Odpowiedz do tematu
: Michelin Commander II 100/90 B19 57 H Przód TL/TT M/C Czyta
Muszę zmienić opony, mam pytanie czy jeździł ktoś na tych oponach i jak się sprawują?
:
Ja man te opony. Jest ok, ale bez rewelacji. Na mokrym mam uślizgi tylnego koła przy niskich temperaturach . Do + 15 dają radę, +5 tylko sucha jezdnia lub bardzo spokojna jazda. Przy letnich temperaturach jest dobrze. To są opony na Kalifornię.
:
Tak samo jak Dunlopy.
As Kier napisał/a: |
To są opony na Kalifornię. |
Tak samo jak Dunlopy.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
ale dunlopy chyba lepsze.
you're never too old to Rock'n Roll …
Jethro Tull
Jethro Tull
:
Eetam, wątpię. Pierwsze co zrobiłem po zakupie VTX, to wywaliłem przednią oponę Dunlop Elite, bo strach było nacisnąć na klamkę hamulca. A teraz wywalam tylną, bo po mokrym asfalcie nie da się jeździć.
Pio Trek napisał/a: |
ale dunlopy chyba lepsze. |
Eetam, wątpię. Pierwsze co zrobiłem po zakupie VTX, to wywaliłem przednią oponę Dunlop Elite, bo strach było nacisnąć na klamkę hamulca. A teraz wywalam tylną, bo po mokrym asfalcie nie da się jeździć.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
A tak na marginesie amerykańskich opon, continentale brigstonów i innych, to są bardzo dobre opony, ale nie u nas, spotkałem się z opinią że te opony są świetne w USA, dlaczego?
Tu nie chodzi o temperaturę, ale o nawierzchnię, tam mogą jeździć na twardych oponach, ponieważ nawierzchnia lepiej trzyma, albo beton, albo asfalt z dodatkiem gumy ze starych opon, nawierzchnia cichsza i pewnie dwa razy przyczepniejsza, trochę pogooglałem i znalazłem, u nas też robią próby, ale zanim to ruszy, nie braknie opon do palenia przed sejmem przez wszystkich protestujących.
http://www.asfaltgumowy.pl/images/page2-img3.pdf
Tu nie chodzi o temperaturę, ale o nawierzchnię, tam mogą jeździć na twardych oponach, ponieważ nawierzchnia lepiej trzyma, albo beton, albo asfalt z dodatkiem gumy ze starych opon, nawierzchnia cichsza i pewnie dwa razy przyczepniejsza, trochę pogooglałem i znalazłem, u nas też robią próby, ale zanim to ruszy, nie braknie opon do palenia przed sejmem przez wszystkich protestujących.
http://www.asfaltgumowy.pl/images/page2-img3.pdf
:
Napiszę Ci tak: As Kier opisał ci je w 100%, drugi raz ich nie kupię
Przeznaczenie myli sie w połowie przypadków.
:
Ja jeżdżę na Metzelerach - polecam
I love to ride
I hate to arrive
I hate to arrive
:
Vilder, jak chcesz o tym pogadać ( w sensie mieszanek mineralno - asfaltowych) to trzeba się posadzić na Shadowisku przy stoliku na przykład :D
Bo przytoczona przez Ciebie nijak się ma do przyczepności - są to mieszanki (jedne z wielu) redukujące hałas powstający w wyniku toczenia kół. Ale to naprawdę dłuższa dyskusja
Co do opon - ja też stoję przed wyborem - i chyba wygra u mnie Pirelli.
Bo przytoczona przez Ciebie nijak się ma do przyczepności - są to mieszanki (jedne z wielu) redukujące hałas powstający w wyniku toczenia kół. Ale to naprawdę dłuższa dyskusja
Co do opon - ja też stoję przed wyborem - i chyba wygra u mnie Pirelli.
Silnik, dwa koła i mina wesoła
:
Ja śmigam na Dunlopach jest - OK!
Myślę, że "jajogłowy" wie co robi skoro fabrycznie je zakłada
Każda opinia jest pomocna ,ale gdzie 100 osób może być 100 opinii
ps.
ja szanuję wszyskie
Myślę, że "jajogłowy" wie co robi skoro fabrycznie je zakłada
Każda opinia jest pomocna ,ale gdzie 100 osób może być 100 opinii
ps.
ja szanuję wszyskie
:
O tak, temat rzeka, bez pół litra.............
:
Ja mam metzelery i jest ok.Polecam
:
Te opony przeznaczone są na długie trasy. Jeżeli nie zamierzasz robić po 50-100 tysi rocznie, to ich nie zjedziesz. Wcześniej guma straci właściwości.
:
Odpowiedz do tematu
W tym roku planuję trochę więcej pojeździć, będzie też wyprawa na południe, moto w lutym już jedzie na ogólny przegląd do mechanika, olej, świece, filtry, łożyska i inne pierdoły, do tej pory maszyna mnie nigdy nie zawiodła i niech tak zostanie, za rok skończy 30 lat, należą się jej wakacje nad ciepłym morzem, a mnie to tylko tak przy okazji