/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku.
Autor Wiadomość
yanucha 


Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2780
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-09, 23:07   Problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku.

Witam!

Może ktoś mi poradzi. Moja vt 700 ma ostatnio problemy z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Tzn. gdy silnik jest zimny odpala za pierwszym razem, natomiast gdy jest gorący muszę chechłać rozrusznikiem kilkanaście razy. Próbuję na saniu i bez. Za któtymś razem z kolei, po wystrzale z rury wydechowej zapala. Dodaję, że maszyna jest po wszelkich regulacjach, wymianie świec itp.
_________________
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2007-05-10, 07:35   

A jakie świece wstawiłeś?
 
 
 
przemoshadow
[Usunięty]

Wysłany: 2007-05-10, 21:59   

WITAM !

PROPONUJE SPRAWDZIĆ ISKRE. U MNIE TEŻ BYŁY PROBLEMY Z ZAPALANIEM. NA SSANIU JESZCZE BYLO W MIARE DOBRZE ALE TRZEBA BYŁO TROCHĘ GAZU DODAĆ, NA CIEPŁYM TEŻ MUSIAŁEM KRĘCIĆ I KRĘCIĆ.

PRZYCZYNĄ BYŁA KIEPSKA ISKRA. POSZEDŁEM ZA CIOSEM I CAŁA INSTALACJA JEST NOWA :!:

Z TEGO CO PISZESZ TO MOŻE BYĆ PODOBNIE BO TEN STRZŁ Z WYDECHU TO WYGLĄDA NA TO ŻE PALIWO IDZIE I ISKRA CIENKA. PRZYNAJMNIEJ TAK MYŚLE ;-)

NAPISZ JAK Z ISKRĄ TO BĘDZIEMY MYŚLEĆ DALEJ.

POZDRAWIAM PRZEMO.
 
 
yanucha 


Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2780
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-11, 00:43   

Dzięki za zainteresowanie!

Wstawiłem NGK DPR7EA-9 i na początku było dobrze. Przejechałem około 300 km. i sie zaczęło.
_________________
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
 
 
przemoshadow
[Usunięty]

Wysłany: 2007-05-11, 08:43   

WITAM!

RODZAJE ŚWIEC DO SHADOW:

ROK PROD. 83-85

KLIMAT UMIARKOWANY: NGK DPR8-EA9

NISKIE TEMPERATURY: NGK DPR7-EA9

WYSOKIE TEMP.: NGK DPR9-EA9

ROK PROD.86 W GÓRĘ

KLIMAT UMIARKOWANY: NGK DPR7-EA9

NISKIE TEMP.: NGK DPR6-EA9

WYSOKIE TEMP.: NGK DPR8- EA9



DANE DO ROCZNIKA 83-85 SĄ ZGODNE Z SERWISÓWKĄ NISKIE TEMP. PONIŻEJ 5 STOPNI CELSJUSZA.

DANE DO ROCZNIKA 86- OPEN POCHODZĄ ZE STRONY http://www.motorbreath.4me.pl/

POZDRAWIAM
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2007-05-11, 09:25   

Czyli dla nas najodpowiedniejsza jest NGK DPR8-EA9 (lub DENSO X24EPR-U9 - ja takich używam akurat).

Ale czy to jest powód - trudno zdecydowanie powiedzieć...
 
 
 
opel3366 
Robert

Motocykl: VTX 1800 N
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 1102
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2007-05-11, 11:41   

Ja miałem dokładnie ten sam problem , który ustał o dziwo :shock: po wymianie akumulatora .

Spróbuj naładować aku i wtedy spróbuj może to coś da.
 
 
 
yanucha 


Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2780
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-11, 20:16   

WITAM !!!

Naładuję akumulator i spróbuję. Napiszę z jakim skutkiem.

Rozmawiałem telefonicznie z mechanikiem, który twierdzi, że może być coś z instalacją, ale musi posłuchać. Na razie nie mam czasu żeby do niego pojechać, bo albo pracuję albo pada deszcz.
_________________
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
 
 
Globi 


Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1297
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-12, 08:02   

yanucha napisał/a:
Rozmawiałem telefonicznie z mechanikiem...


A propos. Jest w Łodzi? Dobry jest (i tani)? Mozesz podzielić się namiarami na niego?

Pytanie 2 - Ujeżdzasz może maszynę w biało-czarnym kasku otwartym (przypominającym amerykańskie kaski policyjne) i przejeżdżasz czasem w okolicach skrzyżowania na Dołach?
 
 
yanucha 


Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2780
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-15, 20:56   

Witam!!!

Dokładnie w takim kasku jeżdżę, i przez Doły. A Ciebie Globi gdzie można spotkać ?

Co do mechanika, to spotkałem go na Brzezińskiej, ale obecnie przeniósł się na ul. Rojną. Co do jego fachowości nie potrafię się autorytatywnie wypowiedzieć, ale myślę, że się trochę kuma. Wcześniej pracował w komisie motocyklowym na Brzezińskiej jako serwisant, a obecnie serwsuje maszyny w punkcie sprzedaży motocykli i Qudów na Rojnej. Jak będziesz chciał , to Ci prześlę na niego namiary.

Pzdr. yanucha
_________________
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
 
 
Globi 


Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1297
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-16, 18:02   

Witam

Bardzo chętnie przydadzą mi się namiary, bo czeka mnie już wizyta w warsztacie. Coś mi już ostatnio za mocno cyka i dzwoni silnik. Przede wszystkim uszczelniacze zaworów nadają się do wymiany, może coś jeszcze.

A spotkać mnie można w okolicach skrzyżowania na Dołach (mieszkam w pobliżu) na Strykowskiej, Kopcińskiego, Śmigłego Rydza. Kiedyś staliśmy obok siebie na Dołach na lewoskręcie na światłach, tylko ja byłem w "puszce". Taki pasażer białego "katamarana", przylepiony do szyby i nachalnie się przyglądający to byłem ja :-P

Pozdr
 
 
yanucha 


Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2780
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-16, 22:36   

Witam!!

Podaję namiary na pw.
_________________
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
 
 
sq8bwh
[Usunięty]

Wysłany: 2007-05-25, 07:27   

Ostatnio znajomy miał taki problem z VT 500 i problem leżał:

1. Akumulatorze.. (po wymianie okazało się że w miedzy czasie zajechał rozrusznik..)

2. w/w rozrusznik (napięcie spadało do 5 V, na nowum aku.. w momencie rozruchu..)

3. moduł zapłonowy... był zalany (zachlapany błotem, olejem itp. + wyschnięte kondenstory elektrolityczne.. i po oczyszczeniu i wymianie wszystkich C wszystko się naprawiło..)



i wg. mnie problem leży w module.. bo po 15 latach niestety elektrolity tracą swoje parametry co odbija się na energii iskry.. jak to zrobić szczegółowo mogę udzielić na PW.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM