/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
wolne obroty
Autor Wiadomość
japans
[Usunięty]

  Wysłany: 2008-10-08, 20:56   wolne obroty

Witam :-) Mam otóż takie pytanko , gdy nie mam fajki na świecy na wolnych obrotach gaśnie . W sumie powinien chodzić gdyż tylko na jednej nie chodzi , reszta ok. prawy przedni cylinder . Poza tym mam wszystkie nowe świece. Co by to mogło być ??? Proszę o jakieś oświecenie.
 
 
partycja 


Motocykl: VT 600 C 97
Wiek: 40
Dołączyła: 05 Lip 2007
Posty: 389
Skąd: Otwock - Warszawa
Wysłany: 2008-10-08, 21:04   

Czy to tylko jedna fajka (świeca) czy na obydwu jest to samo?

Czy podczas jazdy odczuwasz jakikolwiek brak mocy? Czy silnik chodzi równo?

Oczywiście iskra jest na wszystkich 4 świecach?

I czy gaśnie Ci po zdjęciu fajki zaraz po odpaleniu czy jak już silnik jest rozgrzany?
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-10-08, 21:21   Re: wolne obroty

japans napisał/a:
Witam :-) Mam otóż takie pytanko , gdy nie mam fajki na świecy na wolnych obrotach gaśnie . W sumie powinien chodzić gdyż tylko na jednej nie chodzi , reszta ok. prawy przedni cylinder .




A na lewym przednim cylindrze jest Ok ? :lol:
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 43
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2008-10-09, 16:51   

Honda będzie chodzić na min. 3 świecach lub jednym cylindrze.

jeśli zdejmiesz tylko jedną fajkę to będzie działać

jeśli zdejmiesz obie fajki z jednego cylindra to też pochodzi

ale jeśli zdejmiesz po jednej fajce na gar to będzie gasła.

jak zdejmiesz trzy fajki to nie będzie działać.
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
japans
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-09, 21:50   

To znaczy się gaśnie tylko po ściągnięciu jednej fajki tej na prawym przednim cylindrze . Niezależnie czy na zimym silniku czy na rozgrzanym silniku . I to tylko na wolnych obrotach bo jak trzymam więcej gazu to chodzi. Bo pozostała reszta działa po ściągnięciu fajek, oczywiście po jednaj na raz. Właśnie tylko ta jedna świeca :cry: , a świece są nowe. Silnik raczej pracuje równo ,no może nie tak idealnie . A jeszcze jedno to najgorsze że kiedy redukuję w dół np. przed skrzyżowaniem (strzela to może normalne) ale kiedy dodaję gazu żeby uciec ze skrzyżowania to go muli tak jakby ciągną na jednum baniaku dopiero po chwili dostaje mocy, dziwne może to sprawa dopływu paliwa :-/
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-10-10, 09:32   

japans napisał/a:
To znaczy się gaśnie tylko po ściągnięciu jednej fajki tej na prawym przednim cylindrze . Niezależnie czy na zimym silniku czy na rozgrzanym silniku . I to tylko na wolnych obrotach bo jak trzymam więcej gazu to chodzi. Bo pozostała reszta działa po ściągnięciu fajek, oczywiście po jednaj na raz. Właśnie tylko ta jedna świeca :cry: , a świece są nowe. Silnik raczej pracuje równo ,no może nie tak idealnie . A jeszcze jedno to najgorsze że kiedy redukuję w dół np. przed skrzyżowaniem (strzela to może normalne) ale kiedy dodaję gazu żeby uciec ze skrzyżowania to go muli tak jakby ciągną na jednum baniaku dopiero po chwili dostaje mocy, dziwne może to sprawa dopływu paliwa :-/


A fajki i przewody wymieniałeś? Może masz gdzieś przebicie, albo walnięty przewód zapłonowy?
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 43
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2008-10-10, 17:50   

to strzelanie i brak mocy w dolnych obrotach to wina ubogiej mieszanki - wyregulować śrubą składu mieszanki jałowych obrotów.

