Zakup 125
Odpowiedz do tematu

: Zakup 125
Witam,

Tematów takich niezbyt wiele, niemniej wiem, że na każdym forum są drażniące.

Pomimo wszystko zakładam własny, żeby innym nie robić bałaganu. Ale do rzeczy.

Od pewnego czasu rozglądam się za 125, jakoś Shadow mi najbardziej wizualnie pasuje. Moto będzie tylko do jazdy po mieście, z racji ciągłego niedoczasu, raczej niewielkie roczne przebiegi. Większej maszyny raczej nie planuję chyba, że coś mi strzeli, ale wtedy druga połówka skutecznie raczej pomysł wybije mi z głowy.

Ceny 125 poszybowały w górę niemiłosiernie, zgapiłem się w zeszłym roku, frycowe trzeba płacić. W oko wpadły mi dwie sztuki, jeśli mógłbym prosić Was, bardziej doświadczonych, o zerknięcie...

Pierwsza, dobra o tyle, że mogę podjechać i obejrzeć, ale co ślepemu po oczach, jak nie będzie wiedział gdzie patrzeć.

http://otomoto.pl/honda-v...e-M4263554.html

Druga, od samego wiszenia i ilości wyświetleń wydaje się trefna...Tu z obejrzeniem gorzej, jeśli kupiłbym to tylko z transportem pod dom.

http://www.autotrader.pl/...oclaw/129205282

Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrówka.

:
Kolego wpadnij najpierw do powitalni.

-=< wyvern >=-

Dziewczyny - Nurek może głębiej ;-)
:
wyvern napisał/a:
Kolego wpadnij najpierw do powitalni.


Wpadłem zanim napisałem ten temat ;-) :-P

:
Ze zdjęć, jakoś ten pierwszy do mnie przemawia ...

Na co patrzeć oglądając ?

Do silnika nie zajrzysz, więc na to co widać na zewnątrz.

Końcówki hamulca i sprzęgła - czy nie są obtarte, na wydech czy nie ma wgniotów, na końcówki podnóżków, lusterek, obrys lamp, błotników itp.

Wszelkie obtarcia mogą świadczyć o upadku maszyny.

Druga sprawa rdza - jak zadbana, to jej nie widać - co nie oznacza, że jej nie ma pod chromami - ale na to nie ma lekarstwa - większość tak ma.

Opony w jakim są stanie, czy płyny wymienione, w jakim stanie jest łańcuch itp.

Ja osobiście bez jazdy próbnej nie kupiłbym niczego co jeździ ...

Ostatnio zmieniony przez Duszeek 2015-03-23, 18:42, w całości zmieniany 1 raz
:
Na temat porady przy kupowaniu był na forum,trzeba szukać...

http://www.shadow.org.pl/...pic.php?t=14611

Ostatnio zmieniony przez Trom 2015-03-23, 18:41, w całości zmieniany 1 raz
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
Jeżeli nawet maszyna ma lekkie obtarcie po upadku to przecież nie dyskwalifikuje jej do potencjalnego zakupu ;-)

:
Oczywiście, ale to jest argument do zbicia ceny :chytrusek:

:
Duszeek napisał/a:
... to jest argument do zbicia ceny :chytrusek:


...ten drugi egzemplarz, to już chyba ma zbitą cenę - 2007 rok, 6800 PLN :mrgreen:

:
Ten drugi to pojawia się co chwilę tutaj. Albo ogłoszenie nieaktualne albo nie mogą go sprzedać. Ten zbiornik wygląda okropnie.

Co do pierwszego to ze zdjęć wydaje się ok, ale to zupełny golas.

Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
Mam rozumieć, że 6800 to zdecydowanie za niska cena i należy "okazję" odpuścić?

Nie znam rynku sprzed zmian w prawie dopuszczających jazdę na 125 na kat B, stąd trudno mi złapać poziom odniesienia. Teraz ceny mocno powariowały...

Nie oczekuję, rzecz jasna, prześwietlania motocykla na podstawie zdjęć, ale sprawne oczy są w stanie wyłapać nieseryjne wyposażenie, typu inny kierunkowskaz, co dla mnie, lajkonika, jest nie do wychwycenia.

Pozostałe rzeczy, typu wytarte klamki, gumki są jasne, ale tu też można się nadziać, bo handlarze są w stanie zrobić wiele, by odpicować złom.

[ Dodano: 2015-03-23, 19:48 ]
garnett napisał/a:
Ten drugi to pojawia się co chwilę tutaj. Albo ogłoszenie nieaktualne albo nie mogą go sprzedać. Ten zbiornik wygląda okropnie.

Co do pierwszego to ze zdjęć wydaje się ok, ale to zupełny golas.


O, i to już jakieś info, że należy mieć wzmożoną czujność. :thx:

:
Ja za swoją "gołą" przed boomem dałem 7100 zł ;-)

Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
Lepiej kupić golasa za 6800zł i kupić sobie sakwy nowe 400zł, do tego np. nowe oparcie plecaczka - 450zł, nówka szyba - 400zł. - to i tak taniej, niż ubrana za 12 000zł. z zadbanymi dodatkami, ale zawsze to już nie nówka i zdajemy się na gust poprzednika ... ale to moje zdanie - nie każdy musi się z nim zgodzić.

:
trom napisał/a:
Ja za swoją "gołą" przed boomem dałem 7100 zł ;-)


Czyli ok. 7 tys. to normalna cena za kilkunastoletnią sztukę. Zatem niespełna 7 za "prawie" nówkę może świadczyć raczej o truposzu zrobionym pod sprzedaż.

:
Ja również zdecydowalem się na golasa, którego sam z czasem będę sobie doposażał. Lepiej kupić uboższego i w dobrym stanie niż full za gruba kasę.
Ale jestem w miarę na czasie w cenach i tego typu moto, i aby znaleźć w miarę dobry goły egzemplarz musisz przeznaczyć 7.5-9tys zł.
Ogladalem kilka wyposażonych za ok.10tys i miały dużo gorszy stan niż golasy, oraz wyższy przebieg.

:
alarec napisał/a:
Ja również zdecydowalem się na golasa, którego sam z czasem będę sobie doposażał. Lepiej kupić uboższego i w dobrym stanie niż full za gruba kasę.
Ale jestem w miarę na czasie w cenach i tego typu moto, i aby znaleźć w miarę dobry goły egzemplarz musisz przeznaczyć 7.5-9tys zł.
Ogladalem kilka wyposażonych za ok.10tys i miały dużo gorszy stan niż golasy, oraz wyższy przebieg.


1. często gęsto jest wręcz odwrotnie - wyposażenie nie jest tanie i kupowanie oddzielnie go później potrafi przebić różnice w cenie moto i to znacznie. Takie anomalia tylko w 125 mogą być z wiadomych przyczyn.
2. przebieg moto to kwestie dyskusi - a raczej nie ma nawet co dyskutować w jego wiarygodność.

Maruda od urodzenia :omg:
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group