Hej wszystkim,
przymierzam się do kupna shadow 125. Jestem laikiem i będzie to mój pierwszy motor, dlatego chciałbym zacząć od niego.
Powiedzcie, bo dane z internetu mało mi mówią, czy gabarytowo 125 jest aż tak mniejsza od silniejszych wersji? Widziałem różnicę ok 100kg, skąd ona wynika?
Nie chciałbym wyglądać na niej jak na skuterze :)
Odpowiedz do tematu
: gabaryty 125 vs silniejsze wersje
:
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
: Re: gabaryty 125 vs silniejsze wersje
No cześć kolego
raczej to największy chopperek w tej klasie
i jest spory mimo pojemności 125
pozdrawiam
_eddy napisał/a: |
Hej wszystkim,
przymierzam się do kupna shadow 125. Jestem laikiem i będzie to mój pierwszy motor, dlatego chciałbym zacząć od niego. Powiedzcie, bo dane z internetu mało mi mówią, czy gabarytowo 125 jest aż tak mniejsza od silniejszych wersji? Widziałem różnicę ok 100kg, skąd ona wynika? Nie chciałbym wyglądać na niej jak na skuterze :) |
No cześć kolego
raczej to największy chopperek w tej klasie
i jest spory mimo pojemności 125
pozdrawiam
:
Popieram przedmówcę - najpierw przejdź przez powitalnię.
A po drugie: piszesz, że
ale wcześniej jeździłeś na motorynce/skuterze (TFU!)/motocyklu, czy Hanula będzie Twoim pierwszym i dziewiczym motocyklem?
A po drugie: piszesz, że
Cytat: |
będzie to mój pierwszy motor |
Primum non nocere
:
Różnica w wadze wynika przede wszystkim z wielkości silnika a nie samej ramy. Silnik + osprzęt dla pojemności 1100 na pewno waży sporo więcej niż dla pojemności 125 ccm.
:
słabe to to chyba ;) posadziłem siebie na vt125 i wyglądam mam nadzieję inaczej ;)
trzeba będzie porównać z foto
garnett napisał/a: |
2 zobacz sobie tutaj http://cycle-ergo.com/ |
słabe to to chyba ;) posadziłem siebie na vt125 i wyglądam mam nadzieję inaczej ;)
trzeba będzie porównać z foto
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
No właśnie, posadziłem się na najwiekszym motocyklu i wygladam jak 20cm zwód u karła hahahaha. A na zdjeciach całkiem inaczej :D.
Vt125 To najcieższy i największy CRUISER w tej klasie, Parkowałem kiedyś przy litrowym szmelcu...jak im tam a custom harleyu, i różnica była niewielka, przeważnie dot. ona wielkości tylniego koła, i wielkości silnika i bum koniec.
MARQ napisał/a: | ||
słabe to to chyba ;) posadziłem siebie na vt125 i wyglądam mam nadzieję inaczej ;) trzeba będzie porównać z foto |
No właśnie, posadziłem się na najwiekszym motocyklu i wygladam jak 20cm zwód u karła hahahaha. A na zdjeciach całkiem inaczej :D.
Vt125 To najcieższy i największy CRUISER w tej klasie, Parkowałem kiedyś przy litrowym szmelcu...jak im tam a custom harleyu, i różnica była niewielka, przeważnie dot. ona wielkości tylniego koła, i wielkości silnika i bum koniec.
:
Zapewne jesteś mniej kańciasty :) no i nie taki żółty ale reszta może się zgadzać. Czasem w niektórych modelach może być przekłamanie takie, że zdjęcie motocykla jest zrobione jak stoi bez obciążenia kierowcy i jest przez to trochę wyższy. Mi w niektórych modelach wychodziło że tylko palcami u stopy będę dotykał ziemi ( egzaminacyjny Gladius ) a faktycznie było zupełnie inaczej
MARQ napisał/a: |
słabe to to chyba ;) posadziłem siebie na vt125 i wyglądam mam nadzieję inaczej ;) trzeba będzie porównać z foto |
Zapewne jesteś mniej kańciasty :) no i nie taki żółty ale reszta może się zgadzać. Czasem w niektórych modelach może być przekłamanie takie, że zdjęcie motocykla jest zrobione jak stoi bez obciążenia kierowcy i jest przez to trochę wyższy. Mi w niektórych modelach wychodziło że tylko palcami u stopy będę dotykał ziemi ( egzaminacyjny Gladius ) a faktycznie było zupełnie inaczej
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
: Re: gabaryty 125 vs silniejsze wersje
Jak chcesz zacząć przygodę z moto to poszukaj najlepiej jakiejś 750 - jako pierwszy motocykl nie powinna cię przerosnąć a i posłuży trochę. Budżetowo nie wielka różnica (zależy od modelu stanu wyposażenia).
