Witajcie!
Śrubokręt do regulacji gaźników to najbardziej wkurzajaca sprawa tego motocyklu, kiedy wiekszosc ma śruby regulacyjne w łatwo dostępnych miejscach, nasze, są schowane, pod pionem do ziemi i zasłonięte rurkami i filtrem paliwa. Brawa na stojąco dla Hondy.
No ale nie płaczemy. Po wyczyszczeniu gaźników, chodzą tak, że płacze przy każdym odpaleniu. I teraz pytanie.
Skąd dorwaliście taki śrubokręt? Jak zrobiliście ten śrubokręt.
Prosze o szybką odpowiedz.
Odpowiedz do tematu
: Śrubsztyk do gaźników.
:
ja bym ci na starcie polecił przejść się do jakiegoś sklepu z narzędziami - teraz jest wszelaki wybór narzędzi - nawet na sztuki dostępnych - coś powinieneś podebrać.
Maruda od urodzenia
:
Miałem podobny problem w Gienku. Jedyną sensowną metodą było wepchanie tam paluchów z bitem bo na żaden śrubokręt nie było tam miejsca.
NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
marlboro niestety nie ma :D ot tak fajnie, a sklepy specjalistyczne tutaj niezłe są.
Xexepan Palcy tam nie wcisne bo wyciągne grzanki hahaha. Troche za ciepło tam by grzebać.
Xexepan Palcy tam nie wcisne bo wyciągne grzanki hahaha. Troche za ciepło tam by grzebać.
:
Co Ty właściwie chcesz regulować?
:
Zsynchronizować gaźniki musze. ładną mieszaneczkę paliwowo powietrzna wiesz. Idle fuel/air mixture. W tej chwili zapomniałem profesjonalnej nazwy po polsku
:
Do tego som potrzebne wakuometry, dwa chyba nawet.
I don't drive Fast...
I fly low ;D
I fly low ;D
:
i między innymi taki śrubokręt wygięty 90 stopni ;)
MadJiitensha:
sam nie szukałem jeszcze tej śruby... widziałem tylko w serwisówce narządź.
może kupić prostą przedłużkę i próbować wygiąć na ciepło? jeśli nie da się znaleźć tego wichajstra... albo coś pospawać.
a może na sześciokątną końcówkę (tego bit'a) możesz klucz płaski wcisnąć?
Wojti napisał/a: |
Do tego som potrzebne wakuometry, dwa chyba nawet. |
i między innymi taki śrubokręt wygięty 90 stopni ;)
MadJiitensha:
sam nie szukałem jeszcze tej śruby... widziałem tylko w serwisówce narządź.
może kupić prostą przedłużkę i próbować wygiąć na ciepło? jeśli nie da się znaleźć tego wichajstra... albo coś pospawać.
a może na sześciokątną końcówkę (tego bit'a) możesz klucz płaski wcisnąć?
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Złap bita małą żabką i już masz klucz wygięty 90 stopni.
NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
Jak zdejmiesz zbiornik, przekręcisz trochę manetkę gazu to wkręt regulacyjny masz dostępny od góry. Uruchamiasz moto z podłączonymi wakumetrami, zapamiętujesz ile który pokazuje, gasisz moto, i przekręcając manetkę udostępnisz sobie wkręta. Kręcisz w lewo lub prawo. Uruchamiasz moto i patrzysz czy różnica jest większa czy mniejsza. Jak mniejsza to gasisz i kręcisz dalej tę samą stronę a jak się zwiększyła to w przeciwną. Znów uruchamiasz i sprawdzasz. I tak aż wskazania Ci się wyrównają. I wystarczy Ci do tego zwykły średniej długości wkrętak.
[ Dodano: 2015-03-26, 12:24 ]
Oczywiście musisz zapewnić dopływ paliwa z jakiegoś prowizorycznego zbiorniczka.
[ Dodano: 2015-03-26, 12:24 ]
Oczywiście musisz zapewnić dopływ paliwa z jakiegoś prowizorycznego zbiorniczka.
:
Krzychoo my tutaj o 125 mowimy :D.
a ta śruba jest tutaj.
Ale zapytałem na innym forum
No i jak przestanie padać zaczynam działać :D.
Uwierzcie bardzo ciezko dostać się do tej śruby, zwłaszcza Tylniego cylindra.
a ta śruba jest tutaj.
Ale zapytałem na innym forum
Cytat: |
Weź kawałek drutu 3-4 mm, sklep i oszlifuj końcówkę, zagnij kombinerkami i utnij zbędną część. Gotowe. Kilka razy tak robiłem - zdaje egzamin. Mam nawet taki wkrętak-pokrętak do synchronizacji gaźników zrobiony z drutu sposobem wyżej opisanym. 5 czy 6 rok się sprawdza |
No i jak przestanie padać zaczynam działać :D.
Uwierzcie bardzo ciezko dostać się do tej śruby, zwłaszcza Tylniego cylindra.
:
A może przedłużka typu "gęsia szyjka" załatwi sprawę ?
Silnik, dwa koła i mina wesoła
:
No tak, przepis dotyczy mojego gaźnika. Myślałem że w 125 jest podobnie
:
Czytam, czytam, i tak prawdę mówiąc nie wiem co chcecie regulować. Skład mieszanki, czy synchro gaźników? Skład mieszanki reguluje się oddzielnymi śrubami dla każdego gaźnika, a synchro robi się 1 śrubą znajdującą się pomiędzy gaźnikami. W większości motocykli dostęp do niej nie jest łatwy, przeważnie trzeba zdejmować zbiornik paliwa.
Odpowiedz do tematu
MadJiitensha napisał/a: |
Uwierzcie bardzo ciezko dostać się do tej śruby, zwłaszcza Tylniego cylindra. |
Czytam, czytam, i tak prawdę mówiąc nie wiem co chcecie regulować. Skład mieszanki, czy synchro gaźników? Skład mieszanki reguluje się oddzielnymi śrubami dla każdego gaźnika, a synchro robi się 1 śrubą znajdującą się pomiędzy gaźnikami. W większości motocykli dostęp do niej nie jest łatwy, przeważnie trzeba zdejmować zbiornik paliwa.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85