orientuje się ktoś jakie są oznaczenia dysz do gaźników VT600? wiem że Mikuni ale jest kilka modeli, chciałbym zamówić rozmiar większe pod stożkowe filtry i pusty wydech (na razie brak floty na jet kit)
W LARSSONIE jest kilka:
http://www.larsson.pl/index.php?c=od&t=dysza
Odpowiedz do tematu
: Dysze gażników
:
Ja też. Na puste wydechy mam teraz 117,5 , ale założę 120 i zobaczę co to zmieni.
:
ok, a dysze wolnych obrotów też zmienialiście ?
:
rzeczywiście keihin :) nadal jednak nurtuje mnie dlaczego zmieniacie tylko dyszę główną, w jet-kitach np. dyno, są też dysze wolnych no i system do podniesienia iglicy,
ja miałem w planach wymienić obie dysze i podnieść iglicę na podkładce co myślicie?
ja miałem w planach wymienić obie dysze i podnieść iglicę na podkładce co myślicie?
:
ja dopiero mam przed soba ta zabawe, wlasnie zamowilem dysze i stozki, iglice tez mam zamiar na podkladce podniesc, dyszy wolnych nigdzie nie znalazlem, no i jeszcze wypadaloby rozwiercic otworek jak przy dynojetach
:
Weź tylko podkładki miedziane albo z inoxu bo zwykłe z ocynku mogą korodować. Jak masz stożkowy filtr to rozmiar większe to mało. Ja bym brał 2 albo i 3 rozmiary większe Weź parę i zobacz. Przy stożku raczej powinieneś wymienić dysze wolnych na rozmiar większą bo na 5 biegu przy przyspieszaniu np z 50-60 km/h przy maksymalnym otwarciu może walić w gaźnik.
:
w sumie pomijajac, ze 5tego biegu sie chyba w 600tkach nie mamy co bac:p to jak ma sie dysza wolnych obrotow do jazdy na najwyzszym biegu? :D
:
marselus09, to zależy od rocznika są takie, które mają 4, i są takie które mają 5 biegów.
:
no właśnie, orientuje się ktoś w jakich rocznikach są piątki a w jakich czwórki
:
Roczniki od 1988 do 1994-95 miały 4 biegi, a od '95 doszedł jeden i jest już 5.
:
Zależy od otwarcia przepustnicy na każdym biegu( a dokładnie od podniesienia się iglicy). Przy zamkniętej czyli na jałowych obrotach pracuje prawie tylko dysza wolnych obrotów. przy maksymalnym otwarciu pracuje praktycznie tylko dysza główna. Miedzy maksymalnym otwarciem i zamknięciem jest stan przejściowy. Wiec w BARDZO dużym uproszczeniu przy połowie otwarcia pracują obie.
I nie zależy to od biegu.
marselus09 napisał/a: |
w sumie pomijajac, ze 5tego biegu sie chyba w 600tkach nie mamy co bac:p to jak ma sie dysza wolnych obrotow do jazdy na najwyzszym biegu? :D |
Zależy od otwarcia przepustnicy na każdym biegu( a dokładnie od podniesienia się iglicy). Przy zamkniętej czyli na jałowych obrotach pracuje prawie tylko dysza wolnych obrotów. przy maksymalnym otwarciu pracuje praktycznie tylko dysza główna. Miedzy maksymalnym otwarciem i zamknięciem jest stan przejściowy. Wiec w BARDZO dużym uproszczeniu przy połowie otwarcia pracują obie.
I nie zależy to od biegu.
:
to wychodzi na to że u mnie jest coś pokombinowane bo według dowodu rejestracyjnego moto rocznik 2006 w mam tylko 4 biegi oj człowiek całe życie czegoś się uczy
Matrix napisał/a: |
Roczniki od 1988 do 1994-95 miały 4 biegi, a od '95 doszedł jeden i jest już 5. |
to wychodzi na to że u mnie jest coś pokombinowane bo według dowodu rejestracyjnego moto rocznik 2006 w mam tylko 4 biegi oj człowiek całe życie czegoś się uczy
:
Odpowiedz do tematu
W dowodzie masz wpisaną datę pierwszej rejestracji