Pomoc w elektryce potrzebna
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

:
renegade26 napisał/a:
Mateusz moim zdaniem to przekaźnik albo kable między przekaźnikiem a stacyjką myślę że gdyby to była sama stacyjka to nie miał byś żadnych świateł. Cholera szkoda że nie mieszkam w Wawie bo chętnie bym się tym zajął nawet w piórniku mam sprzęt do szukania prądu.


Hmmm ... przekaźnik powiadasz ... a gdzie szukać przekaźnika przyjaciele moi?

:
renegade26 napisał/a:
Cholera szkoda że nie mieszkam w Wawie bo chętnie bym się tym zajął nawet w piórniku mam sprzęt do szukania prądu.
Zawsze możesz wparować na weekend - nocleg się znajdzie :-) Dla dwojga też :-)

:
Jeśli się do niedzieli nie uporasz to kto wie może się zjawię. Jak tylko zdrowie pozwoli.

:
renegade26 napisał/a:
Jeśli się do niedzieli nie uporasz to kto wie może się zjawię. Jak tylko zdrowie pozwoli.


A co? Próby spania na Shadowce Cię dobiły?

:
no powiem Ci że trochę się zmarznięty obudziłem. A teraz trochę pociągający się zrobiłem.

:
renegade26 napisał/a:
no powiem Ci że trochę się zmarznięty obudziłem. A teraz trochę pociągający się zrobiłem.


Biedactwo :-)

:
MATEUSZ z tego co mówisz szukałbym na masie kup środek do konserwacji elektrycznych-wygania wodę,zabezpiecza styki i chroni przed utlenianiem 8-) ;-)

nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
Moim zdaniem to wina jakiegoś niekontaktu na wtyczce tudzież ośniedziałe styki i inne tego typu popierdułki.

Do tego tylko omomierz i sprawdzenie całej instalacji.

Skoro pali sie tail light to sugeruje na uszkodzenie (właśnie brak świateł)

To napewno nie zwarcie bo by poleciały bezpieczniki a akumulator by się szybko rozładowywał.

Z resztą można mu zmierzyć prąd jaki przez siebie pompuje w czasie pracy, ale moim zdaniem to na 99,9% nie to!

Sprawdz całe okablowanie pod względem kontaktu.

Pod siedzeniem napewno sprawdzałeś, ale przejrzyj wszystko za wlewem płynu chłodniczego i pod deklem z drugiej strony oraz pod ramą przy kierownicy.

No i nie wiem jak masz w lampie przedniej bo u mnie to tam jest cała zabawa pochowana ;)

Powodzenia !

Jadę jadę na motorze...
:
Cezar napisał/a:
Moim zdaniem to wina jakiegoś niekontaktu na wtyczce tudzież ośniedziałe styki i inne tego typu popierdułki.

Do tego tylko omomierz i sprawdzenie całej instalacji.

Skoro pali sie tail light to sugeruje na uszkodzenie (właśnie brak świateł)

To napewno nie zwarcie bo by poleciały bezpieczniki a akumulator by się szybko rozładowywał.

Z resztą można mu zmierzyć prąd jaki przez siebie pompuje w czasie pracy, ale moim zdaniem to na 99,9% nie to!

Sprawdz całe okablowanie pod względem kontaktu.

Pod siedzeniem napewno sprawdzałeś, ale przejrzyj wszystko za wlewem płynu chłodniczego i pod deklem z drugiej strony oraz pod ramą przy kierownicy.

No i nie wiem jak masz w lampie przedniej bo u mnie to tam jest cała zabawa pochowana ;)

Powodzenia !


Tak jak pisałem - sprawdziłem lampę przednią, pod kanapą i puszkę główną pod lampą (Ty Cezar tego tam nie masz zdaje się). Coraz bardziej podejrzewam styki na stacyjce ... jutro rano sie za to biorę :-)

Cezar, jakby co mógłbym Cię prosić o pomoc??

:
Jasne że tak.

Mów tylko jak mogę Ci pomóc.

Nie wiem jak wyląda stacyjka z "drugiej strony" ale może zsunął sie styk albo inny diabeł. Dobrze by było wszystkie styki porządnie oczyścić i ewentualnie popsikać specjalnym siuwaxem do poprawiania kontaktu między złaczkami

Jadę jadę na motorze...
:
Mateusz ja mam takie fajne urządzonko do sprawdzania prądu (chłopaki co przyjechali w sobotę to widzieli) mogę Ci jedno wysłać bo kupiłem sobie 5 (żeby wszędzie było pod ręką) jak robiłem uprawnienia elektryka( 1000V). Przyślij mi adres sms-em to jutro wyślę i na piątek powinno dojść.

Jest bardzo pomocne przy wszelkich zabawach z prądem.

:
Cezar napisał/a:
Jasne że tak.

Mów tylko jak mogę Ci pomóc.

Nie wiem jak wyląda stacyjka z "drugiej strony" ale może zsunął sie styk albo inny diabeł. Dobrze by było wszystkie styki porządnie oczyścić i ewentualnie popsikać specjalnym siuwaxem do poprawiania kontaktu między złaczkami


To będę robił jutro ... raczej chodzi mi o pomoc w sprawdzeniu instalacji, jeśli nie dojdę jutro do tego, co to jest. Ale to byśmy się umówili na robotę :-)

:
renegade26 napisał/a:
Mateusz ja mam takie fajne urządzonko do sprawdzania prądu (chłopaki co przyjechali w sobotę to widzieli) mogę Ci jedno wysłać bo kupiłem sobie 5 (żeby wszędzie było pod ręką) jak robiłem uprawnienia elektryka( 1000V). Przyślij mi adres sms-em to jutro wyślę i na piątek powinno dojść.

Jest bardzo pomocne przy wszelkich zabawach z prądem.


OK, adres idzie smsem :-)

A, płytę wyślę Ci jutro - za dużo na głowie z tym mieszkaniem kupowanym :-)

:
renegade26 napisał/a:
Mateusz ja mam takie fajne urządzonko do sprawdzania prądu (chłopaki co przyjechali w sobotę to widzieli) mogę Ci jedno wysłać bo kupiłem sobie 5 (żeby wszędzie było pod ręką) jak robiłem uprawnienia elektryka( 1000V). Przyślij mi adres sms-em to jutro wyślę i na piątek powinno dojść.

Jest bardzo pomocne przy wszelkich zabawach z prądem.




A co to za cudo co "sprawdza prąd" ? ;)

bo równie dobrze to średnie i większe amperaże można sprawdzać i palcem, mniejsze przy odpowiednim woltarzu też. Chodzi o próbówkę?

moim zdaniem to najbardziej niezbędnym w elektryce motocykla urządzeniem to jednak prosty omomierz. napięcie zawsze można sprawdzić żarówką (czy jest).

Jadę jadę na motorze...
:
Jakby co moja stacyjke poprzednia rozbieralem na czesci pierwsze :mrgreen: w sumie nic ciekawego w srodku nie ma hihihi A juz napewno wszystko jest lutowane na stale

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group