: co musze kupic do wymiany lancuszkow rozrzadu?

Ze 2 lancuchy to wiem, do tego oba kola zebate jak w puszkach?

Na stronie znalazlem dwa rozne typy kompletow uszczelek, zestaw A (100$) i zestaw B (50$) - ktory nalezy wziac?

Czy cos jeszcze (poza bateria, ktora mi juz padla) musze jeszce kupic "na zas"?



Mam dobry kontakt w USa i stamtad bede sciagal wszystkie czesci, przyjada w kontenerze w jednym ze sciaganych aut, wiec dosc oplacalny deal.

Czy jest jakis szczegolny sklep w USA, w ktorym najlepiej sie zaopatrywac?


Łańcuszki i zapinki do łańcuszków, zębatek nie wymieniasz (no chyba, że zwalone, ale o to to raczej trudno). Uszczelki - zorientuj się czy zestaw za 50 ma naprawdę wszystko - uszczelki dekli, głowicy, pokryw zaworowych, uszczelniacze zaworów, oringi układu chłodzenia, smarowania, uszczelniacze śrub pokryw (jeśli takie masz), uszczelniacze i oringi pompy wody i termostatu. Jeśli tak to można brać tańszy. Ja bym sprawdził - przed zamówieniem - stan napinaczy łańcuszków rozrządu - może napinacze trzeba by wymienić też. Jeśli będziesz rozbierał to warto również ocenić stan zaworów i dźwigienek zaworowych. Ale do samej wymiany łańcuszków potrzebujesz łańcuszków i kompletu uszczelek.

Masz możliwość zamówić coś do innego modelu 1100? Bo ja bym się chętnie podłączył z kilkoma częściami - trójkę muszę zrobić :-)

:
Jeśli do tego manewru będziesz zdejmował głowicę, to oczywiście głowice idą do planowania, wtedy też oceń stan gniazd zaworowych oraz przylgni zaworów, ewentualnie wymień zawory i przefrezuj gniazda zaworowe, później docieranie zaworów i wymiana uszczelniaczy zaworowych, i jeśli klawiaturę masz w porządku.. to głowice masz z głowy, zmierz też oczywiście luz w układzie tłok cylinder, wymień trzpienie tłokowe, ewentualnie pierścienie na odpowiednia sekcję. O inne szczegóły pytaj Shadoka on ten silnik zna na pewno dużo lepiej :)

Jadę jadę na motorze...
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group