Oczywiście zakładając ze masz prawo jazdy kat A. Jak nie to i tak polecił bm ci zrobienie kategorii i kupno większej maszyny -> chyba że uparty jesteś na ten już sezon aby jeździć na B. ale w 125 to zawsze będzie 125 i momentalnie będzie cie korciło do zakupu większej maszyny -> o ile motocykle naprawdę cie ciągną.
_eddy napisał/a: |
Hej wszystkim,
przymierzam się do kupna shadow 125. Jestem laikiem i będzie to mój pierwszy motor, dlatego chciałbym zacząć od niego. Powiedzcie, bo dane z internetu mało mi mówią, czy gabarytowo 125 jest aż tak mniejsza od silniejszych wersji? Widziałem różnicę ok 100kg, skąd ona wynika? Nie chciałbym wyglądać na niej jak na skuterze :) |
Jak chcesz zacząć przygodę z moto to poszukaj najlepiej jakiejś 750 - jako pierwszy motocykl nie powinna cię przerosnąć a i posłuży trochę. Budżetowo nie wielka różnica (zależy od modelu stanu wyposażenia).
Oczywiście zakładając ze masz prawo jazdy kat A. Jak nie to i tak polecił bm ci zrobienie kategorii i kupno większej maszyny -> chyba że uparty jesteś na ten już sezon aby jeździć na B. ale w 125 to zawsze będzie 125 i momentalnie będzie cie korciło do zakupu większej maszyny -> o ile motocykle naprawdę cie ciągną.
Maruda od urodzenia
:
Popieram przedmówcę :P
Moja 700 jest idealna dla początkującego ;p
Moja 700 jest idealna dla początkującego ;p
:
Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Niestety nie mam kategorii A, chcę za to wykupić sobie godziny z instruktorem, by móc zobaczyć czym jest przygoda z motorem. Ewentualnie później zrobić prawko na większy motor. Nigdy nie jeździłem na motorze... raz skuterem ;)
Garnett dzięki za stronę, mam to czego szukałem :)
Garnett dzięki za stronę, mam to czego szukałem :)
:
Jak nigdy nie jeździłeś motocyklem ani w zasadzie skuterem - to wykupienie jazdy w szkole jest bardzo dobrym pomysłem.
Zresztą nawet po skuterze polecam kilka jazd w szkole ...
Zresztą nawet po skuterze polecam kilka jazd w szkole ...
:
Marlboro, nie byłbym taki pewien czy 750 na dzień dobry to dobry pomysł (moim skromnym zdaniem..). Zgodzę się, że taka maszyna ma zapas mocy i jazda na niej sprawia nie lada frajdę, ale ta drzemiąca moc i przyśpieszenie mogą być zgubne dla początkującego. Nie wiem dlaczego, ale jestem konserwatystą w tym względzie - na dzień dobry mniejsza pojemność, żeby opanować sztukę jazdy na trasie.
Primum non nocere
:
Ja zaczynałem przygodę od swojej 500 (którą nadal jeżdżę) i fakt że może z perspektywy czasu się inaczej na to patrzy ale wydaje mi się że z 750 nie miał bym problemów -> wcześniej nie jeździłem żadnym jednośladem oprócz roweru (no może za dzieciaka parę razy komarem.
Robercik napisał/a: |
Marlboro, nie byłbym taki pewien czy 750 na dzień dobry to dobry pomysł (moim skromnym zdaniem..). Zgodzę się, że taka maszyna ma zapas mocy i jazda na niej sprawia nie lada frajdę, ale ta drzemiąca moc i przyśpieszenie mogą być zgubne dla początkującego. Nie wiem dlaczego, ale jestem konserwatystą w tym względzie - na dzień dobry mniejsza pojemność, żeby opanować sztukę jazdy na trasie. |
Ja zaczynałem przygodę od swojej 500 (którą nadal jeżdżę) i fakt że może z perspektywy czasu się inaczej na to patrzy ale wydaje mi się że z 750 nie miał bym problemów -> wcześniej nie jeździłem żadnym jednośladem oprócz roweru (no może za dzieciaka parę razy komarem.
Maruda od urodzenia
:
Odpowiedz do tematu
Ja podobnie jak Marlboro tylko moim pierwszym motocyklem jest VT 700 ta sama, którą posiadam do tej pory.