gabaryty 125 vs silniejsze wersje
Odpowiedz do tematu

_eddy
[Usunięty]
: gabaryty 125 vs silniejsze wersje
Hej wszystkim,
przymierzam się do kupna shadow 125. Jestem laikiem i będzie to mój pierwszy motor, dlatego chciałbym zacząć od niego.

Powiedzcie, bo dane z internetu mało mi mówią, czy gabarytowo 125 jest aż tak mniejsza od silniejszych wersji? Widziałem różnicę ok 100kg, skąd ona wynika?
Nie chciałbym wyglądać na niej jak na skuterze :)

:
1 Zapraszam do powitalni

2 zobacz sobie tutaj http://cycle-ergo.com/

Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
zielonyne
[Usunięty]
: Re: gabaryty 125 vs silniejsze wersje
_eddy napisał/a:
Hej wszystkim,
przymierzam się do kupna shadow 125. Jestem laikiem i będzie to mój pierwszy motor, dlatego chciałbym zacząć od niego.

Powiedzcie, bo dane z internetu mało mi mówią, czy gabarytowo 125 jest aż tak mniejsza od silniejszych wersji? Widziałem różnicę ok 100kg, skąd ona wynika?
Nie chciałbym wyglądać na niej jak na skuterze :)


No cześć kolego
raczej to największy chopperek w tej klasie :chytrusek:

i jest spory mimo pojemności 125

pozdrawiam

:
Popieram przedmówcę - najpierw przejdź przez powitalnię.
A po drugie: piszesz, że
Cytat:
będzie to mój pierwszy motor
ale wcześniej jeździłeś na motorynce/skuterze (TFU!)/motocyklu, czy Hanula będzie Twoim pierwszym i dziewiczym motocyklem?

Primum non nocere
:
Różnica w wadze wynika przede wszystkim z wielkości silnika a nie samej ramy. Silnik + osprzęt dla pojemności 1100 na pewno waży sporo więcej niż dla pojemności 125 ccm.

:
garnett napisał/a:

2 zobacz sobie tutaj http://cycle-ergo.com/


słabe to to chyba ;) posadziłem siebie na vt125 i wyglądam mam nadzieję inaczej ;)
trzeba będzie porównać z foto

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
MARQ napisał/a:
garnett napisał/a:

2 zobacz sobie tutaj http://cycle-ergo.com/


słabe to to chyba ;) posadziłem siebie na vt125 i wyglądam mam nadzieję inaczej ;)
trzeba będzie porównać z foto

No właśnie, posadziłem się na najwiekszym motocyklu i wygladam jak 20cm zwód u karła hahahaha. A na zdjeciach całkiem inaczej :D.

Vt125 To najcieższy i największy CRUISER w tej klasie, Parkowałem kiedyś przy litrowym szmelcu...jak im tam a custom harleyu, i różnica była niewielka, przeważnie dot. ona wielkości tylniego koła, i wielkości silnika i bum koniec.

Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber
:
MARQ napisał/a:


słabe to to chyba ;) posadziłem siebie na vt125 i wyglądam mam nadzieję inaczej ;)
trzeba będzie porównać z foto


Zapewne jesteś mniej kańciasty :) no i nie taki żółty ale reszta może się zgadzać. Czasem w niektórych modelach może być przekłamanie takie, że zdjęcie motocykla jest zrobione jak stoi bez obciążenia kierowcy i jest przez to trochę wyższy. Mi w niektórych modelach wychodziło że tylko palcami u stopy będę dotykał ziemi ( egzaminacyjny Gladius ) a faktycznie było zupełnie inaczej

Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
: Re: gabaryty 125 vs silniejsze wersje
_eddy napisał/a:
Hej wszystkim,
przymierzam się do kupna shadow 125. Jestem laikiem i będzie to mój pierwszy motor, dlatego chciałbym zacząć od niego.

Powiedzcie, bo dane z internetu mało mi mówią, czy gabarytowo 125 jest aż tak mniejsza od silniejszych wersji? Widziałem różnicę ok 100kg, skąd ona wynika?
Nie chciałbym wyglądać na niej jak na skuterze :)


Jak chcesz zacząć przygodę z moto to poszukaj najlepiej jakiejś 750 - jako pierwszy motocykl nie powinna cię przerosnąć a i posłuży trochę. Budżetowo nie wielka różnica (zależy od modelu stanu wyposażenia).

Oczywiście zakładając ze masz prawo jazdy kat A. Jak nie to i tak polecił bm ci zrobienie kategorii i kupno większej maszyny -> chyba że uparty jesteś na ten już sezon aby jeździć na B. ale w 125 to zawsze będzie 125 i momentalnie będzie cie korciło do zakupu większej maszyny -> o ile motocykle naprawdę cie ciągną.

Maruda od urodzenia :omg:
:
Popieram przedmówcę :P
Moja 700 jest idealna dla początkującego ;p

_eddy
[Usunięty]
:
Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Niestety nie mam kategorii A, chcę za to wykupić sobie godziny z instruktorem, by móc zobaczyć czym jest przygoda z motorem. Ewentualnie później zrobić prawko na większy motor. Nigdy nie jeździłem na motorze... raz skuterem ;)

Garnett dzięki za stronę, mam to czego szukałem :)

:
Jak nigdy nie jeździłeś motocyklem ani w zasadzie skuterem - to wykupienie jazdy w szkole jest bardzo dobrym pomysłem.

Zresztą nawet po skuterze polecam kilka jazd w szkole ...

:
Marlboro, nie byłbym taki pewien czy 750 na dzień dobry to dobry pomysł (moim skromnym zdaniem..). Zgodzę się, że taka maszyna ma zapas mocy i jazda na niej sprawia nie lada frajdę, ale ta drzemiąca moc i przyśpieszenie mogą być zgubne dla początkującego. Nie wiem dlaczego, ale jestem konserwatystą w tym względzie - na dzień dobry mniejsza pojemność, żeby opanować sztukę jazdy na trasie.

Primum non nocere
:
Robercik napisał/a:
Marlboro, nie byłbym taki pewien czy 750 na dzień dobry to dobry pomysł (moim skromnym zdaniem..). Zgodzę się, że taka maszyna ma zapas mocy i jazda na niej sprawia nie lada frajdę, ale ta drzemiąca moc i przyśpieszenie mogą być zgubne dla początkującego. Nie wiem dlaczego, ale jestem konserwatystą w tym względzie - na dzień dobry mniejsza pojemność, żeby opanować sztukę jazdy na trasie.


Ja zaczynałem przygodę od swojej 500 (którą nadal jeżdżę) i fakt że może z perspektywy czasu się inaczej na to patrzy ale wydaje mi się że z 750 nie miał bym problemów -> wcześniej nie jeździłem żadnym jednośladem oprócz roweru (no może za dzieciaka parę razy komarem.

Maruda od urodzenia :omg:
:
Ja podobnie jak Marlboro tylko moim pierwszym motocyklem jest VT 700 ta sama, którą posiadam do tej pory.

Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group