A co do świec sprawdź czy jest iskra na tej świecy i oporność cewki bo nawet jak jest iskra to na dużym ciśnieniu 9podczas kompresji) może jej nie być
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
Dziki 
Adam


Motocykl: VT 1100 C2 Sabre'04
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 445
Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-10-16, 18:23   

Cytat:
to strzelanie i brak mocy w dolnych obrotach to wina ubogiej mieszanki - wyregulować śrubą składu mieszanki jałowych obrotów


to ciekawe co piszecie byc moze mam za uboga mieszanke u siebie

przy hamowaniu silnikiem zawsze mi strzela a raczej pyka z wydechu

na zimnym silniku przy dodaniu gazu mam lekkie dlawienie

zauwazylem tez 2 dziurki w wydechach od strony kola wywiercone wiertlem 6, nie wiem co autor mial na mysli to robiac ale trudno

wprawdzie kolor swiec jest ok ale chyba bede musial sie tym zainteresowac

wkrece sobie leciutko te srubke i zobaczymy



jeszcze pytanko czy bezpieczne jest sciaganie fajki na pracujacym silniku?

chodzi mi o to czy cewka ma zabezpieczenie przed spaleniem bo zabranie cewce mozliwosci rozladowania na swiecy powoduje przeskok iskry wewnatrz i spalenie uzwojenia
 
 
Blues 
Tug Riders


Motocykl: VT 750 C2 00
Wiek: 53
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 84
Skąd: Hamburg
Wysłany: 2008-10-17, 09:19   

japans napisał/a:
To znaczy się gaśnie tylko po ściągnięciu jednej fajki tej na prawym przednim cylindrze . Niezależnie czy na zimym silniku czy na rozgrzanym silniku . I to tylko na wolnych obrotach bo jak trzymam więcej gazu to chodzi. Bo pozostała reszta działa po ściągnięciu fajek, oczywiście po jednaj na raz. Właśnie tylko ta jedna świeca :cry: , a świece są nowe. Silnik raczej pracuje równo ,no może nie tak idealnie . A jeszcze jedno to najgorsze że kiedy redukuję w dół np. przed skrzyżowaniem (strzela to może normalne) ale kiedy dodaję gazu żeby uciec ze skrzyżowania to go muli tak jakby ciągną na jednum baniaku dopiero po chwili dostaje mocy, dziwne może to sprawa dopływu paliwa :-/




A któą fajkę zdejmowałeś ? Przednią? To teraz spróbuj z drugą. Wówczas będziesz wiedział więcej.

Tzn. jeżeli na drugiej świecy wszystko bedzie ok. to może oznaczać że pierwsza, chociaż jest nowa to jednak niestety uszkodzona - to zdarza się czasami.

Druga możliwość to uszkodzony przewód wysokiego napięcia na tej właśnie świecy.

Sprawdż też przy okazji czy po założeniu innego przewodu wysokiego napięcia też gaśnie.

Jeżeli to nic nie da, to trzeba będzie myśleć dalej.
_________________
Jeżdżę wyłącznie w bluesowym tempie...
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-10-17, 10:57   

Cewki nie mają zabezpieczenia, zdejmowanie fajki zawsze może skończyć się źle, chodzi o to żeby nie robić tego długo, krótkotrwałe testy raczej nie ubiją cewek, chyba że i tak już nadszedł ich czas
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
japans
[Usunięty]

  Wysłany: 2008-10-29, 22:33   

I znowu temat jak w temacie BRAK WOLNYCH OBROTÓW , a było to tak po przejechaniu około 15 km.temperatura jak trzeba, na skrzyżowaniu ustąpiłem pierszeństwa i zgasł mi motocykl zapaliłem i dalej zgasł zapaliłem i na gazie uciekłem ze skrzyżowania. Dalej za skrzyżowaniem przystanąłem na poboczu palę a on nie pali brak wolnych obrotów. podkręciłem na regulacji wyższe obroty i do domciu. Przy zmianie biegów wyglądało to jak bym miał skrzynie automatyczną :-/ niejsza oto. O co chodzi ,czy może dzień wcześniej myjąc moto zabardzo go zlałem, wcześniej miałem podobny problem ale na krótszym odcinku ale później już było OK .

Paliwowe sprawy niby oK , nowe świece, i gdzie może być przyczyna :?: Bracia i Siostry oświećcie mnie :idea: Czekam na podpowiedzi ,bo jazda bez wolych obrotów to nie jazda.POZDRAWIAM...
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-10-30, 07:28   

Przede wszystkim to czy każda świeca daje iskrę? możesz też sprawdzić zdejmując na krótko po kolei po jednej fajce ze świecy czy jej zdjęcie robi jakąś różnicę.
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 67
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2008-10-30, 15:27   

To tak wygląda jakby była zapchana dysza wolnych obrotów :roll: ...jesli takowa istnieje w tym gażniku :shock:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM